Nom de nena

Salut, dubtes i preparatius.
carlotad2323
:: peixet
Entrades: 254
Membre des de: dj. oct. 16, 2014 5:29 pm

Nom de nena

EntradaAutor: carlotad2323 » dv. abr. 24, 2015 10:46 am

Bon dia boniques :***:

Sé que hi ha molts posts de noms de nenes oberts, i que el nom és una cosa nostra, però no hi ha manera de triar un que ens agradi a tots dos, no busquem res especial. Ens podríeu dir algunes idees més o algun d'aquests que us agradin i perquè o alguna cosa així, si us plau? O com ho vau fer vosaltres a l'hora de triar el nom, idees ?-)

Noms que m’agraden a mi:
Bruna, Jana, Marta, Lia, Bianca, Nit, Violeta, Ona, Arlet, Berta, Greta, Grace, Marion, Gal•la, Vinyet, Queralt...

Noms que li agraden a ell:
Olivia, Daniela, Emma, Luna, Cloe, Alejandra, Mia, Alicia, Noa, Blanca, Bet, Ingrid, Nina...

Gràcies per adelantat, vull poder parlar-li a la meva crispeta pel seu nom :ufs: :content: :love:
Imatge
Imatge
Imatge
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Nom de nena

EntradaAutor: charito » dv. abr. 24, 2015 12:41 pm

Teniu llistes.molt llargues! Veig que poseu Blanca/Bianca no podeu negociar i quedar-vos una de les dos variants?

En el nostre cas despres de molt buscar perque no m'agradava cap jo vaig trobar el nom de Nora al forum que em va agradar molt li vaig preguntar al pare i tambe aixi que facil. Te sant que era un dels requisits i m'agrada molt l'origen que es Leonora :-)
mimi82
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

EntradaAutor: mimi82 » dv. abr. 24, 2015 1:08 pm

Hola,
En el nostre cas vam quedar que el nom el triaria el pare, sempre que a mi també m'agrades, i el de nena va sorgir un dia que fullejàvem un llibre de noms, quan vam arribar a la Z i vam veure per nena el nom de Zoè, va ser com un fletxas pels 2, tot i que a mi sempre m'han agradat els noms llargs (Ariadna, Gisela, Elisenda, ...).
Com que al final ha set nena, li posarem Zoe però sense accentuar ja que nosaltres som de ponent i ens costa més pronunciar la e oberta.
Idees que dóna la gent, d'aquests llistats que teniu tots dos, trieu 3 noms cadascú i d'aquests que us quedin doncs o intenteu buscar un que us agradi a tots dos o feu sorteig, o el que us ocorreixi però jo començaria per acotar els llistats perquè amb tants noms crec que us serà més complicat posar-vos d'acord. ..
Sort!
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Rubinat
:: tigre
:: tigre
Entrades: 772
Membre des de: dc. jul. 23, 2014 9:44 pm

EntradaAutor: Rubinat » dv. abr. 24, 2015 6:59 pm

Jo personalment, si la tria de nom a de ser pactada, descartaria els noms de l'altre q no m'agradessin gens. I viceversa. Segur q despres es mes facil triar/pactar el nom definitiu. Sort carlota!
Imatge

Imatge
inger_0
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: dg. set. 30, 2012 11:23 am

EntradaAutor: inger_0 » dv. abr. 24, 2015 11:27 pm

Hola,
Uf, a nosaltres també ens va costar molt. De fet ens havien dit que era nena a la setmana 20, i a la setmana 35 encara no ens havíem decidit, però llavors ens van dir que era nen. I vem canviar el sistema, va millor reduint llistes com ja t'han dit.
Nosaltres també teníem llistes llargues i sense cap coincidència, i vem anar reduint la llista de l'altre: un dia p.ex. jo deia 2 noms que volia treure de la llista d'ell i llavors ell em deia 2 noms per treure de la meva. Anaven passant els dies, ho anàvem madurant i anàvem proposant eliminacions, però acceptant que un pogues dir: aquest no l'eliminis encara. Quan ja en quedaven menys vem fer una llista comuna i seguíem eliminant, i fins i tot eliminàvem els propis noms que havíem proposat, i és que a mida que ho vas madurant, potser noms que m'havien agradat des de sempre, ara que s'acostava el moment, ja no els veia tan clars, i també doncs després dels comentaris que rebia del pare sobre tots els noms de les dues llistes, la meva i la seva, doncs també vas canviant l'enfoc.
També tingueu en compte com queden els cognoms. Nosaltres al final ho vem reduir a dos noms que ens agradaven a tots dos, però cadascú tenia el seu preferit. I aleshores vem decidir que un triava l'ordre dels cognoms i l'altre el nom. I bé, la decisió final va ser a l'hospital quan després d'ingressar ens ho van preguntar per anar omplint papers...
Com m'he enrotllat! En resum: reduir la llista, anar-ho madurant i al final hi haurà un nom que es quedarà amb tu, que quan valoris un altre nom, sempre tornaràs a aquell i veuràs clar que ha de ser aquell. De fet jo al final, després de tantes voltes li vaig posar el que d'entrada tenia com a preferit...
gisa
:: lleona
:: lleona
Entrades: 914
Membre des de: dj. març 28, 2013 8:13 am

