Experiències positives després de metotrexate

Problemes durant l'embaràs.
PLANETA
:: formigueta
Entrades: 83
Membre des de: dl. març 25, 2013 4:35 pm

Experiències positives després de metotrexate

EntradaAutor: PLANETA » dg. nov. 15, 2015 4:26 pm

Hola, fa un temps vaig patir un ectòpic tractat amb metotrexate.Conservo les dues trompes i ja tinc un fill anterior. M'ajudaria molt saber de casos que després tot hagi anat bé i s' hagi aconseguit embaràs intrauterí.
Gustineta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 437
Membre des de: dl. nov. 03, 2014 4:58 pm
Ubicació: Entre Barcelona, l'Alt Empordà i Andorra

Re: Experiències positives després de metotrexate

EntradaAutor: Gustineta » dv. nov. 20, 2015 11:38 am

Hola Planeta,

Com estàs?

Em sap greu no poder-te ajudar... no he passat per cap ectòpic i no conec ningú que hagi pres el medicament que comentes...
Ho sento :(
Nov de 2013: inici cerca
Gen-jun 2014: 2 TE+ i 2 avortaments espontanis
Set 2014-set 2017: proves, cerca natural, 2 IA -
Oct-des 2017: 1a FIV+DGP. Un sol embrió sa; bioquímic
Jul i set 2018: 2a i 3a FIV+DGP.
Nov 2018: Beta +
Ago 2019: Benvingut, Enric
Gen 2022: Trànsfer i bioquímic
Ago 2022: Emb. espontani
Mai 2023: Benvinguda, Elna
PLANETA

EntradaAutor: PLANETA » dv. nov. 20, 2015 12:05 pm

Gràcies Gustineta...a veure si algú em pot ajudar...
ceciliah
Entrades: 2
Membre des de: dt. des. 22, 2015 7:11 am

EntradaAutor: ceciliah » dt. des. 22, 2015 7:18 am

Hola!

Jo vaig patir-ne un, tractat amb metrotexate. Estava a la setmana 5, vaig sagnar i tenir dolors forts. Feia 4 dies que sabia que estava embarassada i vam actuar ràpid. A l'hospital van comprovar la beta i estava baixa (si no recordo malament, al voltant dels 600), així que em van tractar amb metrotexate. A l'hospital (Seguretat Social) van recomanar-me esperar sis mesos abans de tornar a buscar l'embaràs, però havent consultat amb la meva ginecòloga, amb un ginecòleg molt reputat i amb el meu doctor de confiança (metge, però que aplica teràpies naturals) em van dir que havent passat dos regles n'hi havia prou. Així ho vam fer.

L'ectòpic va ser a l'octubre. A finals de gener ja estava embarassada. Els primers dies van ser de nervis, perquè la ginecòloga va voler assegurar-se que no es repetia (els metges solen dir-te que hi ha més probabilitats que es repeteixi), però no va ser així. Em controlaven la beta cada dos dies i anava pujant sense problemes. Tot correcte. La meva filla ja té 14 mesos :)

La veritat és que tenia moltíssima por que la trompa no estés correcta i que per això s'haguès produït l'ectòpic. Però no. Quan em vaig quedar embarassada va ser precisament de la trompa "dolenta".... que es veu que no ho devia ser tant ;)

Que tinguis molta sort, de ben segur que sí!
Una abraçada
PLANETA

EntradaAutor: PLANETA » dt. des. 22, 2015 12:30 pm

Moltissimes gràcies!! Et felicito per aquesta nena!!
vicsi1977
Entrades: 3
Membre des de: dc. gen. 13, 2016 3:26 pm

EntradaAutor: vicsi1977 » dc. gen. 13, 2016 3:31 pm

Hola! jo vaig patir un ectòpic i com tu conservo les trompes perquè em van medicar amb metotrexate i al cap d'un any em vaig quedar embarassada i avui tinc un petit de 3 mesos.
Tot pot anar be. Entenc les pors i els dubtes. jo hi vaig passar . Però si que pot sortir bé.
Jo no em vaig voler fer més proves..ni si tenia trompes obstruides ni res..no vaig voler saber més.
I com et dic...un any després embaràs uterí i tot va anar genial!
PLANETA

EntradaAutor: PLANETA » dj. gen. 14, 2016 8:47 pm

Gràcies vicsi1977 per compartir la teva experiència!!
anhel
Entrades: 1
Membre des de: dl. feb. 08, 2016 3:10 pm

EntradaAutor: anhel » dt. feb. 09, 2016 5:32 pm

Hola! Sóc nova en aquest fòrum i la veritat, al final m'he decidit a escriure aviam si m'ajuda, ja que estic una mica malament psicològicament...
I és que porto dos anys i mig buscant un nen que no en tinc cap i quant semblava un positiu,resulta que és un ectopic.. Ja m'han injectat el metotrexate i m'he d'esperar mig any més.. La veritat que m'anima veure que hi ha més dones com jo lluotant
myca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dc. des. 16, 2015 5:27 pm

EntradaAutor: myca » dj. feb. 18, 2016 7:31 pm

Hola noies!
fa un temps que corro per aqui, estic al forum Fiv 2016, tot i que ara estic en "standby"
Nomès comentar-the Anhel que també vaig tenir un ectòpic a finals d'aquest any i el doctor em va dir que amb tres regles d'espera n'hi havia prou, potser cadascú té el seu temps o depèn de la dosi injectada, però a mi em va caure el món a sobre quan vaig llegir pels foros que era mig any d'espera, i després al dir-me que era menys temps ho porto una mica més bé...
Portem prop de 4 anys buscant i en tinc 38... no em puc permetre que passi tant de temps!
Per sort aquí veig que es pot ser optimista, tot i que ens ho facin patir tant!
Una abraçada a totes!!
Nneta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1244
Membre des de: dc. jul. 11, 2007 11:24 am
Ubicació: Monistrol de Montserrat

EntradaAutor: Nneta » dv. feb. 19, 2016 2:20 pm

Hola!
T'explico el meu cas, una mica diferent q els vostres i no sé si t'ajudarà....Jo em prenia el metrotexate però per l'artritis. Després de donar moltes voltes era l'únic tractament q em funcionava. El vaig estar prenent durant anys, i entremig d'aquests anys he tingut els meus soletes, un de 6 anys i 1/2 i l'altra de gairebé 7mesos. Sense problrmrs, sans i embarassos del tot normals.
Ànims i si, la meva experiència és positiva amb el metrotexate!

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::