Opinió sobre ginecòloga

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
arlac
Entrades: 1
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 8:13 am

Opinió sobre ginecòloga

EntradaAutor: arlac » dg. abr. 19, 2015 8:20 am

Hola a totes, és un plaer formar part del sóc petit.

Sóc nova en aquesta pàgina, tot i que us he seguit varies vegades.
M'agradaria quedar-me embarassada i de moment hem deixat les pastilles i ara m'agradaria canviar-me de ginecòleg. Sóc de DKV amb Muface i he vist qye l'Adelina Prat Palau visita al gidona i tamvé està al santa Caterina. Alguna en té referència?

Moltíssimes gràcies

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::