EntradaAutor: gisa » ds. abr. 25, 2015 7:59 am

Carlota, ànims a la tria!! Costa, eh? :-)
Nosaltres, amb la primera, cadascú tenia un nom que li agradava molt, però a mi no m'agradava el seu i a ell no li feia el pes el meu, per tant, quedaven descartats. Un dia, en un pàrquing subterrani, vam sentir uns papes que cridaven a una nena petita que es veia molt "ditxaratxera" pel seu nom, ens vam mirar i vam dir "i si li posem XXXX??". Total, que el primer nom va quedar decidit per aquesta anècdota. :-D :-D
Ara amb la segona, vam fer una llista on tots dos posàvem noms que ens agradaven. La llista va sortir llaaaargaaaa!! Cadascú va eliminar els que de cap manera li agradaven, per exemple, a ell li encantava Rita i a mi gens, i a mi m'agradava Íngrid i a ell gens, doncs aquests i altres fora! També en vam treure alguns que quedaven repetits en la nostra família a cercles més propers. Després vam anar mirant que quedessin bé amb els cognoms, que no fossin ni massa sentits ni tampoc molt estranys, amb els pas dels dies alguns ja no ens agradaven tant com quan havíem fet la llista, també vam deixar opinar la nostra nena gran, i al final en quedaven dos o tres i vam arribar a un consens. Com ja saps, es dirà Sira! :love:
Una suggerència, trieu el que a vosaltres, pares, us agradi! Nosaltres vam fer una enquesta entre família i amics i al final era a veure qui la deia més grossa! El que hem triat, no ha agradat pas a tothom, però quan vegin la nostra nena segur que els encantarà, jajaja! z2:-)
Imatge Imatge Imatge
Nieves
:: formigueta
Entrades: 66
Membre des de: dj. abr. 03, 2014 10:31 am

EntradaAutor: Nieves » ds. abr. 25, 2015 9:56 am

Com ja us han dit les companyes, el primer es fer les llistes més curtes. Nosaltres vam fer una llista amb tots els noms barrejats i cada cert temps eliminàvem noms de la llista (a vegades posàvem -- als que menys ens agradàvem i - als que tampoc però podien deixar encara a la llista). Quan ens van quedar amb 4 vam mirar com quedaven amb els cognoms i finalment van eliminar dos més i el pare em va dir que em donava l'opció d'escollir entre aquest dos que eren els que més ens agradàvem a tots dos (el pobre havia dit des del començament que em donaria a mi la decisió final). Si no us poseu d'acord, podeu fer un sorteig o alguna cosa semblant. Però primer heu de quedar-vos amb pocs noms perquè heu d'estar segurs que els noms de llista us agraden a tots dos.

Finalment, com ha dit algú més, decidiu vosaltres mateixos amb tranquil·litat (us demanaran si ja sabeu el nom mil vegades!!!), crec que és millor així. I és inevitable que hi ha gent a qui no els agradi, però amb el temps s'acostumen i veuran la persona, no el nom.
iole
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dj. set. 11, 2014 1:47 pm

EntradaAutor: iole » ds. abr. 25, 2015 6:33 pm

doncs a mi de la llista m'ha cridat l 'atenció Ingrid!!! m ha agradat! !
Mirela
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

EntradaAutor: Mirela » ds. abr. 25, 2015 7:35 pm

Tema complicat l'elecció de nom jeje!Jo també recomano com ha comentat alguna companya que aneu redüint noms de les dues llistes fins que us quedeu amb dos o tres.Ànims que segur que triareu un nom preciós!!
Mirela
Entrades: 115
Membre des de: dv. nov. 02, 2012 12:48 pm

EntradaAutor: Mirela » ds. abr. 25, 2015 7:38 pm

Ah i dels noms que has posat a mi els que més m'agraden són Lia,Ona,Mia i Blanca
melibea80
:: cèrvol
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dg. abr. 26, 2015 8:30 pm

Conforme llegia el que t¡ha dit la inger pensava que ho podria ben bé haver escrit jo. Tal qual.

Nosaltres a tres setmanes del part vam arribar per fi a un acord. Abans va ser impossible. És que no és fàcil!

Apart de tot el que t'han dit ja, jo destacaria que és important que digueu els noms en veu alta vàries vegades, que us imagineu una mica dient el nom per casa, pel carrer... Jo per exemple un nom que pensava que era bonic (no diré quin, però no és cap de la teva llista) el vaig escoltar un dia a la sala d'espera i em va sonar malament.

Descarteu dels vostres llistats els que ja no us acaben de fer el pes, descarteu del llistat de l'altre els que penseu que de cap manera (sempre negociant una mica, perquè quan et descarta algun que t'agrada molt, fa pena) i finalment penso que igual us passa com a nosaltres, que la tria no va ser un "amor a primera vista" sinó més bé l'opció més bonica i equilibrada per als dos... i quan per fi el tigueu pensat, estigueu tranquils, que només posar-li cara us encantarà.

