Quan vau sentir els primers sintomes d'embaras??

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
kitty07_ninu08
:: rateta
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

Quan vau sentir els primers sintomes d'embaras??

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dv. des. 19, 2014 8:04 am

Hola, guapes a les que estem buscant es bo saber quin son els sintomes que vau començar a notar i a partir de quan.
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
Paparra
:: poltre
:: poltre
Entrades: 658
Membre des de: ds. feb. 23, 2013 6:19 pm

Re: Quan vau sentir els primers sintomes d'embaras??

EntradaAutor: Paparra » dv. des. 19, 2014 8:31 am

Abans del TE notava un gust raro a la boca.
Despres em rallava pq no notava res... fins a la 5a setmana que van començar les nausees, al principi feia gracia pero vaig acabar fins als nassos jejejeje
No et preocupis pels simptomes, casi millor no tenir-ne ;-)
La obediència no és cap virtut.
ROCK'N'ROLL BABY!!!!!!
garota
:: pantera
:: pantera
Entrades: 831
Membre des de: dt. ago. 27, 2013 2:31 pm

EntradaAutor: garota » dv. des. 19, 2014 11:43 am

Jo només els pits molt adolorits i inflamats des del dia que en teoria m'hauria d'haver vingut la regla. Res més en tot l'embaràs. Tenia més son als vespres al primer trimestre i res més! Jiji
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

EntradaAutor: Gustineta » dv. des. 19, 2014 12:51 pm

Hola!

En el primer embaràs, que es va acabar a la 6a setmana, no vaig notar res abans de confirmar l'embaràs. A partir de la 5 sentia olors estranyes i tenia els pits molt sensibles.
En el segon, que es va acabar a la 7a setmana, vaig notar símptomes abans de fer-me el test: m'oblidava de coses, estava molt cansada, notava l'abdomen inflat i vaig tenir sagnat d'implantació. Ja confirmat l'embaràs, a partir de la setmana 5 també vaig començar notava un gust metàl·lic a la boca, i vaig tenir nàusees un dia.

O sigui: coses diferents!

Ara estic pendent de saber si em ve la regla o no i mirant de no obsessionar-me gaire amb els símptomes, és complicat saber sí són símptomes premenstruals o no, o sigui, que millor esperar i confirmar si és una cosa o l'altra...
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
Mum15
:: conillet
:: conillet
Entrades: 352
Membre des de: dc. set. 23, 2009 7:07 pm

EntradaAutor: Mum15 » dv. des. 19, 2014 6:10 pm

Jo tres dies abans de la falta em notava com si estigues tipa, tot el menjar al coll... Res més! I encara segueixo amb aquest síntoma. Junt amb molta gana!! Jeje jo de nausees i vòmits res.
Imatge
Anna Maria
:: girafa
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dv. des. 19, 2014 8:52 pm

Ostres kity, doncs el símptoma més efectiu per saber que estàs embarassada és un TE... perquè no hi ha cap dona que tingui els mateixos símptomes ni el mateix temps, pots coincidir amb alguna en algun aspecte, però hi ha mil variants... En el meu cas, m'havia de venir la regla un divendres, i vaig tenir mal de regla el mateix divendres mateix, que era normal en les meves regles. Però em va continuar dissabte durant el dia i dissabte a la nit em va augmentar, així que vaig anar a la clínica de la meva mútua, perquè sabia que allí hi passava alguna cosa que no era normal, i sí que era normal, normal perquè estava embarassada.
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dl. des. 22, 2014 12:13 pm

Hola kitty, estic d'acord amb L'Anna Maria, el millor síntoma es l'absencia de regla i un TE+. Jo no vaig tenir cap síntome fins la setmana 8 en q tenia dolor als pits.
Imatge

Imatge
RALA
:: formigueta
Entrades: 77
Membre des de: dc. set. 24, 2014 4:49 pm

EntradaAutor: RALA » dg. des. 28, 2014 12:48 am

Quin bon tema! Jo també m'ho pregunto i més amb aquestes dates de beure alcohol, menjars, en el meu cas faig esport habitualment i penso q fins q no hi.hagi TE+ no haig de canviar les rutines, però pot ser ja estàs a la 5 o 6 setmana i no.pots fer marxa enrera...
Anna Maria
Entrades: 2145
Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: Anna Maria » dg. des. 28, 2014 12:30 pm

RALA ha escrit:Quin bon tema! Jo també m'ho pregunto i més amb aquestes dates de beure alcohol, menjars, en el meu cas faig esport habitualment i penso q fins q no hi.hagi TE+ no haig de canviar les rutines, però pot ser ja estàs a la 5 o 6 setmana i no.pots fer marxa enrera...

