Dents als 4 mesos?!?

Plors, malalties i consultes.
lavidaesbonica
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

Dents als 4 mesos?!?

EntradaAutor: lavidaesbonica » dl. oct. 13, 2014 2:36 pm

Hola!

La meva nena tot just acaba de cumplir els 4 mesos i ja fa dues setmanes llargues que la notem molt irritable, coincidint amb que es posa la ma a la boca tot el dia!!! fins i tot mentre pren el biberó! Té força babes i sempre que li donem un drapet o un peluix el mossega amb força i a vegades acaba plorant! Creieu que és possible que siguin les dents que la posin tan nerviosa? Ella fins ara era una nena molt tranquileta però des de fa dos/tres setmanes que està molt irritable i plora per tot! Fins i tot dormida a vegades es posa la ma a la boca.. </;-)
shyla
:: zebra
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

Re: Dents als 4 mesos?!?

EntradaAutor: shyla » dl. oct. 13, 2014 2:54 pm

Possible si que és, tinc un nebot que als 4 mesos ja li van sortir les 2 d'abaix.
Imatge Imatge
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dl. oct. 13, 2014 8:16 pm

I tant que poden ser les dents, comencen a molestar molt abans que surtin. La meva va comencar així, pero fins ara que te 8 mesos no li han sortit, i tot just treuen el cap (2 de baix).
jambina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 117
Membre des de: dt. maig 10, 2011 12:32 pm

EntradaAutor: jambina » dl. oct. 13, 2014 9:36 pm

I tant que pot ser, té tota la pinta, el meus nens a un li van sortir als 4 i a l'altre als 5 mesos. I amb el segon ens vam passar dos mesos dient ara li sortiran les dents, ara, ara, li sortiran les dents... neujor:-) Tenia símptomes molt abans que surtin les dents.
lavidaesbonica

EntradaAutor: lavidaesbonica » dt. oct. 14, 2014 6:16 am

jambina ha escrit:I tant que pot ser, té tota la pinta, el meus nens a un li van sortir als 4 i a l'altre als 5 mesos. I amb el segon ens vam passar dos mesos dient ara li sortiran les dents, ara, ara, li sortiran les dents... neujor:-) Tenia símptomes molt abans que surtin les dents.

Ostres! doncs estic indignada amb la pediatra perquè us podeu creure que ara fa quatre dies hi vam anar per la revisió dels 4 mesos i li vam comentar que algo li passava a la nena perquè darrerament estava molt irritable, plorava per qualsevol cosa, es posava molt la ma a la boca constantment, etc. I la dona amb prou feines va mirar-li la boca i únicament va dir "És massa aviat, la nena està perfectament", i es va quedar tan ample, ni va preguntar res de res! A més, la nena també la veiem més desganada i com que no va sobrada de pes... total que jo angoixada em vaig posar a plorar de cansament, preocupació, etc. I la pediatra, al veure'm plorar, em diu que el que potser passa és un problema emocional entre la meva filla i jo! Vaja, que em va deixar ben planxada tu!... :ufs:
Sort que parlant amb altres mares i llegint el fòrum he esbrinat que i tant que són les dents!! Ahir ja li vaig comprar un gel (Nutraisdin) i sembla que la calma una mica. En fi... que hi ha cada pediatra que deu n'hi do!

Gràcies per les respostes!
Cirereta
Entrades: 1106
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 9:03 am

EntradaAutor: Cirereta » dt. oct. 14, 2014 10:44 am

Déu n'hi do, la pediatra, com gira la truita per canviar un possible problema de dolor per les dents a un problema emocional mare-filla. Cal, això? Planteja't de canviar de pediatra, ja que hi has de confiar plenament. Estic indiganda amb això que expliques :ufs:

I tant que poden ser les dents! És més, SÓN les dents. Tinc un nen que aviat farà sis mesos i als quatre ja li van sortir les dues de sota. I al fill d'una amiga meva les dents li han sortit als tres mesos.

Una altra cosa que pot ajudar la teva filla és donar-li, per exemple, una pastanaga fresqueta perquè la mossegui. Els encanta i els va molt bé.

