Entrevistes abans de la jornada de portes obertes?
Entrevistes abans de la jornada de portes obertes?
Hola noies,
Des de la més absoluta ignorància...sabeu si es pot concertar entrevista pel teu compte amb una escola per veure com és, t'expliquin el projecte educatiu, preus, etc o cal esperar a les jornades de portes obertes de cada centre?
On pots consultar les llistes d'admesos i exclosos?
El meu petit anirà a P3 el proper any i soc mega novata amb tots aquests temes...
Merci!
Des de la més absoluta ignorància...sabeu si es pot concertar entrevista pel teu compte amb una escola per veure com és, t'expliquin el projecte educatiu, preus, etc o cal esperar a les jornades de portes obertes de cada centre?
On pots consultar les llistes d'admesos i exclosos?
El meu petit anirà a P3 el proper any i soc mega novata amb tots aquests temes...
Merci!
Re: Entrevistes abans de la jornada de portes obertes?
Hola! Jo tampoc ho sé del cert, però penso que a la pública deu ser difícil que et concedeixin una entrevista personalitzada abans de les JPO, i a la concertada potser és més fàcil. Aquí una altra amb el nen per P3 el curs vinent que ja havia fet deures de JPO l'any passat per la meva zona i ara em trobo que per feina potser ens haurem de canviar de ciutat, òbviament abans de les inscripcions al març perquè si no sense punts el meu fill anirà a escola on vivim ara i nosaltres ja vivint a la casa nova............ No vull ni pensar-hi!
Ah, i un bebè en camí pel febrer, en plenes JPO!

Ah, i un bebè en camí pel febrer, en plenes JPO!

Deu ni do Lilylau...jo crec que trucaré a alguna concertada per preguntar, i així surto de dubtes.
Sort!
Sort!
Bones!
Treballo a una escola pública i la directora del meu centre de tant en tant fa entrevistes amb pares que venen a informar-se, ella fa una entrevista i a vegades fan una volteta pel centre.
Si teniu interès poseu-vos en contacte amb els centres i ja us diran el què.
Treballo a una escola pública i la directora del meu centre de tant en tant fa entrevistes amb pares que venen a informar-se, ella fa una entrevista i a vegades fan una volteta pel centre.
Si teniu interès poseu-vos en contacte amb els centres i ja us diran el què.
Maig '16: comencem la cerca
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Octubre '16: TE+
Maig '17: mor i neix l’E (31 setmanes)
Juliol '17: tornem a cercar
Agost '17: TE+ però el perdo (ectòpic)
Octubre '17: tornem a cercar
Novembre '17: TE+
Juliol ‘18: neix la G
Juny ‘19: tornem a cercar
Agost ‘19: TE+
Abril ‘20: neix la F
Gràcies Capseta!
Torna a “De l'escola bressol a la educació infantil.”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |