Loratadina

Alèrgies, otitis, problemes..

jaruma
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Loratadina

EntradaAutor: jaruma » dc. set. 23, 2015 2:44 pm

Hola,

al meu fill de 15 mesos li han receptat Loratadina per descartar una possible al.lèrgia (té taques a la pell des de fa mesos).

El cas és que he llegit el prospecte, i posa que no es recomana a nens menors de 2 anys. A ell li han receptat la dosi per nens que pesen "menys de 30 kg", pero ell en pesa 10!
Alguna de vosaltres s'hi ha trobat?

Un altre dubte que tinc és que jo prenc Loraradina cada dia, i li dono pit. Suposo que la quantitat que ell rep és mínima, però no estic segura. Se m'ha oblidat comentar-ho.
cosma_shiva
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 51
Membre des de: dv. jul. 11, 2014 12:02 pm

Re: Loratadina

EntradaAutor: cosma_shiva » dc. set. 23, 2015 3:08 pm

Sense saber del tema, nomes dirte que a la meva filla per descartar alergies li van fer una prova que consistia crec recordar en ferli varies punxadetes.
Jo buscaria sens dubte una altra opinio. No veig cap sentit al que than recomanat i es el que tu dius, es molt petit i pesa poc!
jaruma
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

EntradaAutor: jaruma » dc. set. 23, 2015 9:11 pm

Hola cosma_shiva. Avui no li he donat, la veritat és que no sé què fer. Hem anat 3 cops a la seguretat social, cada cop ens ha vist un metge diferent, i cada cop una explicació diferent: que si un virus, que si picades de mosquit, i ara reacció al.lèrgica. I el pitjor és que el meu fill té pànic absolut a anar al metge, només entrar a l'edifici ja plora, avui no el podíem ni despullar entre el meu home, jo i el metge! Així que em costa molt fer el pas de dur-lo a un metge més (a l'octubre té dermatòleg ja), però potser ho faig. Si li dono el xarop serà en una dosi més baixa, perquè em sembla una bestiesa, no sé.

Gràcies per la teva resposta!
Sindria14
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dg. març 30, 2014 3:08 pm

EntradaAutor: Sindria14 » dc. set. 23, 2015 10:30 pm

Hola,
Si dones el pit pots prendre Loratadina sense problemes (jo ho faig).
Si tens dubtes sobre qualsevol tipus de medicació, pots consultar la pàgina www.e-lactancia.org

Espero que et sigui d'ajuda :)
G- 5/9/2014 :cnen:
L- 26/9/2016 :cnena:
Test + 2/6/2021

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::