Ànims i a esperar que surtin. De vegades, també pot ser que facin una mica de febreta.
lavidaesbonica

EntradaAutor: lavidaesbonica » dt. oct. 14, 2014 11:20 am

Cirereta ha escrit:Déu n'hi do, la pediatra, com gira la truita per canviar un possible problema de dolor per les dents a un problema emocional mare-filla. Cal, això? Planteja't de canviar de pediatra, ja que hi has de confiar plenament. Estic indiganda amb això que expliques :ufs:

I tant que poden ser les dents! És més, SÓN les dents. Tinc un nen que aviat farà sis mesos i als quatre ja li van sortir les dues de sota. I al fill d'una amiga meva les dents li han sortit als tres mesos.

Una altra cosa que pot ajudar la teva filla és donar-li, per exemple, una pastanaga fresqueta perquè la mossegui. Els encanta i els va molt bé.

Ànims i a esperar que surtin. De vegades, també pot ser que facin una mica de febreta.

Moltes gràcies! Sort en tenim de les mares que entre nosaltres ens ajudem, i sovint molt més que els pediatres els quals, a banda de portar una bata blanca i apuntar pesos i talles, i vacunar, també haurien d'escoltar més, de posar-se a la pell dels pares, sobretot aquells que som primerencs, perquè tenim molts dubtes, pors i inseguretats, i només que dediquessin 5 minuts més a escoltar aleshores potser les coses se solucionarien abans! Sempre et fan sentir com que ets un número més i que no els amoïnis amb tonteries com ara que "la meva filla fa dues setmanes que plora i està irritable possiblement per les dents??", clar que hi ha temes i casos més greus però per a uns pares el plor del seu fill és el que més els preocupa del món, sigui o no per una qüestió greu. De fet, un petit problema no resolt, com ara no saber que aquell canvi d'actitud del nen és degut a les dents, pot acabar comportant que el "petit problema" acabi esdevinguen un "gran problema"! I és que nosaltres ja començavem a estar desanimats, discutíem per tot, jo amb llagues a la boca de l'estrés...! en fi...

Seguim!!
carlotayeric
:: pantera
:: pantera
Entrades: 893
Membre des de: dc. març 13, 2013 12:53 pm

EntradaAutor: carlotayeric » dt. oct. 21, 2014 12:35 pm

A mi peqie le salieron con 4meses las dos de abajo y con 5meses y medio 4 arriba

La pediatra no me hacía ji caso,decía que ños dientes no eran!!
Imatge Imatge

26-6-15 nico brilla en el cielo. papa y mama jamás podremos olvidarte ni dejaremos de quererte nunca
lavidaesbonica

EntradaAutor: lavidaesbonica » dt. oct. 21, 2014 1:02 pm

carlotayeric ha escrit:A mi peqie le salieron con 4meses las dos de abajo y con 5meses y medio 4 arriba

La pediatra no me hacía ji caso,decía que ños dientes no eran!!

I com t'ho vas fer per fer-li passar les molesties?? Et menjava bé? La meva es posa tot el dia les mans a la boca, inclús mentre prèn el biberó!! ?-) ?-)
Murrieta
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 85
Membre des de: dc. abr. 23, 2014 9:45 pm

EntradaAutor: Murrieta » dc. oct. 22, 2014 9:05 pm

Aquí una altra que diu que segurament que són les dents...

A la meva nena li van començar a sortir cap als 3 mesos i escaig... era súper petita!
Quan li vam comentar al pediatre ens ho va confirmar i no ens va receptar cap medicament. Només ens va dir que tinguéssim paciència. Apart d'això, vam comprar un mossegador d'aquests que es fiquen a la nevera; la sensació de fred els ajuda a alleujar el mal.

I no sé si et pot servir com a guia, però també ens va funcionar bé passar-li una gasa lleugerament humida per les genives. De més gran, a partir dels 6 mesos o així, raspallar-li les dents també va anar força bé (com a mínim en el nostre cas; si ho vols provar, doncs endavant).

Molts ànims! Qualsevol cosa aquí ens tens :ok:

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::