herpes a la cama nena 3 anys
herpes a la cama nena 3 anys
Hola!
Ahir a la meva filla li picava molt la cama, hi tenia un puntet i bastant vermell i inflat al voltant. A la tarda el puntet s'havia fet gros i vaig començar a pensar que semblava un herpes, avui s'ha llevat amb butllofes, o sigui que sembla que sí que és un herpes. No n'havia tingut mai, i no sé com tractar-li, ni si poria ser una altra cosa...
Algun consell?
Gràcies!
Ahir a la meva filla li picava molt la cama, hi tenia un puntet i bastant vermell i inflat al voltant. A la tarda el puntet s'havia fet gros i vaig començar a pensar que semblava un herpes, avui s'ha llevat amb butllofes, o sigui que sembla que sí que és un herpes. No n'havia tingut mai, i no sé com tractar-li, ni si poria ser una altra cosa...
Algun consell?
Gràcies!
Re: herpes a la cama nena 3 anys
Hola,
on vius no tens un cap obert avui? Jo hi aniria per què us diguin què és. Si tens múrua s'amplien les opcions. No m'agrada aplicar cremes a coses de la pell sense saber.
on vius no tens un cap obert avui? Jo hi aniria per què us diguin què és. Si tens múrua s'amplien les opcions. No m'agrada aplicar cremes a coses de la pell sense saber.
Sóc infermera, si és un herpes, tot i que tant petita.. ha tingut varicela? És foça dolorós i l'hi han de donar medicació, ves al ambulatori d'urgencies
La vam vacunar de la varicel·la, ara farà un any. La portaré al cap, així surto de dubtes. Gràcies!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |