::: Firabril 2015, la fira de la mel i l’oli del Perelló

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Firabril 2015, la fira de la mel i l’oli del Perelló

EntradaAutor: Gisela010 » dj. abr. 16, 2015 12:44 pm

El Perelló celebra els propers 18 i 19 d'abril Firabril, la fira de la mel i l'oli, que data del segle XVII, i que s'ha convertit en una de les fires multisectorials més importants de les Terres de l'Ebre.

La fira gira al voltant de l'oli i la mel del Perelló, on es presenten les diferents varietats i els seus productes derivats. També s'aprofita per promocionar la gastronomia del municipi tot organitzant actes de degustació populars com la bunyolada amb mel i la botifarrada amb olimelada.

Entre els actes més destacats hi trobareu el Concurs de la mel (el més antic de tot l'Estat), on hi participen un gran nombre d'apicultors d'arreu de l'Estat espanyol; el sorteig del seu pes en mel, entre tots els assistents que han comprat mel a la fira; l'olivera d'oli, el sorteig del consum anual d'oli d'oliva (100 litres) entre tots aquells que hagin comprat oli als estands dels productors durant la fira.

A més a més hi haurà les jornades tècniques d'apicultura, xerrades informatives i conferències relacionades amb el món de l'agricultura; tallers infantils d'elaboració de pa, de ceràmica...; exposició de ramaderia, actes populars com la tirada de birles, el tir al plat, actuacions tradicionals catalanes (castellers, jotes, ball de bastons...), i tast de vins i degustació.

Més informació i programa a El Perelló http://www.elperelloturisme.com/firabril-2015/


Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::