Activitats alternatives a la llar d'infants (Bages)

Canvia el seu entorn: professores i amics.

Avatar de l’usuari
kirifosca
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. març 07, 2012 8:28 pm

Activitats alternatives a la llar d'infants (Bages)

EntradaAutor: kirifosca » dt. oct. 13, 2015 6:09 am

Bon dia!
Algú del Bages que em pugui aconsellar activitats o ludoteques com a alternativa a la llar d'infants? Per horaris del kirifosku i meus no necessitem portar el petit a la llar d'infants però ens agradaria que fés activitats amb altres nens, estil ludoteca o el que sigui.... ah, per cert, té 14 mesos i mig.

Gràcies!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
ginko biloba
:: rateta
:: rateta
Entrades: 192
Membre des de: ds. oct. 17, 2009 9:47 pm

Re: Activitats alternatives a la llar d'infants (Bages)

EntradaAutor: ginko biloba » dt. oct. 13, 2015 12:16 pm

Jo miraria en alguna escola de música. N'hi ha moltes que fan classes de música per nadons. L'altra opció que sol haver-hi per nens tant petits és piscina
jaruma
:: pantera
:: pantera
Entrades: 898
Membre des de: dt. set. 18, 2012 8:28 pm

Re: Activitats alternatives a la llar d'infants (Bages)

EntradaAutor: jaruma » dj. oct. 15, 2015 2:22 pm

A tot Catalunya, crec, es fa el programa "Nascuts per llegir", a les biblioteques municipals. Consulta-ho, es tracta d'activitats dirigides a nens de 0 a 3 anys, amb els pares. Manualitats, lectura de contes, titelles... jo ho provaré aquest any, em sembla que ha d'estar força bé. I és gratuït, clar!
Avatar de l’usuari
kirifosca
:: rateta
:: rateta
Entrades: 163
Membre des de: dc. març 07, 2012 8:28 pm

Re: Activitats alternatives a la llar d'infants (Bages)

EntradaAutor: kirifosca » dt. oct. 20, 2015 7:37 am

Moltes gràcies noies! A la piscina ja hi anem, bé, hi anavem l'any passat, a l'Enare però l'han tancat i ara al novembre comencem al Gimbe. Música en feiem a Artés, a l'escola municipal però aquest any no ens va bé per horaris.
He vist info sobre aquestes escoles d'anglès Kids&us però els preus em semblen un disbarat!
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge

Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::