::: Mare, he fet panellets!

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: Mare, he fet panellets!

EntradaAutor: Gisela010 » dv. oct. 30, 2015 10:23 am

El més probable és que avui els vostres fills i filles surtin del col·legi amb una bosseta de panellets fets per ells i els seus companys a la classe.
I també sabem que segurament els tastareu i direu que són molt bons.

Nosaltres us deixem una imatge molt còmica, per si us repenseu la idea de provar-los...

Bona castanyada i, a menjar força panellets!



Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::