Hola Rala,
jo personalment, quan vaig començar a buscar ja vaig fer com si estigués embarassada, és a dir, res d'alcohol, vigilar amb la cocció de la carn fresca perquè en l'últim anàlisis complet de la gine no havia passat la toxoplasmosi, etc. Pel que fa a l'esport, si el practiques habitualment no cal que el deixis, a mi el que em van recomanar és que si fins ara no en feia que no comencés precisament a fer-ho ara, però si en fas habitualment el teu cos i organisme ja hi estan acostumats. A més, el teu cos ja t'anirà informant de quan hagis de disminuir en forma de cansament inhabitual, respiracions més fortes...
No sé, hi ha mil opinions sobre el tema!
Una abraçada,
Anna Maria
Imatge
Aquí tens l'enllaç al grup de lectura de l'SP. T'apuntes?
anna_cr
Entrades: 56
Membre des de: dc. oct. 15, 2014 12:03 pm

EntradaAutor: anna_cr » dc. feb. 11, 2015 2:34 pm

Hola!

El dia que m'havia de venir la regla tenia els dolors típics de cada mes... però no va venir. Un parell de dies després de la falta, em vaig començar a notar els pits diferents. Normalment quan tinc l regla se'm posen durs i una mica adolorits, però el mes que em vaig quedar embarassada els notava com molt més plens i molta son a partir de les 20h. A la setmana 6 han començat les maleides nausees i a la 7 els vòmits... :ufs:
Imatge
chupee
Entrades: 58
Membre des de: dj. nov. 27, 2014 6:10 pm

EntradaAutor: chupee » dj. feb. 12, 2015 4:30 pm

Hola noies!
Jo com la majoria no vaig notar res de res, simplement la regla no va venir quan tocava, tots els símptomes típics de cada mes però sense sagnat, estava convençuda que em vindria la regla perquè era tot exactament com sempre. Dos dies després del retràs si que anava constantment a fer pipi, també vaig tenir com un fluxe blanc super espès en forma de boletes, una cosa molt rara que encara no sé què va ser, potser la implantació però de sagnat res de res. Vaig fer el TE i va donar positiu amb molta sorpresa, el dolor de regla va marxar i de fet no he tingut gaires símptomes més a part de son extrema els primers mesos.

Molta sort a totes les buscadores i ja veureu que quan menys ho espereu feu diana!!! :mu::
Imatge
Nidshi
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

EntradaAutor: Nidshi » dj. feb. 12, 2015 4:41 pm

Jo personalment he decidit no fer gaire cas dels símptomes, perquè hi ha hagut mesos que he tingut tots els símptomes. El més passat estava convençuda, tenia de tot: mal als pits, aversió a certes olors, cansament, etc. etc. i al final, res. Així que penso que el símptoma més evident d'embaràs és la falta de la warry, la resta poden ser psicosímptomes, i moltes comenteu que no vau tenir símptomes fins que no va passar la data NW.
MariaCarme
Entrades: 54
Membre des de: dl. feb. 02, 2015 7:18 pm

EntradaAutor: MariaCarme » dv. feb. 13, 2015 9:50 pm

Quan era cercadora, cada mes em trobava un simptoma diferent. I res. Crec que m'hi fixava massa. Quan em vaig quedar embaraçada no vaig notar res d'especial. Tots els simptomes eren iguals que la regla. Com si la tingues en aquell moment, prto sense sagnar.
Jo tambe vaig llegir molts posts i vaig arribar a la mateixa conclusio que totes vosaltres: no hi ha simptomes diferencials abans de la primera falta.
Mia84
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dl. feb. 16, 2015 9:22 am

Hola a totes!

