Dubtes

Canvia el seu entorn: professores i amics.

ireteixi
Entrades: 1
Membre des de: dl. jul. 13, 2015 3:29 pm

Dubtes

EntradaAutor: ireteixi » dl. jul. 13, 2015 3:33 pm

Hola a tothom,

Algú té referències de l'Escola Infantil Picafort, al barri del Congrés de Barcelona?
Jo porto al nen a un altre centre però estic pensant en canviar-lo......
Quan he trucat al matí per demanar visita m'ha donat molt bona impressió però tot plegat és una situació que m'està produïnt molta engoixa.

Gràcies.

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::