LME i incorporació al treball

Els bolquers, el xumet..

Clara13
:: gosset
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

LME i incorporació al treball

EntradaAutor: Clara13 » dc. nov. 12, 2014 8:29 am

Hola noies!

Voldria saber com heu fet les que doneu pit de forma exclussiva per conciliar la vostra feina amb l'alletament. Encara em queden un parell de mesos de baixa però em vull començar a informar al respecte, doncs la meva intenció és continuar alletant tant temps com sigui possible. Demanaré reducció de jornada, de manera que seré fora unes 6h, i no sé quina és la millor manera d'organitzar-se al respecte. Alguna idea?

Gràcies!
la_rodri
Entrades: 441
Membre des de: ds. des. 10, 2011 9:06 am

Re: LME i incorporació al treball

EntradaAutor: la_rodri » dc. nov. 12, 2014 1:38 pm

El que pots fer es començara a treure't llet i emmagatzemar perque qui es faci carrec del teu fill / filla li pugui donar. Si estas fora 6 hores, com a molt seràn dia preses les que necessitaràs. Moltes vegades si no esta la mamà no en demanen tant!
Aixo si, comença a fer "acopio" de llet al congelador!!!
Clara13
Entrades: 436
Membre des de: dc. nov. 20, 2013 11:40 am

EntradaAutor: Clara13 » dj. nov. 20, 2014 1:55 pm

Merci per la info! Voldria donar-li la meva llet sense fer servir el biberó. Saps qué puc urilitzar en comptes de biberó per alimentar-lo? Ho farà la meva sogra. :)
marteta75
Entrades: 461
Membre des de: dg. oct. 30, 2011 11:50 am

EntradaAutor: marteta75 » dv. des. 12, 2014 6:11 pm

Jo vaig començar a treballar que ell tenia 5 mesos i poc. M'havia anat treient llet i vam provar molts bibes però no li agradava cap. Així que tant la sogra com ma mare li donaven la llet amb cullereta.Es més lent, però se la prenen bé. També m'havien dit amb xeringa, crec. Poc a poc es va anar acostumant, vem introduir alguna papilla, alguna de cereals però poques pq tampoc li apassionaven. Al final vaig aconseguir que es prengués algun bibe però no gaires, eh. A dia d'avui, amb dos mesos i pico encara fa pit i pensa que jo tinc jornades de 12h fora de casa i a vegades empalmo el arribar tard amb el marxar d'hora l'endemà, però com ell es teta-adicte, a la que em veu me'n demana de nou.
Al final si que li vaig donar llet d pot quan jo no hi era pq treure'm llet cada dia m'era una mica pesat.
Imatge
inger_0
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dj. gen. 08, 2015 4:21 pm

Hola,
Crec que no tindràs cap problema, jo també li donava voltes a tot plegat abans de tornar a treballar, però va anar bé. Jo estava fora de casa unes 5 hores, i només representava una presa perque li donava pit just abans de marxar i de seguida en arribar. Em treia la llet manualment durant les 24h abans, no me la treia de cop, sino en un parell de moments que m'anava bé, i la posava a la nevera. Els caps de setmana me'n treia igual per mantenir el ritme i la congelava per si algun dia no me'n podia treure.
Jo també vaig provar bibes i el meu fill no els volia, es posava nerviós i li queia la llet per sobre. Un bon pediatra em va dir que ho fes amb got, i va anar molt bé, el nen no s'agobiava i al cap de pocs dies ja ho dominava.
Per altra banda, pensa que será per poc temps, ja que a partir dels 6 mesos li pots sustituir aquella presa per un àpat amb alimentació complementària, sigui papilles o el que decidiu donar-li; jo ho feia coincidir amb el berenar perque treballava de tardes. Tot i això, vaig seguir treient-me llet un parell de mesos més perque li donaven papilla i un got de llet.
Ves-te adaptant a la situació i a com respon, sempre podràs fer de més i de menys.

Torna a “Els canvis”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::