>.-<: >.-<: >.-<:
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dl. abr. 27, 2015 8:40 am

Jo tinc un nen de 3 annys i es diu victor, com el seu pare i una nena de 3 mesos que es diu Gal.la.
El nom del nen el va triar el papi i el de nena jo
carlotad2323

EntradaAutor: carlotad2323 » dl. abr. 27, 2015 2:50 pm

Hola noies, moltes gràcies per respondre.
Vaig posar les llistes llargues perquè veiéssiu una mica el tipus de nom que ens agraden, però ja estem entre poquets. Hem anat traient noms segons com veien que ens sonaven o quedaven amb els cognoms i també hem decidit que si tenim bessones, dues nenes :cnena: :cnena: , es diran Ingrid i Greta :content: ! Crec que ara el que necessito són noms nous, que no m’hagin passat pel cap encara. Algun suggeriment? Amb això no vull dir un nom molt poc sentit, eh!

La nostra llista va variant cada dia, portem temps amb: Bruna, Jana, Marta, Berta, Luna, Alejandra i Cloe. I la vam escurçar més i ara tenim: Bruna, Berta, Luna i Cloe. Però ara ni aquests m’acaben d’agradar :ufs: . M’agradaria trobar un nom que ens enamores als dos :love: .

Mil gràcies noies :love:
Imatge
Imatge
Imatge
melibea80
Entrades: 573
Membre des de: dv. oct. 19, 2012 9:11 am

EntradaAutor: melibea80 » dl. abr. 27, 2015 9:11 pm

No ho he entès... encara no sabeu si són 2? I si només és una no us agrada cap dels dos noms que teniu clars o és que els reserveu per si algun dia en teniu dos alhora?? És una mica estrany! Jajaja

En la línia dels que has dit (tot i que alguns no m'agraden gaire però te'ls dic igual):

Lia, Lua, Laia, Lluna (m'agrada més que luna)...

Bet, Ivet

Àlex (d'alexandra, o bé directament àlex per a nena)

Rut, Judit

Així més tipus hollywood com ingrid i greta potser emma, olivia, hannah (anna, hanna...), megan, katia (catia, caterina...), ava, rebeca, michelle, zoe... els he anat extraient una mica d'aquí: http://www.paraelbebe.net/nombres-de-ni ... -del-2000/ i són noms que em recorden a estrelles del cine clàssic, que molts ara estan de moda i alguns es poden adaptar una mica al vostre gust.

No serà per noms!!! Sort!
Koaleta
Entrades: 130
Membre des de: dg. abr. 19, 2015 7:58 am

EntradaAutor: Koaleta » dt. abr. 28, 2015 5:00 am

A nosaltres el nom ens va costar mooolt! Com heu fet vosaltres vam fer llistes i vam anar eliminant. Al final vam posar un nom que d'entrada cap dels dos havia pensat, però és cert que quan li poses cara al nom s'esvaeixen tots els dubtes. Jo penso que al final no és una decisió tan trascendental, hi ha molts noms bonics i t'has de quedar amb un!
Ànims que segur que aviat ho aconseguireu!
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. abr. 28, 2015 3:04 pm

Les meves filles es diuen Fiona i Sira, a mi m'encanten!!
Nineta22
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 328
Membre des de: dt. set. 03, 2013 2:39 pm

EntradaAutor: Nineta22 » dt. abr. 28, 2015 3:30 pm

La meva es diu Mar!! I per mi és el nom més bonic del món!!
shyla
Entrades: 1360
Membre des de: dl. abr. 07, 2008 9:11 am

EntradaAutor: shyla » dt. abr. 28, 2015 7:01 pm

Nosaltres amb el primer teniem pensats Arlet, Cèlia o Irene, ens van dir nena a les 17 setmanes i a les 20 va resultar nen, ens va costar fins quasi el dia del part decidir. Al segon vam decidir de seguida i ha resultat un altre nen. Si era nena seria una Cèlia.Anims!!
Imatge Imatge
carlotad2323

EntradaAutor: carlotad2323 » dc. abr. 29, 2015 2:16 pm

Moltes gràcies a totes boniques :love: :***: !

TOTS ELS NOMS SERAN BENVINGUTS :content: !

Melibea80 perdona, volia dir que mentre desctaravem noms vam dir que si algún dia en un futur ternim dues nenes els hi posarem Ingrid i Greta :content: Moltes gràcies per la web!! M'agrada molt :ok: :ok: :love:
Imatge
Imatge
Imatge
belosu
Entrades: 62
Membre des de: ds. des. 27, 2014 11:55 pm

EntradaAutor: belosu » dj. abr. 30, 2015 9:23 pm

Jo faig una llista de 5 noms que m'agradin i li passo al meu home i ell ha de decidir un d'aquests noms. Nosaltres parim, nosaltres decidim jajaja.
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::