Material necesari escola bresol p2
- gemmagemma
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm
Material necesari escola bresol p2
Hola,
Que us demanen a vosaltres per començar a l'ecola bresol, la nena farà p2?
Em podrieu orientar una mica sobre la llista que us han demanat que porteu? Merci
Que us demanen a vosaltres per començar a l'ecola bresol, la nena farà p2?
Em podrieu orientar una mica sobre la llista que us han demanat que porteu? Merci
- Anna Maria
- :: girafa

- Entrades: 2145
- Membre des de: dv. ago. 03, 2012 5:26 am
- Ubicació: Lleida
Re: Material necesari escola bresol p2
Bones guapa!
No us han fet una reunió o entrevista per comentar-ho? És estrany, però no passa res, entre totes et direm el que et cal de moment i si necessiten alguna cosa especifica ja te la demanaran el primer dia.
A veure:
- Vas de plàstic.
- Bata (que t'han de dir on la pots aconseguir...)
- Una bossa petita i una altra gran (d'aquelles que a vegades porten el trosset per posar el nom en punt de creu). La petita és per posar-hi l'esmorzar i la llibreta en cas que l'escola en tingui (la llibreta la posen ells) i la gran és per posar-hi la roba de recanvi, que n'hi haurà d'haver sempre per si l'han de canviar)
- Una tovallola tamany lavabo.
- Si porta bolquers, un paquet de bolquers. Hi ha escoles que també et demanen les tovalloletes, però això depèn.
Tot això et demanaran que vagi marcat, de la mateixa manera que s'ha de marcar tota la roba que dugui a l'escola. També es possible que et demanin que la tovallola i la jaqueta vagin amb una tira llarga perquè la nena pugui penjar-ho còmodament al seu lloc. També et demanaran que la roba sigui còmoda i fàcil de posar i treure, en el teu cas perquè la nena pugui baixar-se els pantalons o faldilles ella sola per anar al lavabo (estic parlant que no portin tancaments durs, molts botons, etc.)
Hi ha escoles que per quan volen fer alguna activitat de pintura demanen una samarreta tamany papes que no feu servir. Però això ja t'ho demanaran en el seu moment.
Em sembla que no em deixo res. Si no, rectifiqueu i afegiu!
abraçades,
Anna Maria
No us han fet una reunió o entrevista per comentar-ho? És estrany, però no passa res, entre totes et direm el que et cal de moment i si necessiten alguna cosa especifica ja te la demanaran el primer dia.
A veure:
- Vas de plàstic.
- Bata (que t'han de dir on la pots aconseguir...)
- Una bossa petita i una altra gran (d'aquelles que a vegades porten el trosset per posar el nom en punt de creu). La petita és per posar-hi l'esmorzar i la llibreta en cas que l'escola en tingui (la llibreta la posen ells) i la gran és per posar-hi la roba de recanvi, que n'hi haurà d'haver sempre per si l'han de canviar)
- Una tovallola tamany lavabo.
- Si porta bolquers, un paquet de bolquers. Hi ha escoles que també et demanen les tovalloletes, però això depèn.
Tot això et demanaran que vagi marcat, de la mateixa manera que s'ha de marcar tota la roba que dugui a l'escola. També es possible que et demanin que la tovallola i la jaqueta vagin amb una tira llarga perquè la nena pugui penjar-ho còmodament al seu lloc. També et demanaran que la roba sigui còmoda i fàcil de posar i treure, en el teu cas perquè la nena pugui baixar-se els pantalons o faldilles ella sola per anar al lavabo (estic parlant que no portin tancaments durs, molts botons, etc.)
Hi ha escoles que per quan volen fer alguna activitat de pintura demanen una samarreta tamany papes que no feu servir. Però això ja t'ho demanaran en el seu moment.
Em sembla que no em deixo res. Si no, rectifiqueu i afegiu!
abraçades,
Anna Maria
Hola gemama!! Nosaltres quan vàrem fer la inscripció la directora ens van donar un full amb el que calia. El Biel començarà P2 al setembre. I l'entrevista amb la mestra serà el 9 de setembre
