asseguradora Allianz
- pitiflautiks
- :: rateta

- Entrades: 161
- Membre des de: dl. feb. 02, 2015 8:30 pm
asseguradora Allianz
Hola FA temps que estic asegurada amb allianz. Sabeu a quins hospitals es por donar a llum i ja que estém quin recomaneu¿ Perdoneu faltes, tablet i corrector... pum
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Re: asseguradora Allianz
Hola!
Jo tonc Allianz i he tingut els meus dos fillets a la Quiron, i molt contenta. Més ara amb el segon que amb la primera, crec que han millorat amb la preparació de les infermeres pel que fa a la lactància. Potser és que jo ja en sabia més! Però el que jo et diria és que busquis ginecòleg que t'agradi i et doni confiança i després ja veuràs en quin hospital aten parts.
Que vagi molt bé!
Jo tonc Allianz i he tingut els meus dos fillets a la Quiron, i molt contenta. Més ara amb el segon que amb la primera, crec que han millorat amb la preparació de les infermeres pel que fa a la lactància. Potser és que jo ja en sabia més! Però el que jo et diria és que busquis ginecòleg que t'agradi i et doni confiança i després ja veuràs en quin hospital aten parts.
Que vagi molt bé!
Jo sóc Allianz i donare a llum a l'Hospital General de Catalunya al setembre. Sóc primerenca i no et puc dir què tal l'experiència, però hi ha un post sobre aquest hospital al socpetit i la majoria d'opinions són positives.
- pitiflautiks

gràvies eia i primerenca! és a dir q depen del gine et recomanen l'hospi? mercii
Jo crec que apart de per el gine és per la zona... Jo sóc de Sabadell i em deu "tocar" el general? No ho sé, ja ho preguntaré! La veritat és que m'han canviat de gine perquè la meva està de baixa maternal i amb aquesta no he parlat encara el part... divendres que ve tinc visita aixi que m'apunto la pregunta i et dic què m'ha dit!
- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Hola guapes!
Quan vas per pública sí que vas allà on et toca per zona. Si vas per mútua, depèn del gine. Cada metge atén els seus parts en un o dos hospitals, i allà és on van les seves pacients. Si el metge és d'Allianz, segur que treballa amb hospitals que també ho són.
Quan vas per pública sí que vas allà on et toca per zona. Si vas per mútua, depèn del gine. Cada metge atén els seus parts en un o dos hospitals, i allà és on van les seves pacients. Si el metge és d'Allianz, segur que treballa amb hospitals que també ho són.
- pitiflautiks

Gràcies guapes!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |