Vacunes 2 mesos
Vacunes 2 mesos
Hola marones!
us escric per fer una consulta sobre el delicat tema de les vacunes....
Ens han comentat que hi ha la possibilitat de retardar la vacunació que se'ls hi posa als bebès de 2 mesos i així no atacar tan al seu sistema inmune que encara és molt dèbil i tot el seu cos en general...
Alguna de vosaltres ho ha fet? Sabeu d'algun lloc on hi hagi informació sobre retardar la vacunació?
Moltes gràcies!!!!
us escric per fer una consulta sobre el delicat tema de les vacunes....
Ens han comentat que hi ha la possibilitat de retardar la vacunació que se'ls hi posa als bebès de 2 mesos i així no atacar tan al seu sistema inmune que encara és molt dèbil i tot el seu cos en general...
Alguna de vosaltres ho ha fet? Sabeu d'algun lloc on hi hagi informació sobre retardar la vacunació?
Moltes gràcies!!!!
Re: Vacunes 2 mesos
Jo no ho faria! Gracies a la gent que no vacuna actualment hi ha malalties actives...com la tos ferina i la difteria...
Crec que per exemple si que hi ha centres que enlloc de posar totes vacunes al segon mes de vida, les reparteixen i posen algunes al segon i algunes al tercer.
En el meu cas li he posat totes les vacunes, tant obligatories com optatives, m'he vacunat durant embaras sense cap dubte i al petito que esperem li posaré tot el que la meva pediatra consideri necesari i en el moment que ho consideri.
A veure si trobes mes informacio per decidirte!!!
Crec que per exemple si que hi ha centres que enlloc de posar totes vacunes al segon mes de vida, les reparteixen i posen algunes al segon i algunes al tercer.
En el meu cas li he posat totes les vacunes, tant obligatories com optatives, m'he vacunat durant embaras sense cap dubte i al petito que esperem li posaré tot el que la meva pediatra consideri necesari i en el moment que ho consideri.
A veure si trobes mes informacio per decidirte!!!
Hola! Si em permets la meva opinió dir-te que jo tampoc ho faria.. No sé..es un tema complicat..
Jo tampoc ho faria, i menys amb el repunt de malalties que hi ha.... El meu fill té quasi 30 mesos, porta totes les obligatòries i la Prevenar i cap cap li ha fet cap reacció,...
Les vacunes són en determinats mesos perquè així es pot garantir l'immunització.
Les vacunes són en determinats mesos perquè així es pot garantir l'immunització.
Jo tampoc ho faria.
Pots consultar al Comité Asesor de Vacunes de l'Asociación Española de Pediatria.
Si els fas la consulta on-line et responen i és informació totalment fiable.
http://vacunasaep.org/familias
Pots consultar al Comité Asesor de Vacunes de l'Asociación Española de Pediatria.
Si els fas la consulta on-line et responen i és informació totalment fiable.
http://vacunasaep.org/familias
ostres que bé!!! moltíssimes gràcies!!!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |