Diferent informacio Mutua i SS

Salut, dubtes i preparatius.
julieta12
:: rateta
Entrades: 178
Membre des de: dt. jul. 17, 2012 9:49 pm

Diferent informacio Mutua i SS

EntradaAutor: julieta12 » dj. feb. 19, 2015 4:38 pm

Bona tarda mares!! per aquest segon embaràs he decidit portar un doble control, per la privada (conretament la Teknon) i la seguretat social (em toca la Maternitat). La meva última regla va ser el 20.11.14, per tant la data prevista de part seria sobre el 27.08.15 (segons la Teknon).
Per la Teknon ja m'han fet dos ecografies, i no m'han comentat res que se surti del normal, ni en la eco del triple screening, ni en l'altre.

Avui he anat a la primera ecografia a la Maternitat, i m'han dir que per la mida del bebe (fa 8 cm) estic de 14 setmanes i no de 12 com em diu la Teknon, i s'han "inventat" que la meva última regla va ser el 14.11.14, però no és cert! perque jo sé del cert que la meva última regla va ser el 20.11.14!! total que surto de comptes el 21.08.15 (segons la SS).

Es clar, ara em trobo que, segons la privada estic de 12 setmanes i segons la SS estic de 14 (basant-se en la mida del bebe).

ostres parlem de dues setmanes!!!!!

us ha passat això? què en penseu??
FloR
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: Diferent informacio Mutua i SS

EntradaAutor: FloR » dj. feb. 19, 2015 5:17 pm

Et canvien dues setmanes i et donen dates de part amb 6 díes de diferència? Jo no sóc partidària del doble seguiment per això, pararàs boja.. De totes maneres 6 dies no és res..

Ull que desconec si ho fas per algún risc però si no, jo no ho faria :)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
julieta12

EntradaAutor: julieta12 » dj. feb. 19, 2015 5:32 pm

La veritat és que ho feia per confirmar que el triple screening em sortia en els dos llocs de baix risc, tinc 35 anys i em fa una mica de por, i soc molt reacia a fer-me l'amniocentesi....
També és perque voldria tenir el meu fill/a a Sant Joan de Deu i imagino que han de tenir el teu historial no?
Bàsicament és per aquest dos motius, perque dur el control als dos llocs és una mica murga... tants metges....

gràcies!!!
gusiluz
:: conillet
:: conillet
Entrades: 375
Membre des de: dt. juny 25, 2013 11:39 am

EntradaAutor: gusiluz » dj. feb. 19, 2015 5:54 pm

Pots parir on vulguis i no cal tenir el seguiment als dos llocs.
En el meu cas vaig fer totes les proves per mutua i feia seguiment amb la llevadora a partir de mig embaras mes o menys. Li vaig dir que feia seguiment per privat pero que volia parir per la SS, i em v dir que quan tingues visita amb ella li anes portant les proves per posar a l'historial, i ella nomesescoltava el batec. Cap al final em va derivar a l'hospital per la visita prepart i alla tambe has de portar totes les proves.
Del tema del triple screening, jo en tenia 34 i em va sortir risc molt baix,.no pateixis per això.
julieta12

EntradaAutor: julieta12 » dj. feb. 19, 2015 9:27 pm

Moltes gracies per les vostres respostes!!
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

EntradaAutor: Sumsi » dj. feb. 19, 2015 10:08 pm

Julieta no et capfiquis molt, jo vaig fer doble seguiment i a la SS em van canviar la data de la ddp del 27-10 al 19-10 i al final vaig parir el 28-10 provocat, crec que hagués nascut al novembre jeje.

Com diuen les companyes van canviant el dia depenent de la longitud del fetus, i com el meu venia molt gran però jo sabia perfectament quan el la meva última regla i quan el vem concebre jajaja
Imatge
Mia84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 122
Membre des de: dc. des. 03, 2014 10:40 pm

EntradaAutor: Mia84 » dv. feb. 20, 2015 9:30 am

julieta12 jo també vaig a la teknon i vull fer seguiment doble perquè encara dubto d'on vull parir, si allà o a Sant Joan de Déu.
Qui et porta a la Teknon? Jo hi vaig avui (estic de 8 setmanes) i per la setmana vinent voldria demanar hora a la llevadora.
"No te rindas nunca, porque nunca sabes si el próximo intento será el que funcionará." Mary Kay Ash
julieta12

EntradaAutor: julieta12 » dv. feb. 20, 2015 12:58 pm

Hola Mia! a mi em porta el Dr.Tusquets, n'estic força contenta eh! ja veuras, es un bon centre, jo crec, però per parir m'estimo més SJD.
Sort!!
Airin
:: poltre
:: poltre
Entrades: 687
Membre des de: dc. març 30, 2011 7:51 pm

EntradaAutor: Airin » dv. feb. 20, 2015 4:32 pm

Julieta, sempre ajusten l'última regla i la DPP en funció de les mides del fetus, a mi també em va sobtar el primer cop, jo pensava que clar, era impepinable quin dia m'havia vingut la regla, però més que aixo, el que volen ajustar és l'ovulació. En el meu cas me la van moure dos dies, veig que a tu una mica més, però vaja, que les ecografies tenen un marge d'error i segurament per això en un lloc et diuen una cosa i a l'altre, una altra. L'important és que les mides corresponguin al que tocaria.
Imatge

Imatge

Imatge
anud
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dl. feb. 09, 2015 11:58 am

EntradaAutor: anud » dv. feb. 20, 2015 6:24 pm

Hola,
es normal que es facin aquest ajusts, a mi en el primer embarras em van ajustar la data a la publica 10 dies abans!!! i van tenir raó! just el dia que feia 40 setmanes va sortir una nena de 3,530 gr, aixi que crec que ho clavar!! com et diuen varia la data de concepció... tu poder tens molt clar el dia que van concebre, pero pensa que els espermatozoos poden viure a dins de les dones de 3-5 dies, aixi que imagina... poder va haver un perdut.. jejejje

Peto no t'atabalis, es normal!! tot i que ull quan arribis a les 41 setmanes que aquí és on esta el perill, que t'intentin inducir un part quan poder encara no has arribar a terme..., es complicat. Tu segueix el teu instint i fes el que creguis!!!!
Anims!!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::