Opinió sobre ginecòloga
Opinió sobre ginecòloga
Hola a totes, és un plaer formar part del sóc petit.
Sóc nova en aquesta pàgina, tot i que us he seguit varies vegades.
M'agradaria quedar-me embarassada i de moment hem deixat les pastilles i ara m'agradaria canviar-me de ginecòleg. Sóc de DKV amb Muface i he vist qye l'Adelina Prat Palau visita al gidona i tamvé està al santa Caterina. Alguna en té referència?
Moltíssimes gràcies
Sóc nova en aquesta pàgina, tot i que us he seguit varies vegades.
M'agradaria quedar-me embarassada i de moment hem deixat les pastilles i ara m'agradaria canviar-me de ginecòleg. Sóc de DKV amb Muface i he vist qye l'Adelina Prat Palau visita al gidona i tamvé està al santa Caterina. Alguna en té referència?
Moltíssimes gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


