Color llet congelada
Color llet congelada
Quan em va fer la pujada de la llet em vaig abuidar un pit amb el tirallets i tinc la llet al congelador, aquesta llet és de color bastant groc.
Ahir em vaig buidar un pit i la llet va sortir bastant blanca, vaig pensar que al congelar-la doncs es tornaria groga com l'altra, però no, està blanca.
Tinc dos pots de llet meva una de color groc i un de color blanc. Quin dels dos és "normal"? Estarà dolenta la llet groga??
Ahir em vaig buidar un pit i la llet va sortir bastant blanca, vaig pensar que al congelar-la doncs es tornaria groga com l'altra, però no, està blanca.
Tinc dos pots de llet meva una de color groc i un de color blanc. Quin dels dos és "normal"? Estarà dolenta la llet groga??
- esterilla
- :: tortuga

- Entrades: 312
- Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
- Ubicació: Camp de Tarragona
- Contacta:
TRANQUILA, és normal. fins que no passen els primer 15 dies la teva llet no serà " madura" que voldir que ja no és calostre. a partir de llavors la llet passa a ser de un color blanquinos aigualit , fins als tres mesos més o menys que la llet torna a canviar i fins hi tot pot tenir un to blavós, si si blavós!
jo tinc tres bossetes dels tres periodes i la primera és gairebé de color taronja ( sembla fanta) la segona és blanqueta i la tercera quan me la treia i la posava al costat de una cosa blanca ( un drap o un paper) se li notava aquest color blavós.
totes tres són bones.
renoi que curiós que és el cos humà!!
jo tinc tres bossetes dels tres periodes i la primera és gairebé de color taronja ( sembla fanta) la segona és blanqueta i la tercera quan me la treia i la posava al costat de una cosa blanca ( un drap o un paper) se li notava aquest color blavós.
totes tres són bones.
renoi que curiós que és el cos humà!!
Monfraaaaaaaaan!!! El temps que la tinguis congeda depén del tipus de congelador que tinguis. Si tens una nevera d'aquelles en les que el congelador està separat de la nevera i la temperatura és com a mínim de -18, la llet se't mantindrà fins a 6 mesos! Mola, eh?
Si el congelador no arriba a temperatures tan baixes, l'hauràs de consumir abans de 3 mesos...
Si el congelador no arriba a temperatures tan baixes, l'hauràs de consumir abans de 3 mesos...
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |