Color llet congelada

Tria el pit o el biberó.

Monfran
:: girafa
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

Color llet congelada

EntradaAutor: Monfran » dl. feb. 11, 2008 12:05 pm

Quan em va fer la pujada de la llet em vaig abuidar un pit amb el tirallets i tinc la llet al congelador, aquesta llet és de color bastant groc.
Ahir em vaig buidar un pit i la llet va sortir bastant blanca, vaig pensar que al congelar-la doncs es tornaria groga com l'altra, però no, està blanca.
Tinc dos pots de llet meva una de color groc i un de color blanc. Quin dels dos és "normal"? Estarà dolenta la llet groga??
mamaarnau
:: pantera
:: pantera
Entrades: 826
Membre des de: dj. des. 13, 2007 10:35 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: mamaarnau » dl. feb. 11, 2008 12:47 pm

Jo crec que la primera que et vas treure encara era mig llet mig calostre, potser? A mi també em sona que la llet dels primers dies era més tirant a groga que a blanca
ImatgeImatge
esterilla
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 312
Membre des de: ds. feb. 02, 2008 8:25 pm
Ubicació: Camp de Tarragona
Contacta:

EntradaAutor: esterilla » dl. feb. 11, 2008 1:45 pm

TRANQUILA, és normal. fins que no passen els primer 15 dies la teva llet no serà " madura" que voldir que ja no és calostre. a partir de llavors la llet passa a ser de un color blanquinos aigualit , fins als tres mesos més o menys que la llet torna a canviar i fins hi tot pot tenir un to blavós, si si blavós!
jo tinc tres bossetes dels tres periodes i la primera és gairebé de color taronja ( sembla fanta) la segona és blanqueta i la tercera quan me la treia i la posava al costat de una cosa blanca ( un drap o un paper) se li notava aquest color blavós.

totes tres són bones.

renoi que curiós que és el cos humà!!
Imatge
Imatge Imatge
Monfran
Entrades: 2427
Membre des de: dv. gen. 05, 2007 2:29 pm

EntradaAutor: Monfran » dl. feb. 11, 2008 2:25 pm

Doncs si que curiós.
Quan temps la puc tenir al congelador?
Trastu
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1891
Membre des de: dt. juny 05, 2007 11:35 am

EntradaAutor: Trastu » dl. feb. 11, 2008 5:40 pm

Monfraaaaaaaaan!!! El temps que la tinguis congeda depén del tipus de congelador que tinguis. Si tens una nevera d'aquelles en les que el congelador està separat de la nevera i la temperatura és com a mínim de -18, la llet se't mantindrà fins a 6 mesos! Mola, eh? ;-)
Si el congelador no arriba a temperatures tan baixes, l'hauràs de consumir abans de 3 mesos...

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::