Ens demanen
- 1tovallola de tocador amb nansa per penjar-la.
- 1 tovallola de lavabo pel canvi de bolquers
- 1 llençol de dalt
- 1 llençol ajustable de sota
- 1 funda de rus (mida del matalàs 55x1,10)
- Una bossa de roba (com la del pa) per la roba bruta
- Pitets de rus grans amb plàstic a sota
- xumet homologat, si en porta
- 2 mudes de recanvi completa: samarreta, mitjons, pantalons...
- 1 got amb nansa
- Bossa per transportar la roba neta i bruta
- Bolquers necessaris per la setmana
- 1 paquet de tovalloles humides
- crema per irritacions
Tot etiquetat clar, avui just he comprat el rotulador per etiquetar la roba jeje.
Jo aniria a l'escola bressol per demanar que has de tenir, perquè cadascuna és diferent i depenent de la població, si la llar és pública o privada...
Ens demanen
- 1tovallola de tocador amb nansa per penjar-la.
- 1 tovallola de lavabo pel canvi de bolquers
- 1 llençol de dalt
- 1 llençol ajustable de sota
- 1 funda de rus (mida del matalàs 55x1,10)
- Una bossa de roba (com la del pa) per la roba bruta
- Pitets de rus grans amb plàstic a sota
- xumet homologat, si en porta
- 2 mudes de recanvi completa: samarreta, mitjons, pantalons...
- 1 got amb nansa
- Bossa per transportar la roba neta i bruta
- Bolquers necessaris per la setmana
- 1 paquet de tovalloles humides
- crema per irritacions
Tot etiquetat clar, avui just he comprat el rotulador per etiquetar la roba jeje.
Jo aniria a l'escola bressol per demanar que has de tenir, perquè cadascuna és diferent i depenent de la població, si la llar és pública o privada...
Hola,
Perdona la meva ignorancia, pero que vols dir amb xumet homologat? Vols dir que no ho son totes les marques que venen?
No hi entenc gaire, la meva filla no n' ha volgut mai.
Perdona la meva ignorancia, pero que vols dir amb xumet homologat? Vols dir que no ho son totes les marques que venen?
No hi entenc gaire, la meva filla no n' ha volgut mai.
Hola!
La nostra llista és la següent:
-xumet (si en porta)
-llençolet (en cas que és quedi a dinar o bé si a mig matí fa migdiada)
-tovallola mida lavabo
-got
-bata
-muda complerta
-pitet
-bolquers i paquet tovalloletes humides
-dos capses mocadors paper
-dues fotos mida carnet
En fi.. Com pots veure.. La llista
La nostra llista és la següent:
-xumet (si en porta)
-llençolet (en cas que és quedi a dinar o bé si a mig matí fa migdiada)
-tovallola mida lavabo
-got
-bata
-muda complerta
-pitet
-bolquers i paquet tovalloletes humides
-dos capses mocadors paper
-dues fotos mida carnet
En fi.. Com pots veure.. La llista
Varia en funció del centre..
Podries trucar o apropar-te a la llar per a que et proporcionin la llista.
Que vagi molt bé i que tingueu una molt bona adaptació i també inici de curs!
Una abraçada!
Podries trucar o apropar-te a la llar per a que et proporcionin la llista.
Que vagi molt bé i que tingueu una molt bona adaptació i també inici de curs!
Una abraçada!
gusiluz
Això és el que posa en el full, suposo que tots valen, la directora ens va comentar que tenia que estar marcar crec recordar, com nosaltres no fem servir xumet, fem servir el dit...
Això és el que posa en el full, suposo que tots valen, la directora ens va comentar que tenia que estar marcar crec recordar, com nosaltres no fem servir xumet, fem servir el dit...

- gemmagemma
- :: formigueta

- Entrades: 69
- Membre des de: dl. des. 23, 2013 4:38 pm
Hola mares,
GRÀCIES per les vostres llistes, així em vaig fent una idea del que necesitarem.,
Veig que no hi ha gaira diferencia d'uns centres a uns altres.
GRÀCIES per les vostres llistes, així em vaig fent una idea del que necesitarem.,
Veig que no hi ha gaira diferencia d'uns centres a uns altres.
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |