vols llargs i viatge embarassada?

Salut, dubtes i preparatius.
marions12
:: formigueta
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

vols llargs i viatge embarassada?

EntradaAutor: marions12 » dc. gen. 20, 2016 12:31 pm

hola! actualment estic embarassada de molt poquet però voliem mirar de el proper juny anar a NY, en aquell moment estaré embarassada de 6 mesos i algo. Volem anar a NY a fer el turista i a un concert que ens fa especial il.lúsió i és just a Ny aquelles dates...en fi, a mi d'entrada em fa por, per si em poso de part, per les hores de vol, per caminar tantes hores per allà,...

l'altre idea, si es massa tard sis i pico, plantejava d'anar a Ny aquesta propera setmana santa que estaré de gairebé 4 mesos..

bé, volia saber experiències i les vostres opinions que m'animin a fer-ho o a deixar-ho per una altre ocasió!

gràcies!
Lagreta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 462
Membre des de: dt. set. 22, 2015 12:53 pm

Re: vols llargs i viatge embarassada?

EntradaAutor: Lagreta » dc. gen. 20, 2016 1:43 pm

jo no en tinc ni idea però em sona que recomanen no volar a partir del tercer trimestre. el millor és que ho parlis amb el gine i aneu per setmanasanta o per juny agafat una bona assegurança per si al final no poguessis anar o passés allà qualsevol cosa. jo crec que al març cap problema, no sé si al juny si ja és tercer trimestre seria una mica arriscat!
http://www.fertilityfriend.com/home/5fafbd

18/12/2015 TE+
05/01/2016 et veiem el cor com batega i fas 4mm!
22/01/2016 2.4cm i un cor bategant a tot drap.
11/02/2016 5.6cm i no pares de moure't!
10/03/2016 16 setmanes, ets un Pere i estàs perfecte!
ardillita
:: papallona
Entrades: 119
Membre des de: dl. jul. 20, 2015 10:55 am

EntradaAutor: ardillita » dc. gen. 20, 2016 2:02 pm

Hola marions 12!
Jo ho vaig parlar amb la llevadora, ja que ens encanta viatjar i ens vam plantejar fer algún últim viatge, i em va dir que mentre la companyia aeria ho permeti i en funció de quan fos portés un certificat del ginecoleg on acrediti les setmanes de gestació i on posi que l'estat de salut meu i del nen em permet volar no tindria problema. I que vagi on vagi porti el carnet d'embarassada i que memoritzessim la DUR que vagis on vagis es el que et pregunten.
-Em sembla que les conpanyies membres de la IATA no demanen res de certificats si estàs de menys de 28 setmanes.
-I quan vagis a facturar diga-ho perqué amb moltes conpanyies tens embarque preferente.
-Ella em va dir que m'aconsellava volar dins el segon trimestre... I com menys panxa tingues millor (menys explicaciones i mes comoditat)
-I el que em va aconsellar es seien a primera fila o al passadis.
-Anar amb roba ample pel tema de no dificultar la circulació, i treurem les sabates i posar-me mitjons enlloc de sabates per estar dins l'avió (jo això ja ho vaig fer a l'ultim vol llarg que vaig fer i sense estar embarassada)
-Aixecarme cada hora mínim 5 minuts.
-Quan vagis de cordarte el cinturón per sota la panxa (per la pelvis)
-agafar seguro de viatge on entri el tema mèdic, mai se sap que pot passar allà..
-agafar seguro de cancelació per si les mosques a última hora has de fer repos... Us tornarían els diners a tu i a la teva parella.

Nosaltres hi vam anar fa un any i em va encantar!!!
Nosaltres vam fer casi tot caminant i al nostre aire i acavavam morts... 10 dies caminant 12 hores diaries... Pero vam disfrutar de la ciutat a tope. Tinc clar que si ho fes ara no podría portar el mateix ritme...Ens ho haurien de pendre amb molta més calma... Tornar al hotel a descansar al migdia, agafar mes transport o buscar excursions organitzades... Pero vamos que jo hi aniria.

***Espero que et serveixi d'ajuda i disfruteu molt del viatge!! Jo entre les dues dates que dius aniria per setmana santa sens dubte... Tot serà més fácil
Imatge
marions12
Entrades: 90
Membre des de: dc. oct. 07, 2015 4:12 pm

EntradaAutor: marions12 » dc. gen. 20, 2016 2:27 pm

lagreta i ardillita ?moltíssimes gràcies per les vostres respostes, m'ha anat mol trbé per situar-me, de totes maneres ho parlaré amb la gine. sí!

gràcies!

mariona.
Aprenenta
Entrades: 130
Membre des de: dl. gen. 25, 2016 2:49 pm

EntradaAutor: Aprenenta » dl. feb. 15, 2016 3:51 pm

Hola MARIONS, nosaltres estem en situació similar... volarem a NY per setmana santa i estaré de 20-21 setmanes. M'he agafat l'assegurança per cancel·lació per si qualsevol cosa amb l'embaràs, ens tornen diners als dos.
Com que no volia tenir una negativa no li he preguntat al metge ;-))) .... perquè sempre havia sentit dir que era a partir del 6 mesos que podíes tenir alguna dificultat i necessitaves certificat mèdic.

Has parlat amb el metge? que t'ha dit? de quant estaràs si vas en setmana santa? uuuffff... quantes preguntes disculpa però ara m'ha vingut un neguit de si he fet bé.

Salut!
09/12/15: Beta +
23/12/15: Eco. Et sentim el cor...ufff!!!
16/01/16: Eco (privat) estàs bé. Ja patia...
27/01/16: Eco 12 setm. Flipant! Fas 6,5 i et bellugues molt. Súper runner!
12/02/16: Eco "regal"... Ets taaan bonic/a. Avui dorms!
22/02/16: ETS UNA NENAAAA!!!
nic
Entrades: 125
Membre des de: dt. ago. 04, 2015 10:53 am

EntradaAutor: nic » dl. feb. 15, 2016 7:17 pm

Hola noies! que bé trobar aquest fil perquè estem avaluant les possibilitats per vacances, gràcies Marions per les pautes :ok:
Imatge
15 febrer -> TE+!
02 març - Sou dos!! 3 i 4mm // 22 març - 2,4 i 2,5 cm
12 abril - 6 i 6,1 cm - sembleu nens! // 9 maig - confirmat! us esperem Aleix i Gerard :)
8 juny - 300gr! // 06 juliol - 700gr!
08 agost - 1,35Kg! // 26 agost - 1,77 Kg!

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::