Abrigar bebé al matí

Més qüestions.
jcpl
:: puça
Entrades: 13
Membre des de: dc. juny 03, 2015 8:42 am

Abrigar bebé al matí

EntradaAutor: jcpl » dt. set. 08, 2015 3:18 pm

Hola noies,
Potser es una tonteria pero necessito ajuda.
Aquest curs portare el meu nen al cole (p4) en coche i hi anire amb el meu bebe que ara te un mes, per tant sera molt petit durant el curs.
He de sortir al carrer, muntar-lo al coche, conduir 5 minuts, tornar a baixar del cotxe 5 minuts per deixar el gran a casa, tornar al cotxe i cap a casa.
A part del "meneo" que li donare pobreta (no tinc cap altre solucio) em preocupa el tema abric ara quan arribi el fresquet. No puc estar posant i treient jaqueta per 5 minuts i taparla amb una manteta em sembla poc practic perque sempre cau i he d'anar amb l'altre de la ma.
He vist uns saquets que porten els forats fets per ficarlos al maxicosi i tambe unes mantetes que el tenen pero no se si son practics.
Els heu fet servir? Teniu alguna idea per mi?
Gracies i perdoneu el rotllo. Se que potser sembla una tonteria pero em te capficada el tema :-(
giuletta
:: peixet
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

Re: Abrigar bebé al matí

EntradaAutor: giuletta » dt. set. 08, 2015 4:11 pm

Hola,

Doncs per quan arribi el fred et recomano el sac manta babynomade de Red Casttle. És molt calentet i suau i molt fàcil de posar. El pots utilitzar tant a la motxilla o fular com al cuco. A nosaltres ens va anar de fàbula!!!
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dt. set. 08, 2015 4:11 pm

El meu maxicosi tenia per comprar una funda d'hivern adaptada... Has mirat si tens opció?
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dt. set. 08, 2015 4:22 pm

Si només has de conduir 5 minuts... perquè no vas amb el cotxet caminant? La petita no cal ni que la canviïs, la poses a dins amb el sac i el gran arribarà més "despejat" al cole. Surts una mica més d'hora i llestos. Jo tinc el cole de la gran a 10 minuts caminant i mai he agafat el cotxe, sempre l'he portat caminant amb la petita al cotxet des que era un bebè.

Potser vas a un altre lloc amb la petita després de deixar el gran al cole, però si només surts per anar a portar el gran al cole, a peu és la millor opció si el cole el tens aprop.
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

EntradaAutor: pucpuc » dt. set. 08, 2015 8:13 pm

Neuetes anava a contestar el mateix jo aniria caminant
sargantana:28
:: poltre
:: poltre
Entrades: 646
Membre des de: dg. ago. 19, 2012 11:07 am

EntradaAutor: sargantana:28 » dt. set. 08, 2015 9:20 pm

Jo estava igual que tu i vaig comprar un saquet pel maxi cosi em va anar molt bé perquè moltes vegades quan arribava a l'escola el bebé dormia i no el tocava d'alla, agafava per la nansa i cap a cole
jcpl

EntradaAutor: jcpl » dt. set. 08, 2015 10:03 pm

Qui diu 5 minuts diu 10 i caminant es converteixen en 25 ja que a més a més són en pujada aixi que... L'opció ideal està descartada.
Miraré aquests saquets que dieu.
Gracies per les respostes!!
DarthVero
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 68
Membre des de: dj. març 28, 2013 9:01 pm

EntradaAutor: DarthVero » dc. set. 09, 2015 10:35 am

Aquí tens unes idees pràctiques. A veure si t'ajuden:
http://www.vertbaudet.es/recien-nacido/ ... y-saquitos
giuletta
Entrades: 282
Membre des de: dj. juny 16, 2011 9:17 am

EntradaAutor: giuletta » dc. set. 09, 2015 2:05 pm

Mira què he vist avui per casualitat:
http://simpleparenting.co/

Mira el vídeo, és una passada!!! Llàstima no haver-ho vist abans per als meus!!!
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dc. set. 09, 2015 2:22 pm

