Escola Bressol - Subvenció Generalitat
Escola Bressol - Subvenció Generalitat
Bon dia!
Aquests dies estem començant a mirar escoles bressol, de moment concertades que són les que ja fan portes obertes, i us volia fer una consulta. En alguna d'elles ens han comentat que cada any estant pendents de la subvenció de la Generalitat (que no garanteixen que arribi, per exemple el 2014 va arribar al mes de maig i no al setembre com era l'habitual) i llavors, a part de la quota, cobren 30€/mensuals, per assumir els diners que els dóna aquesta subvenció, i en cas que aquesta arribi, ens retornaran aquests diners. Diuen que l'escola posa el 50% de la subvenció i la família l'altre 50%.
Algú s'ha trobat en aquesta situació? És la primera vegada que ens endinsem en aquest món de les escoles bressol i no sabem gaire com funciona! Realment arriba aquesta subvenció de la Generalitat?
Gràcies!
Aquests dies estem començant a mirar escoles bressol, de moment concertades que són les que ja fan portes obertes, i us volia fer una consulta. En alguna d'elles ens han comentat que cada any estant pendents de la subvenció de la Generalitat (que no garanteixen que arribi, per exemple el 2014 va arribar al mes de maig i no al setembre com era l'habitual) i llavors, a part de la quota, cobren 30€/mensuals, per assumir els diners que els dóna aquesta subvenció, i en cas que aquesta arribi, ens retornaran aquests diners. Diuen que l'escola posa el 50% de la subvenció i la família l'altre 50%.
Algú s'ha trobat en aquesta situació? És la primera vegada que ens endinsem en aquest món de les escoles bressol i no sabem gaire com funciona! Realment arriba aquesta subvenció de la Generalitat?
Gràcies!
Re: Escola Bressol - Subvenció Generalitat
A l'escola bressol on va el meu fill sí que hi ha subvenció, i em consta que aquest ha estat el primer o segon any que la tenen. Espero que continuï perquè són 63€!
Re: Escola Bressol - Subvenció Generalitat
Hola,
nosaltres sempre l'hem cobrat tard. No hi comptàvem en el dia dia per què no ens fes anar malament.
nosaltres sempre l'hem cobrat tard. No hi comptàvem en el dia dia per què no ens fes anar malament.
Re: Escola Bressol - Subvenció Generalitat
Ok! Merci noies! Almenys veig que és una cosa comuna de les llars, i que un dia o altre esperem que arribin els diners de la Generalitat!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |









