Postals de bebes a Postals.CAT :::

Novetats, notícies, normes del forum...
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Postals de bebes a Postals.CAT :::

EntradaAutor: Toni » dc. feb. 06, 2008 8:56 am

Continuem treballant per Postals.cat amb noves postals cada setmana, i em obert una nova secció que us agradarà:

Postals de bebes :
http://www.postals.cat/postals-bebes.php

:ok:
ALNU
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2440
Membre des de: dv. nov. 16, 2007 12:15 pm

EntradaAutor: ALNU » dc. feb. 06, 2008 9:27 am

Ei Toni son genials!!
Imatge
Avatar de l’usuari
littleif
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3219
Membre des de: dt. nov. 13, 2007 7:13 am

EntradaAutor: littleif » dc. feb. 06, 2008 11:41 am

que wapaaasss...
:pandi: :pandi:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
kitiara
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4192
Membre des de: ds. jul. 23, 2005 9:19 am
Ubicació: Viladecans
Contacta:

EntradaAutor: kitiara » dc. feb. 06, 2008 12:31 pm

Tonii, son geniales
Avatar de l’usuari
rusetta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dl. feb. 04, 2008 2:39 pm
Contacta:

EntradaAutor: rusetta » dc. feb. 06, 2008 2:38 pm

:mu:: Que maques aquestes postallls.

GRACIES!!!!
<a><img src="http://b1.lilypie.com/tC0zp1.png" alt="Lilypie Primer Ticker" border="0"></a>
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dc. feb. 06, 2008 9:03 pm

Que xuleeeeees!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Avatar de l’usuari
Ilítia
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2187
Membre des de: ds. març 10, 2007 9:11 am
Ubicació: Sabadell

EntradaAutor: Ilítia » dc. feb. 06, 2008 9:55 pm

Són molt xules les postals!!!!!!!
mainadaabord
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4479
Membre des de: dj. gen. 04, 2007 3:35 pm

EntradaAutor: mainadaabord » dj. feb. 07, 2008 11:47 am

:ok:
Avatar de l’usuari
GEMMARE
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1881
Membre des de: dt. jul. 10, 2007 3:33 pm

EntradaAutor: GEMMARE » dv. feb. 08, 2008 2:32 pm

Que xules!!! Gràcies Toni!!!
><img src="http://b2.lilypie.com/b5r7p2.png" alt="Lilypie Segundo Ticker" border="0"></

Torna a “Info”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::