beta sang per urgencies???
beta sang per urgencies???
Hola noies.
Es el primer mes de recerca. El cas es que des d ahir estic amb una febrada que deu ni do. Dec tenir algun virus o infecció. No se.
Ahir a mes m hauria d haver vingut la regla I sóc força puntual I res encara. Aquest mati primer dia de retras m he fet un test orina I ja estat negatiu. Pero no m atreveixo mes q a pendre paracetamol x la febre per si de cas. El meu metge no esta. Anire al cap de urgencies per la tarda que m miri aquesta febre. La questio es q li dire q no se si puc estar embarassada. Creieu m fara un beta d sang abans de receptar me res? Ho fan al moment?
Es el primer mes de recerca. El cas es que des d ahir estic amb una febrada que deu ni do. Dec tenir algun virus o infecció. No se.
Ahir a mes m hauria d haver vingut la regla I sóc força puntual I res encara. Aquest mati primer dia de retras m he fet un test orina I ja estat negatiu. Pero no m atreveixo mes q a pendre paracetamol x la febre per si de cas. El meu metge no esta. Anire al cap de urgencies per la tarda que m miri aquesta febre. La questio es q li dire q no se si puc estar embarassada. Creieu m fara un beta d sang abans de receptar me res? Ho fan al moment?
Re: beta sang per urgencies???
Hola Fadeta
En el meu CAP, per confirmar embaràs fan servir un test de tira. No se si tots fan igual.
Hi ha alguns medicaments que son aptes per embarassades. No pateixis que segur que s'ho miren be el que es pot prendre i el que no.
En el meu CAP, per confirmar embaràs fan servir un test de tira. No se si tots fan igual.
Hi ha alguns medicaments que son aptes per embarassades. No pateixis que segur que s'ho miren be el que es pot prendre i el que no.
Re: beta sang per urgencies???
Gracies. A veure. Es q tira entenc q es orina no? Tira orina m he fet al mati I negativa aixi q suposo q no ho estic pero x aixo deia lo d la sang pq es mes fiable. No se si als caps ho fan o hospitals o no.
Re: beta sang per urgencies???
Hola, jo també crec que que et faràn Test d'orina, i si surt negatiu, doncs ho consideraràn un retard. Com a molt et donaràn medicament compatible amb embaràs per si un cas, suposo...
En el cas de la privada que es on vaig jo, diria que beta la fan quan hi vas amb pèrdues o amb mals de panxa que poden venir d'un embaràs mal col·locat, i la fan a petició del ginecòleg, jo crec que un metge de família es cenyirà a un TE.
Que vagi molt bé i que la febre no sigui res!!
En el cas de la privada que es on vaig jo, diria que beta la fan quan hi vas amb pèrdues o amb mals de panxa que poden venir d'un embaràs mal col·locat, i la fan a petició del ginecòleg, jo crec que un metge de família es cenyirà a un TE.
Que vagi molt bé i que la febre no sigui res!!
Re: beta sang per urgencies???
moltes gracies, al final no ha calgut res. la indesetjable m'ha vingut al migdia i la febre va remetent i començo a treure mocs de la gola, ecs, vamos, q tot solucionat i ara ja puc pendre ibuprofe tranquil.la
el mes q ve començarem la recerca "en serio", era el primer mes i ni vaig mirar dies, pero cabia la minima possibilitat i per aixo no volia pendre res mes.
gracies per la informació
el mes q ve començarem la recerca "en serio", era el primer mes i ni vaig mirar dies, pero cabia la minima possibilitat i per aixo no volia pendre res mes.
gracies per la informació
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |





,mimi , isa31**


