Abort maig 2015 embarassada altra vegada?
- MADAGASCAR
- :: puça

- Entrades: 10
- Membre des de: dc. feb. 11, 2015 9:15 am
Abort maig 2015 embarassada altra vegada?
Hola noies! Estava amb les mames de desembre del 2015, però vaig tenir abort espontani de 8 setmanes. Vaig fer net tota sola, em van fer revisió i em van donar llum verda, que estava a dos dies d'ovular i que ja hi podíem tornar dia 21 de maig. Un dels simptomes més forts d'embaràs que vaig tenir va ser el dolor als pits i que m'havien crescut. Amb l'abort es van desinflar i van deixar de fer mal, dia 10 de maig, quan va passar. Ara porto 5 dies que m'han tornat a créixer i em fan exactament el mateix mal que aquells dies. Penso q és molt aviat per notar això l'altra vegada fins una setmana de la primera falta no va començar... Alguna explicació? Què en penseu???
Re: Abort maig 2015 embarassada altra vegada?
A mi em va passar, Madagascar!! Vaig tenir un abort i em van fer un legrat el 23 de desembre de 2013. Doncs ens van donar llum verda de seguida ( hi ha gines q bo ho haguessin fet mai!) però nosaltres vam fer cas i el 17 de gener del 2014 em vaig quedar embarassada de la meva filla. Per taaaant, i taaaant q pot ser!!! Així q havia de tenir un fill a principis de setembre i en vaig tenir una altra a mitjans de setembre...prematura, setmana 35!!! Quines coses la vida no???
Molta sort!
Molta sort!
Re: Abort maig 2015 embarassada altra vegada?
en el meu cas vaig tenir un avortament el 18 de febrer tambe sense legrat i dema estaré de 10 setmanes i sembla que esta tot correcte!! anims segur k aquest cop va tot bé! !
Re: Abort maig 2015 embarassada altra vegada?
Hola!
A mi em va passar una cosa semblant... Vaig tenir un avort el 28 de maig del 2014... La llevadora em va recomanar esperar un parell de mesos (més per la recuperació anímica que física...) i a principis de juliol ja tenia un test positiu. El nostre petitó va arribar el març del 2015.
Fins que vam veure'l per primera vegada vaig patir moltíssim... Però com pots veure va anar tot bé.
El cos és molt savi...
Et desitjo sort.
A mi em va passar una cosa semblant... Vaig tenir un avort el 28 de maig del 2014... La llevadora em va recomanar esperar un parell de mesos (més per la recuperació anímica que física...) i a principis de juliol ja tenia un test positiu. El nostre petitó va arribar el març del 2015.
Fins que vam veure'l per primera vegada vaig patir moltíssim... Però com pots veure va anar tot bé.
El cos és molt savi...
Et desitjo sort.
- MADAGASCAR
- :: puça

- Entrades: 10
- Membre des de: dc. feb. 11, 2015 9:15 am
Re: Abort maig 2015 embarassada altra vegada?
Moltes gràcies per respondre Tina, Iole i Somriures . La veritat és que jo calculava que la regla em vindria dissabte 6 de juny o diumenge 7 de juny, 28 dies després, ja que el meus cicles sempre són de 28 dies. I des d'ahir que taco marró. No sé si serà la famosa implantació que no vaig tenir a l'altre embaràs, o simplement que la regla s'ha adelantat perquè ara tot s'està posant a lloc.
Ja ho veurem...
Mil gràcies i enhorabona per aconseguir les panxolines tan aviat!!!

Ja ho veurem...
Mil gràcies i enhorabona per aconseguir les panxolines tan aviat!!!

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