Per si us serveix, us explico la meva experiència.

Des que vam començar a buscar cada mes era una cosa: que si pits super inflats, que si punxades, que si mareig,... i al final res de res. Eren tot psicosímtpomes. Així que va arribar un mes, a l'octubre-novembre, que vaig decidir no pensar-hi tant, és inevitable pensar-hi, totes volem panxu!!!
Doncs aquests mesos, no notava res, ni pits infalts ni malestar. Uns dies abans de la regla començava a tacar i notava ja dolors menstruals.
Just al gener em vaig quedar embarassada i el mateix: ni un símptoma!! Vaig tacar igual, els primers dies que coincidia que havia de venir la regla i vaig fer TE al tercer dia i va sortir positiu! així que els tacadets els associo a implantació.

Cada dona és un món, no totes noten el mateix ni tampoc amb la mateixa intensitat.

Espero us serveixi!! I ànims a totes les que esteu buscant i felicitats a les que ja teniu la panxolina aquí!!!
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
Nidshi
Entrades: 120
Membre des de: dc. gen. 07, 2015 10:14 am

EntradaAutor: Nidshi » dl. feb. 16, 2015 9:53 am

Ostres Mia, a mi el mes difícil del que dius tú i del que sento dir a tothom és això de "no pensar-hi tant". Siusplau, que algú em doni la recepta per no estar pendent de tot, no puc desconnectar!
kitty07_ninu08
Entrades: 164
Membre des de: dc. maig 22, 2013 10:16 am

EntradaAutor: kitty07_ninu08 » dl. feb. 16, 2015 11:00 am

sóc la q vaig obrir aquest post, i ja puc explicar els meus sintómes jejejeje.
doncs tenia molt mal d'ovaris com si hem tingués q venir la regla (jo pensaba q hem baixaria) llavors ja van començar el dolor de pits i dic epp això ja no es lo normal de cada mes jeje, als tres dies de retrás me vaig fer el TO i positiu...
avui entro a la semana 7 i tot el mati q estic vomitant :(
Imatge
Imatge

16/02/15 Per sorpresa et veiem, 6+2 fas 4mm i el cor et batega!
20/02/15 tot va perfecte!fas 7.42mm
03/03/15 tot va be, ja fas 16mm
18/05/15 Morfologica superada!! el biel ja pesa 260gr.
23/10/15 Neix la cosa més bonica del món, t'estimem Biel
chupee
Entrades: 58
Membre des de: dj. nov. 27, 2014 6:10 pm

EntradaAutor: chupee » dl. feb. 16, 2015 12:32 pm

Ostres enhorabona kitty!!!
Llàstima que tinguis vòmits, esperem que milloris :ok: :ok: :ok:
Imatge
Mia84
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dl. feb. 16, 2015 1:06 pm

Nidshi no hi ha una recepta! En el meu cas vaig començar una feina nova així que no vaig tenir gaire temps per pensar-hi. Tot i així, hi penses, però vaig intentar no obsessionar-me, perquè cada mes era un drama!

kitty07_ninu08 Jo els dolors al ventre, com de regla, els vaig començar a notar quan ja havia sortit el positiu! I tot i així, cada dia pendent de si venia o no, quina patir! Ara estic de 8 setmanes (ho confirmarem el divendres >.-<: )
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
naiareta
Entrades: 75
Membre des de: dj. maig 15, 2014 8:54 am

EntradaAutor: naiareta » dl. feb. 16, 2015 3:59 pm

Hola noies!!

Jo amb el primer embaraç, més o menys quan m'havia de venir la regla vaig notar un augment de pits considerable, sobretot els mugrons molt foscos i grans. I un cop ja vaig saber que ho estava les olors van ser una mica molestes i el cansament i les ganes de dormir del primer trimestre...

Ara amb el segon (just dissabte vaig saber que ho estava!) els pits també una mica més grans i sensibles (menys que la primera vegada...suposo que ja deuen estar donats... </;-) jeje), l'esgotament ja comença a manifestar-se i algun que altre mareig...

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::