També pots portejar-la del cotxe a l'escola, així tampoc cal que li posis res extra al sortir, estarà calenta amb la teva escalfor.
jellwill2
:: gosset
Entrades: 429
Membre des de: ds. jul. 05, 2014 11:34 am

EntradaAutor: jellwill2 » dj. set. 10, 2015 10:50 am

Hola,

el cotxet va de genial. El té una que conec, i n'està encantada. Va vendre el que tenia pel primer i va comprar-se aquest. És molt còmode, no has de moure el nen ni aixecar el maxicosi per posar-lo a la base del cotxet. Jo no em vaig animar a canviar pel jellwillo, i la vaig espifiar, he patit movent el maxicosi amb compte pq el nen no es despertés, intentant aparcar a la porta del cole per no treure'l del cotxe al febrer... i m'hagués estalviat mals i patiments.
neuetes
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » dj. set. 10, 2015 11:01 am

Al segon o tercer dia veuràs que l'opció d'anar a peu és més factible del que et penses, perquè tothom té la dèria d'anar-hi amb cotxe i no es troba mai lloc per aparcar, sempre acabes aparcant més lluny i tardes més temps i si plou ja no t'explico. Per cert, el meu camí per anar al cole també fa pujada (i deu ni do quina pujada) i mai ho he vist un problema.
jcpl

EntradaAutor: jcpl » dj. set. 10, 2015 1:32 pm

Ei!! Quina passada aquest maxicosi. Llastima que ara no farem aquesta inversio.
Portejar també es una bona opcio. Entre aixo i un saquet segur que anirem be. Gracies per les vostres respostes.
Neuetes gracies per la teva insistencia en que anem caminant pero la pregunta que jo feia no era si es millor anar caminant o en cotxe o si als tres dies ja m'haure penedit. Me n'alegro molt que tu vagis caminant encara que el teu cami fagi pujada tambe. Ets una campiona!
ametista
Entrades: 5515
Membre des de: dt. set. 30, 2008 3:06 pm

EntradaAutor: ametista » dv. set. 11, 2015 12:41 am

jcpl, primer de tot dir-te que espero que trobis una solució al teu problema :ok:

per altra banda, no em puc estar de dir-te que em sembla totalment fora de lloc la teva resposta sarcàstica a la neuetes. En aquest post he vist a una mare demanat consell sobre logística amb criatures i moltes mares responent en base al seus coneixements i experiència, ja que ja han viscut i superat el problema amb el qual et trobes tu ara. Si no ets capaç de valorar el temps que aquestes mares han dedicat a intentar ajudar-te potser que no et plantegis anar demanant consells. Si resulta que se't dóna un consell que sota el teu punt de vista no et serveix doncs no costa res ser educada i agrair-ho igualment, això és el que fan les persones.

i he començat dient que espero que trobis una solució al teu problema perquè si no ho fas i amb el temps t'acabes adonant que anar caminant és la millor opció que tens en les teves circumstàncies (a la petita no l'hauries de tocar del cotxet, li estalviares el "meneo" i aniria tota l'estona calenteta quan faci fred) també espero que siguis prou persona com per venir aquí a explicar-ho (per ajudar a altres mares que més endavant es trobaran com tu) i a demanar disculpes com una campiona per la teva falta de respecte cap a les mares que t'han intentat ajudar.
laura_28
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3461
Membre des de: dt. oct. 14, 2008 10:58 am
Contacta:

EntradaAutor: laura_28 » dt. nov. 17, 2015 7:01 pm

com has solucionat el tema?
Halia
Entrades: 429
Membre des de: dg. des. 29, 2013 11:18 am

EntradaAutor: Halia » dj. nov. 26, 2015 9:23 pm

giuletta ha escrit:Mira què he vist avui per casualitat:
http://simpleparenting.co/

Mira el vídeo, és una passada!!! Llàstima no haver-ho vist abans per als meus!!!

Uala! Jo me l'agafaria encantada ara mateix!!!!!!!! :ok: :ok:

Què has fet al final???
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::