gelos???
gelos???
La meva peque fara 1 any daki 1 setmana
Menja be, dorm be , riu, va a la guarde encantada.tot perfecte no para quieta xo k menys te 1 any no???!!!
Xo aquest cap de setmana hem estat amb els cosins i hem vist que quan jo agafava a un dels peques ella es posava a plorar i a reclamarme.
mai ho havia fet i nose en aquests casos k sha de fer x evitar la situacio o k ella no plori??
Menja be, dorm be , riu, va a la guarde encantada.tot perfecte no para quieta xo k menys te 1 any no???!!!
Xo aquest cap de setmana hem estat amb els cosins i hem vist que quan jo agafava a un dels peques ella es posava a plorar i a reclamarme.
mai ho havia fet i nose en aquests casos k sha de fer x evitar la situacio o k ella no plori??
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |



