Escoles a les corts
Escoles a les corts
Hola, l'any que ve em toca la gran aventura d'apuntar a la meva petita al col·legi .... així que no sé si alguna mama / papa em pot donar opinió dels col·legis que hi ha a les corts.
Moltes gràcies per tot
Moltes gràcies per tot

Re: Escoles a les corts
Hola! A Les Corts tens molta oferta d'escoles molt diferents. Jo porto els meus fills al Pare Manyanet i n'estic encantadíssima. Tinc amigues que els porten a l'Itaca, al Duran i Bas, al Sta. Teresita, i ara per ara totes estan igual de contentes que jo. Cada escola és un món, amb projectes diferents i instal.lacions diferents, hauràs de fer la ruta de portes obertes per conèixer-les totes i valorar segons el que tu consideris important per l'educació dels teus fills.
Si vols més info del Manyanet m'ho dius, jo només en tinc bones paraules!!
Molta sort i paciència!
Si vols més info del Manyanet m'ho dius, jo només en tinc bones paraules!!
Molta sort i paciència!
- VespresVerds
- :: cèrvol

- Entrades: 572
- Membre des de: ds. gen. 18, 2014 11:13 am
primer ens hauries de dir tu les teves preferències, així et podrem guiar millor!!
Hola tenia el post una mica penjat desde l´any passat. Aquest any si que si em toca mirar escola per la meva petita i vaig molt perduda. Teniu informació de portes obertes? I que em dieu de les escoles que tenim al barri??

- VespresVerds

N'hi ha unes quantes...!
Quines preferències teniu?
Quines preferències teniu?
Hola!
Estic interessada en PARE MANYANET
ITACA
DURAN I BAS
PAU ROMEVA
THAU
SOLC
Algú em pot ajudar??
Pare Manyanet és molt tradicional lensenyament??
Gracies a tots/es!
Estic interessada en PARE MANYANET
ITACA
DURAN I BAS
PAU ROMEVA
THAU
SOLC
Algú em pot ajudar??
Pare Manyanet és molt tradicional lensenyament??
Gracies a tots/es!
Hola vespres verds, doncs la veritat que vaig una mica perduda..... ens agradaria que si pot ser fos publica, ja que crec que estan bastant be les que tenim al barri. Pero no tanquem portes a les altres..... aix nu se...... quin patiment

- VespresVerds

La que té més bona fama i l'única que conec d'aprop és l'escola Ítaca, és força innovadora pedagògicament parlant i les instal·lacions no estan mal. De l'escola Les Corts he sentit que els posen molts deures des de petits...
Moltes gracies per la info. Es una de les escoles que tenim en ment... pero es dificil entrar..... aix anirem a les portes obertes i a veure si tenim sort

- elstutufos
- :: puça

- Entrades: 6
- Membre des de: dl. gen. 27, 2014 11:46 am
Hola!!
Nosaltres també estem en la mateixa situació, buscant escoles pel barri... Ja han començat a tancar dates de portes obertes, per si et serveix:
25/2 Escola Barcelona a les 18
29/2 Escola Lavinia a les 18
1/2 Escola Duran i Bas a les 19
2/2 Escola Ítaca
A l'escola Duran i Bas també fan visita personal, a la web hi ha el telèfon per concertar hora. Nosaltres hi anirem, crec que es una bona oportunitat per conèixer més tranquil·lament el projecte.
Nosaltres també estem en la mateixa situació, buscant escoles pel barri... Ja han començat a tancar dates de portes obertes, per si et serveix:
25/2 Escola Barcelona a les 18
29/2 Escola Lavinia a les 18
1/2 Escola Duran i Bas a les 19
2/2 Escola Ítaca
A l'escola Duran i Bas també fan visita personal, a la web hi ha el telèfon per concertar hora. Nosaltres hi anirem, crec que es una bona oportunitat per conèixer més tranquil·lament el projecte.
Siiii tenia pendent data escola barcelona! Moltes gràcies per la info.
A veure si les portes obertes en aclaren alguna cosa!!!
Jo tinc un embolic enorme!!!!
A veure si les portes obertes en aclaren alguna cosa!!!
Jo tinc un embolic enorme!!!!

L´escola itaca també fa entrevista personal. son el dilluns a les 15 ó 15.30h. Has de trucar per demanar cita

- elstutufos
- :: puça

- Entrades: 6
- Membre des de: dl. gen. 27, 2014 11:46 am
Ooooohh no ho sabia!!! Moltes gràcies!!!
Ei, ja heu fet les portes obertes, que us han semblat? jo m'he centrat en la meva zona, però ara estic obrint horitzons i clar les PO ja han passat, em podrieu dir si són per projectes, més tradicionals, ampes actives o no, instal·lacions.... gràcies
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |