Mocs al coll. Bebe 1mes.

Plors, malalties i consultes.
Dunera
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 54
Membre des de: dt. set. 16, 2014 10:40 am

Mocs al coll. Bebe 1mes.

EntradaAutor: Dunera » ds. maig 09, 2015 10:01 pm

Bones a tothom. El meu fill te poc mes d1mes i fa uns deu dies que li noto mocs al coll... sobretot ala nit fa sorolls com uns roncs...
He anat pediatra dos cops i em diuen que no em preocupi que es normal i que respira be, pro no li marxen i estic preocupada. Us hi heu trobat?
Em van recomenar incorporarlo una mica per descansar ( que no dormi pla del tot) i fer meteges amb aigua tipus rinhomer. Tota manera no notem canvi!
Experiencies, algun consell?
Aly84
:: conillet
:: conillet
Entrades: 396
Membre des de: dl. juny 13, 2011 3:10 pm

Re: Mocs al coll. Bebe 1mes.

EntradaAutor: Aly84 » dg. maig 10, 2015 6:11 am

Hola Dunera.

Si el pediatre et comenta que no et preocupis, i veus que el teu bebè descansa i dorm bé, quedat tranquil·la! Segueix amb els rentants nasals, nosaltres utilitzavem Sinomarin.
lavidaesbonica
:: granota
:: granota
Entrades: 233
Membre des de: dg. oct. 12, 2014 7:21 pm

EntradaAutor: lavidaesbonica » dg. maig 10, 2015 8:29 am

Hola, nosaltres sempre hem tirat de suero fisiològic i ens ha anat molt bé. A l'edat del teu nen ens van dir que li fessim amb 1ml de suero. Posar-li en posició lateral i un cop fet, incorporar-lo panxa avall perquè li caiguin els mocs. I molt de pit, perquè com més líquid millor. I sí, jo des del primer dia que li poso un coixí sota el matalàs perquè estiguin costipats o no penso que a l'hora de respirar o per possibles glopades, els pot anar millor aquesta posició! :ok:
Tutty29
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » dg. maig 10, 2015 9:17 pm

La meva nena te tres mesos i em passava com tu, a la nit feia sorollets, la pediatra em deia que era un moquet que tenia al coll i que li poses suero fisiologic.
Tambe utilitzo l'aspirador nasal
clod
:: papallona
:: papallona
Entrades: 134
Membre des de: dc. maig 30, 2012 7:26 am

EntradaAutor: clod » dl. maig 11, 2015 10:16 am

Tranquil·la Dunera, el meu està igual i no fem res, només algun rentat amb aigua i sal (suero) i moooooooooolta teta. ja marxaran, aquests mocs punyeteros :ok:
Imatge
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::