oferta de places i vacants nee

P3 P4 i P5 educació a l'escola i a casa.
clarabelle
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

oferta de places i vacants nee

EntradaAutor: clarabelle » dt. març 08, 2016 4:20 pm

Bon dia
Volem canviar el nen d'escola i a la que ens interessa tenen 23 places ocupades . Les dues que tenen fins arribar a 25 son reservades a necessitats educatives especials. Algú sap com funciona l' assignació d' aquestes places? Es a dir si no hi ha cap nen amb nee q la demandi està disponible en el moment de la preinscripció com a plaça ordinària? O queda reservada per si abans de començar el curs arriba algún nen amb aquesta necessitat? Es per saber quan puc saber alguna cosa en ferm si al maig o fins setembre .... O a la practica ja em puc anar acomiadant....
Gràcies per endevant
Essuca
:: tigre
Entrades: 714
Membre des de: dv. març 08, 2013 12:47 pm

Re: oferta de places i vacants nee

EntradaAutor: Essuca » dt. març 08, 2016 6:04 pm

És per un P3 o per un altre curs?
clarabelle

EntradaAutor: clarabelle » dt. març 08, 2016 7:02 pm

Es per primaria
mamalluna
:: puça
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

EntradaAutor: mamalluna » dt. març 08, 2016 8:03 pm

Segons tinc entès, com a mínim t'has d'esperar a que acabi el període oficial de matriculació.
Essuca

EntradaAutor: Essuca » dc. març 09, 2016 8:34 am

Doncs jo tinc entes, tampoc n'estic el 100% segura. Has fer solicitarla plaça durant el periode de preinscripció. Peróen el cas que hi hagi un nen amb nee que tb. vulgui la plaça tindra prioritat ell. El millor és que truquis a l'escola i tu aclariran segur. Jo preguntaria així sortiria de dubtes
sugar
:: papallona
:: papallona
Entrades: 137
Membre des de: dc. oct. 22, 2008 12:00 pm

EntradaAutor: sugar » dc. març 09, 2016 9:06 am

Es pel moment de fer la preinscripció, si en aquell moment no hi ha nee les places no es guarden
sugar
victòria
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dl. març 09, 2015 11:17 am

EntradaAutor: victòria » dc. març 09, 2016 12:44 pm

Sí, aquestes places són com els seients reservats dels autobusos. Tenen preferència nens amb NEE, però si no demana cap la plaça, llavors passen a ser places lliures per a matrícula ordinària.

Sent un curs de Primària la mobilitat és petita. Les possibilitats de que apareguin de sobte dos nens amb NEE que demanin aquestes places és baixíssima. Jo crec que les dues places sortiran a sorteig de preinscripció com a places ordinàries quasi segur. I si no hi ha més sol.licitants de la plaça apart de tu, doncs ja ho tens, sense sorteig ni res.
clarabelle

EntradaAutor: clarabelle » dc. març 09, 2016 1:21 pm

Gràcies a totes per contestar!!!
Es a dir que quan s'obri el període de preinscripció el dia 30 sabrem si ha quedat alguna plaça ocupada per algun nen amb nee o no . I si és que no passa a ser plaça ordinària tot i que en la oferta publicada aparegui com a nee. Ho entés bé?
cositina
:: dinosaure
Entrades: 5604
Membre des de: dc. set. 26, 2012 3:58 pm

EntradaAutor: cositina » dc. març 09, 2016 1:52 pm

clarabelle ha escrit:Gràcies a totes per contestar!!!
Es a dir que quan s'obri el període de preinscripció el dia 30 sabrem si ha quedat alguna plaça ocupada per algun nen amb nee o no . I si és que no passa a ser plaça ordinària tot i que en la oferta publicada aparegui com a nee. Ho entés bé?

No. diria q has de fer la preinscripcio i quan assignin les places sera quan et diran si te la poden donar a tu o àssa a algun nen NEE que tambe hagi fet la preinscripcio...
kalinkalandria
Entrades: 3
Membre des de: dg. feb. 28, 2016 10:38 am

EntradaAutor: kalinkalandria » dj. març 10, 2016 8:27 am

Entessos Cositina
Moltes gràcies a totes :ok: :ok:
mamalluna
Entrades: 31
Membre des de: dj. feb. 11, 2016 8:31 pm

EntradaAutor: mamalluna » dg. març 13, 2016 3:02 pm

El que volia dir quan he dit que com a mínim has d'esperar a que acabi el període de matriculació era en el sentit que pot ser que a la preinscripció s'omplin les places de NEE però que després, pel motiu que sigui, finalment un d'aquests alumnes no es matriculi allà i la plaça quedi lliure. I això no ho sabràs fins que no finalitzi el període de matrícula.
Essuca

EntradaAutor: Essuca » dt. març 15, 2016 10:47 am

Clarabelle, fes la preinscripció durant el període establert estàndard. Perquè segurament no hi haurà dos alumnes amb nee que vulguin inscriure's a primària. I per quedar-te més tranquil.la, el dia després de tancar les preinscripcions truca a l'escola, llavors ja sabran si és aquest el cas, si ho ha altres sol·licitants... A veure si hi ha sort! :)
Alexia77
:: zebra
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dt. març 15, 2016 11:57 am

He llegit en algun lloc que a primaria la ratio es mes gran que a infantil. Dedueixo que no es aixi per la teva pregunta, Clarabelle, oi?

Aprofito per preguntar per casos de reagrupament familiar de germans. Sabeu si en aquest cas donen augment de ratio perquè entri el gran a l'escola del petit?
Imatge

Imatge
clarabelle

EntradaAutor: clarabelle » dc. març 16, 2016 2:01 pm

Hola Alexia,
La ratio és la mateixa a infantil que a primària. S'amplia a secundària només.
Respecte a si poden ampliar la ratio per tal que entri el germà petit a l'escola del gran, en principi sembla que no estan obligats a fer-ho. Jo em vaig informar a l'OME i em van dir que si deixava el nen a l'escola d'ara i esperava fins que la germana petita estigués escolaritzada en un altre centre per canviar-lo i que tots dos entressin alhora a la mateixa escola , perfectament em podia trobar amb un nen a cada escola perque si no hi havia plaça pel germà no la generarien. Al final imagino que si expliques el teu cas i la persona que hi ha al front de la comissió d'escolarització es flexible i comprensiva es poden moure coses però es clar, garanties que això passi no en tenim ni una.
Gràcies a totes les que m'heu contestat. Ara vaig més orientada. Sembla que hi ha possibilitats...a veure si hi ha sort.
Alexia77
Entrades: 1226
Membre des de: dg. maig 15, 2011 9:14 am

EntradaAutor: Alexia77 » dc. març 16, 2016 7:37 pm

Igualment Clarabelle, pensa que no perds la placa a l'escola actual, no costa res intentar-ho.
Imatge

Imatge

Torna a “Educació Infantil”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::