Dubtes
Dubtes
Hola a tothom,
Algú té referències de l'Escola Infantil Picafort, al barri del Congrés de Barcelona?
Jo porto al nen a un altre centre però estic pensant en canviar-lo......
Quan he trucat al matí per demanar visita m'ha donat molt bona impressió però tot plegat és una situació que m'està produïnt molta engoixa.
Gràcies.
Algú té referències de l'Escola Infantil Picafort, al barri del Congrés de Barcelona?
Jo porto al nen a un altre centre però estic pensant en canviar-lo......
Quan he trucat al matí per demanar visita m'ha donat molt bona impressió però tot plegat és una situació que m'està produïnt molta engoixa.
Gràcies.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


