TE de 10Mui/ml és fiable? Negatiu amb dos dies de retràs
TE de 10Mui/ml és fiable? Negatiu amb dos dies de retràs
Bon dia,
Tinc dos dies te retràs, sóc bastant puntual, 28 dies de cicle, i avui és el 30. M'he fet un TE de One Step de 10miu/ml i m'ha donat negatiu... suposo que he d'esperar i no sé ben bé la fiabilitat d'aquests test o és la meva il·lusió de tornar a tenir panxu...
Estic una mica neguitosa, ara no estàvem buscant volia fer un parón, i no sé... si em ve la regla em sentiré super tristona . La veritat és que no sé si comprar un altre test més fiable.
'
Algú amb una experiència similar?
Entenc, pel que he vist que és més sensible quant més petit és el valor... 10MUI/ML és més sensible que 50MUI/ML? Vol dir que amb menys hormona o sigui menys dies et dona un resultat positiu? Vaya, quin lio
Suposo que em toca esperar...
Tinc dos dies te retràs, sóc bastant puntual, 28 dies de cicle, i avui és el 30. M'he fet un TE de One Step de 10miu/ml i m'ha donat negatiu... suposo que he d'esperar i no sé ben bé la fiabilitat d'aquests test o és la meva il·lusió de tornar a tenir panxu...
Estic una mica neguitosa, ara no estàvem buscant volia fer un parón, i no sé... si em ve la regla em sentiré super tristona . La veritat és que no sé si comprar un altre test més fiable.
'
Algú amb una experiència similar?
Entenc, pel que he vist que és més sensible quant més petit és el valor... 10MUI/ML és més sensible que 50MUI/ML? Vol dir que amb menys hormona o sigui menys dies et dona un resultat positiu? Vaya, quin lio
Suposo que em toca esperar...
tacai l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 21, 2017 10:50 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Marta_1986
- :: tigre

- Entrades: 794
- Membre des de: dj. set. 05, 2013 3:04 pm
Re: TE de 10Miu/ml és fiable? Negatiu amb dos dies de retràs
bon dia,
a mi sempre m'han anat bé... bé, a l'estiu em vaig fer un amb un dia de falta i em va sortir negatiu,... però clar pq els meus cicles eren de 24...
tens TO? fes-te un a veure què surt hihii a mi em va dnar positivissim i estava embarassada ( mha passat dos cops que ha donat positiu i ens els dos casos ho estava, la resta de cops q ho feia em donava negatiu)
si no, espera uns dies... jo al febrer vaig tenir una falta de 4 dies i tb era puntual...
a mi sempre m'han anat bé... bé, a l'estiu em vaig fer un amb un dia de falta i em va sortir negatiu,... però clar pq els meus cicles eren de 24...
tens TO? fes-te un a veure què surt hihii a mi em va dnar positivissim i estava embarassada ( mha passat dos cops que ha donat positiu i ens els dos casos ho estava, la resta de cops q ho feia em donava negatiu)
si no, espera uns dies... jo al febrer vaig tenir una falta de 4 dies i tb era puntual...
8-1-14 Neix el Roc
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)
8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +
1-9-15 TE +
9-11-15 avortament per ou buit
1-8-16 TE + Endavant!
18-8-16 avortament per embaràs ectòpic
8-3-17 TE + aquest cop ha d'anar bé :)

8-11-17 Neix la Bruna
1-11-24 TE +

Re: TE de 10Mui/ml és fiable? Negatiu amb dos dies de retràs
val el TO?
gràcies Marta i moltes felicitats pel teu embaràs.
!!!
gràcies Marta i moltes felicitats pel teu embaràs.
!!!Re: TE de 10Mui/ml és fiable? Negatiu amb dos dies de retràs
Hola tacai,
doncs jo en els 2 embarassos (el primer el vam perdre) em vaig fer un TE 10mui/ml ell dia següent al que suposadament m'havia de venir la regla i em van sortir els 2 ben positius ja, ben marcades les 2 ratlles.
doncs jo en els 2 embarassos (el primer el vam perdre) em vaig fer un TE 10mui/ml ell dia següent al que suposadament m'havia de venir la regla i em van sortir els 2 ben positius ja, ben marcades les 2 ratlles.
Re: TE de 10Mui/ml és fiable? Negatiu amb dos dies de retràs
Hola tacai,
Jo els he fet servir molt, he tingut 5 positius amb ells, i sempre m'han marcat el + uns dies abans de la falta, entre el 8 DPO i el 11 DPO segons l'embaràs, molt fluixet es clar. Però no descartis que sigui un lot defectuós, o mal estat de conservació o potser que has ovulat més tard.
Jo aniria a la farmacia i compraria un per si de cas. Si és positiu el marca molt més fort tot i ser menys sensibles, suposo que és per la qualitat / quantitat del tint.
Bea.
Jo els he fet servir molt, he tingut 5 positius amb ells, i sempre m'han marcat el + uns dies abans de la falta, entre el 8 DPO i el 11 DPO segons l'embaràs, molt fluixet es clar. Però no descartis que sigui un lot defectuós, o mal estat de conservació o potser que has ovulat més tard.
Jo aniria a la farmacia i compraria un per si de cas. Si és positiu el marca molt més fort tot i ser menys sensibles, suposo que és per la qualitat / quantitat del tint.
Bea.
Jo: SOP+RI
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Ell: Translocació Robertsoniana 13-14 (Des'14)
Jul'10 TE+/Abr'11 Neix L
Set'12 TE+/Mar'13 M marxa
Nov'13 TE+/Des'13 Av. espontani
Ago'14 TE+/Oct'14 P marxa: ILE per anencefalia i trisomia 18
Des'14 TE+/Ago'15 Neix J
Ago'17 TE+/Oct'17 Av. diferit bessons Mo-Mo
Abr'18 TE+/Bioquímic
Mai'18 TE+/Gen'19 Neix V
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |




