::: Mare, he fet panellets!
::: Mare, he fet panellets!
El més probable és que avui els vostres fills i filles surtin del col·legi amb una bosseta de panellets fets per ells i els seus companys a la classe.
I també sabem que segurament els tastareu i direu que són molt bons.
Nosaltres us deixem una imatge molt còmica, per si us repenseu la idea de provar-los...
Bona castanyada i, a menjar força panellets!

I també sabem que segurament els tastareu i direu que són molt bons.
Nosaltres us deixem una imatge molt còmica, per si us repenseu la idea de provar-los...
Bona castanyada i, a menjar força panellets!

Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |


