Llista de naixement online "lliure".

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Silcer
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dt. oct. 28, 2014 9:12 am

Llista de naixement online "lliure".

EntradaAutor: Silcer » dl. nov. 17, 2014 5:14 pm

Hola!

Com moltes fa molt que us llegeixo i avui m'he decidit a escriure. M'heu estat i sou de gran ajuda en molts moments, el meu embaràs no ha estat fàcil i s'ha fet esperar, però finalment ha arribat.

Jo us voldria demanar si sabeu d'alguna pàgina web o aplicació que permeti fer llistes de naixement online sense estar vinculades a cap botiga.
La qüestió és que tenim la família i amics dispersos pel territori i n'hi ha molts que ens han demanat si faríem llista. La intenció és fer-ne una amb els productes i preus aproximats, i que cadascú la pugui mirar i ratllar el producte que ens vulgui regalar. D'aquesta manera veuen el que hi ha disponible i no duplicarem regals.
He estat mirant per internet però no trobo res. Com a última opció faria un google docs, tot i que hi ha gent que s'hi encalla força...

Moltes gràcies!
tortiga
:: rateta
:: rateta
Entrades: 183
Membre des de: dc. abr. 30, 2014 7:57 pm

Re: Llista de naixement online "lliure".

EntradaAutor: tortiga » dt. nov. 18, 2014 10:07 am

Bon dia guapa, mira jo tenia un problema semblant pq visc a Alemanya i volia q els regals m' arribéssin allà i a més em feia por que es dupliquèssin.

I vaig trobar una página que em va anar genial! l'únic que és en anglès...però bé la descripció del producte la pots posar en català al costat :)
I la gent t´ho pot enviar a tu o s' ho poden enviar a ells mateixos o simplement tatxar-ho de la llista :)

La pàgina és aquesta:
http://babyli.st/

I si vols t' envio per privat la llista que nosaltres vam fer ;)

Q vagi tot molt bé!
Tortiga

PANXUPACTE GERMANIC tortiga Imatge , montsekit Imatge

http://www.fertilityfriend.com/home/528e69
Silcer
Entrades: 6
Membre des de: dt. oct. 28, 2014 9:12 am

Re: Llista de naixement online "lliure".

EntradaAutor: Silcer » dt. nov. 18, 2014 11:09 am

Moooltes gràcies tortiga! >.-<:

Crec que ens anirà molt bé! Si no et fa res compartir la teva llista, així podré veure com queda.
He mirat per sobre la de mostra, però segur que la vostra em servirà molt més. Per nosaltres l'important és que la gent pugui veure la referència del que volem i que ho comprin on ells vulguin. I sobretot que es pugui ratllar!

Que tinguis un bon dia!

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::