Nivestim 12U!!! és molt urgent

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
iama
:: puça
:: puça
Entrades: 5
Membre des de: dc. juny 24, 2015 8:56 pm

Nivestim 12U!!! és molt urgent

EntradaAutor: iama » dc. juny 24, 2015 9:06 pm

Hola noies!
Alguna li ha sobrat NIVESTIM 12???
M'arribat el paquet d'Andorra i descobreixo horroritzada que nomes en duu 1 vial i vaig deixar clar que en necessitava per a 7 setmanes! Ara estic totalment fora de temps per a comprar-ne més!
Alguna en té? Sóc de Barcelona.

Gràcies!!!!!!
tukita
:: puça
:: puça
Entrades: 18
Membre des de: dl. set. 21, 2009 7:12 pm

Re: COMPRO NIVESTIM 12U!!!ES MOLT URGENT!

EntradaAutor: tukita » dj. juny 25, 2015 12:00 am

Hola, t'envio privat, tranquil.la tinc Nivestim!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::