Guarderies públiques i privades a Sabadell

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
eia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dl. feb. 16, 2015 2:46 pm

Guarderies públiques i privades a Sabadell

EntradaAutor: eia84 » dj. feb. 19, 2015 11:12 am

Doncs això...

Em podrieu recomanar guarderies publiques i privades de sabadell? Quan temps abans s'hi ha de solicitar plaça? Sortiré de comptes al setembre i no sé si l'haig de demanar abans de parir, després... a més pel que veig a les públiques el nen ha de tenir 4 mesos complerts abans del 1 de setembre, tal com he posat a un altre post (viewtopic.php?f=27&t=45583).

Gràcies!!!
Toni l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 19, 2015 11:14 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: Títol en Majúscules :::::::::
Imatge
<a href="http://www.sellamara.com/nombre/oriol">
<img src="http://www.sellamara.com/widget/nombre/oriol.gif" alt="significado de Oriol"/>
</a>
amdcr
Entrades: 1
Membre des de: dj. jul. 16, 2015 12:26 pm

Re: Guarderies públiques i privades a Sabadell

EntradaAutor: amdcr » dj. jul. 16, 2015 12:33 pm

Hola, los meus bessons van a desde maig a l escola bressol el tren de sant nicolau, jo estic molt contenta y los bessons tambe, les agrada molt.
Avatar de l’usuari
eia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dl. feb. 16, 2015 2:46 pm

Re: Guarderies públiques i privades a Sabadell

EntradaAutor: eia84 » dl. jul. 20, 2015 3:29 pm

Gràcies amdcr! La vaig anar a veure i em va agradar molt, però al final ens hem decidit per El Teleret, que a més està aprop de casa.
Imatge
<a href="http://www.sellamara.com/nombre/oriol">
<img src="http://www.sellamara.com/widget/nombre/oriol.gif" alt="significado de Oriol"/>
</a>

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::