Protegint els ulls del Sol

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
Arcoman
Entrades: 1
Membre des de: dt. maig 30, 2017 9:10 am
Contacta:

Protegint els ulls del Sol

EntradaAutor: Arcoman » dt. maig 30, 2017 9:43 am

:***: :***: :***: Ja el tenim aquí. Arriba l'estiu, i tots/totes a còrrer a comprar crema protectora solar per als nostres nadons!!!!! La veritat és que aquest es un tema complicat, degut a que la majoría de cremes porten "merda" parlant en plata, i de vegades no saps si és millor el remei o la malaltía. Un dia d'aquests, la meva estimada dona us en farà cinc cèntims de les més inòcues i protectores. Per jo, com a Óptic Optometrista, vull advertir-vos dels perills del sol en una altra part del cos que, sovint, sembla que ens desperti menys preocupacions. Els Ulls.
Tots sabem l'estat precari de la capa d'Ozó que ens envolta, i tots coneixem els efectes que produeix aquest enfebliment sobre el noste entorn. Reduïrem la xerrada a la salut visual.
Cada dia estem més familiaritzats amb els mapes del temps. Abans eren icònes de sol, núvols, pluja, i temperatures previstes. Però a dia d'avui, s'ha introduït un paràmetre nou, que es el nivell d'UV a cada zona. Poca broma. Per alguna cosa serà. Evidentment tots ho associem a la pell i les patologíes associades, cada cop més frequents. Però també hem de tenir present el potencial poder destructor que tenen aquests raigjos a les estructures dels nostres ulls ( Esclera, Còrnia, Cristal.lí i Retina, principalment ).
Si ja a nosaltres ens molesta el sol, imagineu-vos als nostres fills, que tenen el cristal.lí més transparent que nosaltres, la retina més delicada, i uns quants anys per davant amb un sol que cada cop ens regala més melanòmes, cataractes, fotofòbies...etc...etc.
És per això que us vull demanar una cosa. Abans que ningú, ells han d'anar protegits del sol. I la protecció NOMÈS la trobareu garantida als establiments d'óptica. Potser el ventall de dissenys, colors i moda no sigui tant ampli com al Top Manta o a les jugueteríes. Però creieu-me, que si hi ha algún lloc que us garanteixi la protecció per als vostres fills, aquest es la Óptica. Potser creiem que el fet de portar un gomet que posi CE i UV protection ja fa d'aquesta ullera una barrera per al sol. Però hi ha altres factors, com per exemple la absència d'aberracions, el factor de protecció, la ergonomía i els materials de les lents, entre d'altres.
Tenint en compte tot això, i sense voler fer cap tipus de propaganda, sinò únicament el meu criteri presonal, una de les marques que més qualitat presenta per als nostres nadons a partir de 0 mesos, és la casa Julbo. La Emma, amb 8 mesos, ni se les treu o-o:) . El Marcos, amb 12 anys, tampoc :***: .
I aquest és un dels regals més agraïts per a qui estimem. Allò que sembris avui, ho recolliràs demà.
Apa. ja no m'esplaio més, que tinc feina. Qualsevol consulta, estarè encantat de ajudar-vos amb el que bonament pugui.
Petons i abraçades !!! :ok: :ok: :ok:
:-o00m Keep Calm i Viu la Vida :-o00m

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::