cesarea programada DEXEUS

Experiències i pors del moment més desitjat.

Marta41
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

cesarea programada DEXEUS

EntradaAutor: Marta41 » dc. abr. 22, 2015 12:43 pm

aquest post està dirigit a les que heu tingut cesària programada a la Dexeus o la tindreu, en aquest cas tambè us fan pagar els 1000 euros? si vols que sigui el teu gine de sempre?

Entenc que si et posses de part de manera espontània t´atengui el que estigui de guardia, però en el cas d ´úna cesària programada no veig el sentit de que no te la faci el mateix gine que t´està atenent durant tot l´embaraç.

He llegit també que el personal en els casos de les guardies és molt jove...no seran universitaris fent parts amb cesaries?? això em possa molt nerviosa....

Tinc hora la setmana que vé amb la dra Meler (alt risc) , jo ja sé pr problemes varis que serà cesària , entenc que si és una cosa que ja se sap i es programa no li veig motiu per tenir que pagar 1000 € perquè ella hi sigui.. i en cas que no sigui ella seria de l´equip seu? o qualsevol de Dexeus incloent universitaris?

alguna de vosaltres amb una cesària programada en pot aclarir els dubtes?
estic que no sé què fer..
inger_0
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

Re: cesarea programada DEXEUS

EntradaAutor: inger_0 » dj. abr. 23, 2015 10:58 pm

Hola,
Perdona, que no et puc ajudar, però no me'n puc estar de comentar això dels 1000 euros... Flipo, que fan pagar això per tenir el teu gine? Què fort... Això és un sacaquartos...
Una altra cosa, això dels universitaris, vaja, jo no crec que facin sols una cesària, en tot cas hi haurà present un metge amb més experiència. A mi em van fer una cesària programada a Can Ruti i hi havia un metge veterà que ensenyava a 2 o 3 universitaries.
La part bona és que vaig pensar que a l'estar ensenyant s'hi fixaria molt bé, i la part "dolenta" és que potser es va allargar una mica més del normal.
Marta41
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

EntradaAutor: Marta41 » dv. abr. 24, 2015 7:46 am

a mi també em sembla fort, el problema és que jo vull parir a la dexeus perquè visc al costat i em va molt bé..però aquestes coses em fan molta por.
Tampoc em queda tant clar que si és una cesàrea programada hagis de pagar perque te la faci el metge que et porta, per això ho pregunto.
Però de moment ningú m´ha tret el dubte
Noah71
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dl. març 31, 2014 7:59 am

EntradaAutor: Noah71 » dv. abr. 24, 2015 8:17 am

a mi tambè m´interesa saber si també et cobren quan t´han de programar cesaria
Pink_flower
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dv. abr. 24, 2015 9:36 am

Jo dubto que si es programada et facin pagar els 1000€ perque es dins del seu horari laboral i s'ho programen. No son hores extres. A mi em van fer cesarea d'urgencia i si que deixen entrar al pare, en el meu cas no perque em van adormir sencera i per precaucio no va entrar pero estava a la sala del costat i li van donar a ell la nena per fer pell amb pell. Si tornem a repetir segur que seria alla. Molt contents!
Pink_flower
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: Pink_flower » dv. abr. 24, 2015 9:38 am

I els que aprenen no fan res si no estan preparats. A mi la gine i la llevadora van ser les que em van atendre i una estudiant nomes mirava i li explicaven. Si que em va demanar si em podia fer un tacte pero em va preguntar primer.
hera
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

EntradaAutor: hera » dg. ago. 23, 2015 8:10 pm

hola marta que tal?

ja has tingut el bebe? veig que aqust post es de l'abril? com ha anat al final?

jo estic embarassada de 12 setmanes, també em porta la meler a dexeus i com que porto bessons, crec jo que tinc moltes possibilitats de fer cessària.

parlant amb la tia que et dóna pressuposts etc, el primer dia, quan vaig decidir que la meler em portaria l'embaràs per ser de risc, m'ho va comentar. i segons vaig entendre tot i ser cessaria programada si ella aquell dia no esta a quirofan, sino a consultes o a un altre lloc de l'hospital, no té perque venir a fer-la.

una altra cosa es que tingui temps i es passi per quirofan!!

a mi també em va semblar heavy, però a molts altres hospitals, també actuen aixi... jo pensava que sent per privada (adeslas) la gine que et porta el part fa cessaria, pero no!

tu que tal? em podries explicar la experiència?
petitajo
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 336
Membre des de: dj. set. 05, 2013 5:00 pm

EntradaAutor: petitajo » dl. ago. 31, 2015 11:00 am

Perdoneu q m'hi posi, es pura curiositat.

Sou de mutua, us visita un dr del quadre medic cobert per la mutua i el dia del part, sigui vaginal o cesaría, si voleu q us asisteixi ell heu de pagar 1000e????
Imatge

Imatge
hera
Entrades: 193
Membre des de: dj. jul. 04, 2013 9:59 am

EntradaAutor: hera » dc. feb. 17, 2016 4:39 pm

si, jo també hauria de pagar si vull que la meva gine que m'ha portat l'embaràs em faci la cessària

dilluns me l'han programat, com que confiem amb l'equip mèdic de dexeus, hem pensat que no cal, que ens la faci la doctora que estigui de guàrdia

aix quins nervis

Torna a “El part”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::