Escoles Sant Andreu portes obertes
Escoles Sant Andreu portes obertes
Hola,
La nostra filla comença p3 el curs vinent. Estem mirant escoles a Sant Andreu públiques. Quines opinions teniu? Algú sap quan són les portes obertes?
Moltes gràcies a tots.
La nostra filla comença p3 el curs vinent. Estem mirant escoles a Sant Andreu públiques. Quines opinions teniu? Algú sap quan són les portes obertes?
Moltes gràcies a tots.
Re: Escoles Sant Andreu portes obertes
Hola Rita1977.
Sóc de Sant Andreu i l'any passat em va tocar passar pel procés de la preinscripció a P3.
De moment el consorci d'educació no ha establert la data d'entrega de les sol.licituds de preinscripció, i en funció d'aquesta data es fan les portes obertes. L'any passat la preinscripció va començar l'11 de març, i les portes obertes es van fer abans, a mitjans-finals de febrer.
Segons la teva adreça es crea l'àrea d'influència i se t'assignen unes escoles concretes que poden ser de St. Andreu o de barris propers si vius a prop de frontera (en el nostre cas dins l'àrea teníem una escola de Nou barris i alguna de les de St. Andreu més llunyanes no ens tocaven).
Si vols mirar quina és la teva àrea d'influència segons l'adreça ho pots consultar al web del Consorci d'Educació, però tingues present que això són dades de l'any passat, podria ser que aquest any canviés.
http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... _educatius.
Mira't quines escoles et toquen i si necessites info d'alguna segur que altres de sant Andreu et podem orientar aquí al SP, tot i així seran les nostres opinions i impressions, el que algunes valorem d'una escola potser no sempre és el mateix que el que altres valoren.
Sóc de Sant Andreu i l'any passat em va tocar passar pel procés de la preinscripció a P3.
De moment el consorci d'educació no ha establert la data d'entrega de les sol.licituds de preinscripció, i en funció d'aquesta data es fan les portes obertes. L'any passat la preinscripció va començar l'11 de març, i les portes obertes es van fer abans, a mitjans-finals de febrer.
Segons la teva adreça es crea l'àrea d'influència i se t'assignen unes escoles concretes que poden ser de St. Andreu o de barris propers si vius a prop de frontera (en el nostre cas dins l'àrea teníem una escola de Nou barris i alguna de les de St. Andreu més llunyanes no ens tocaven).
Si vols mirar quina és la teva àrea d'influència segons l'adreça ho pots consultar al web del Consorci d'Educació, però tingues present que això són dades de l'any passat, podria ser que aquest any canviés.
http://www.edubcn.cat/ca/alumnat_i_fami ... _educatius.
Mira't quines escoles et toquen i si necessites info d'alguna segur que altres de sant Andreu et podem orientar aquí al SP, tot i així seran les nostres opinions i impressions, el que algunes valorem d'una escola potser no sempre és el mateix que el que altres valoren.
Re: Escoles Sant Andreu portes obertes
Aps! se m'ha passat comentar-te que aquí al Sóc Petit hi ha un fil de l'any passat sobre escoles a Sant Andreu i hi ha moltíssimes opinions que potser t'ajuden.
El titol del fil és Escoles de Sant Andreu a Barcelona, i el trobaràs a l'apartat del forum "de 3 a 5 anys" i subapartat "educació infantil". No se posar-te l'enllaç, però de segur que el trobes.
Molts ànims en el procés de tria d'escola
El titol del fil és Escoles de Sant Andreu a Barcelona, i el trobaràs a l'apartat del forum "de 3 a 5 anys" i subapartat "educació infantil". No se posar-te l'enllaç, però de segur que el trobes.
Molts ànims en el procés de tria d'escola
Re: Escoles Sant Andreu portes obertes
Gràcies nmir.
Ja he mirat les que em toquen. La Maquinista, Mestre gibert, Can Fabra, Turó blau, Eulàlia bota, Ignasi Iglesias i Sant Pere Nolasc. Ara miraré aquest fil que em dius, Sí ja m'imagino que això de les opinions és molt relatiu... Nosaltres tenim clar que volem escola pública, perquè som molt defensors de l'escola pública. Ens agrada i hi creiem. I tenim molt clar que no volem que sigui religiosa, perquè som ateus. Ara he vist que les concertades que ens toquen són totes religioses excepte la Laia que no tenim massa bona referències. Jo és que sóc d'Horta i les escoles de Sant Andreu les coneixem molt poc. Anirem a veure les portes obertes i intentarem recollir informació de totes. Et puc preguntar quina escola vas triar tu? El tema places saps com està?
Ja he mirat les que em toquen. La Maquinista, Mestre gibert, Can Fabra, Turó blau, Eulàlia bota, Ignasi Iglesias i Sant Pere Nolasc. Ara miraré aquest fil que em dius, Sí ja m'imagino que això de les opinions és molt relatiu... Nosaltres tenim clar que volem escola pública, perquè som molt defensors de l'escola pública. Ens agrada i hi creiem. I tenim molt clar que no volem que sigui religiosa, perquè som ateus. Ara he vist que les concertades que ens toquen són totes religioses excepte la Laia que no tenim massa bona referències. Jo és que sóc d'Horta i les escoles de Sant Andreu les coneixem molt poc. Anirem a veure les portes obertes i intentarem recollir informació de totes. Et puc preguntar quina escola vas triar tu? El tema places saps com està?
Re: Escoles Sant Andreu portes obertes
Hola!
L'associació de Veïns de St. Andreu Sud fan una xerrada informativa del procés de preinscripció a Sant Andreu. Ho fan dijous 12 de febrer a les 17h00 a l'EBM La Filadora, demanen confirmar assistència abans del dia 11 de febrer. Deixo l'enllaç del seu web: http://www.santandreusud.com/contacte.html. Com cada any tracten el tema de les preinscripcions i segur que a la xerrada donaran xifres de com va anar l'any passat i les seves impressions de com pot anar enguany.
Sempre ajuda tenir tota aquesta informació.
L'associació de Veïns de St. Andreu Sud fan una xerrada informativa del procés de preinscripció a Sant Andreu. Ho fan dijous 12 de febrer a les 17h00 a l'EBM La Filadora, demanen confirmar assistència abans del dia 11 de febrer. Deixo l'enllaç del seu web: http://www.santandreusud.com/contacte.html. Com cada any tracten el tema de les preinscripcions i segur que a la xerrada donaran xifres de com va anar l'any passat i les seves impressions de com pot anar enguany.
Sempre ajuda tenir tota aquesta informació.
Re: Escoles Sant Andreu portes obertes
Hola, algú hi va anar? Acabo de veure que va ser el día 12,m'hagues agradar anar a la reunió i reñir aqusta informació. Agraeixo comentaris!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




