Alguna és il·lustradora?
Alguna és il·lustradora?
Bones! enguany vull obrir un blog de maternitat i tinc en ment que la capçalera sigui una il·lustració amb dibuixos de diferents tipus de mares. Alguna de vosaltres és il·lustradora o coneix algú que s'hi dediqui?

Re: Alguna és il·lustradora?
Hola!
Jo tinc una molt bona amiga que ho és.... em pots dir una mica què busqueu per comentar-li? o si em vols deixar un email de contacte li dic que t'escrigui... ;)
Jo tinc una molt bona amiga que ho és.... em pots dir una mica què busqueu per comentar-li? o si em vols deixar un email de contacte li dic que t'escrigui... ;)
abril 2016 - comencem proves i IA's
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
set'16 - feb'17 - 5 IAs (4 per SS) - al març - POSSITIU!!! - avortament diferit 8s - doble raspat
set-oct 2017 - 2 IAs negatives
febrer 2018 - FIV - 5 embrions congelats
març 2018 - 1a transf. - NEGATIVA
maig 2018 - 2a transf. - NEGATIVA
octubre 2018 - 3a transferència 2 blastos - NEGATIVA
Jo també en conec una, si t'interessa et passo informació per privat.

El post d'en POL: viewtopic.php?f=50&t=13495" onclick="window.open(this.href);return false;
El post d'en Jan: viewtopic.php?f=115&t=32447" onclick="window.open(this.href);return false;

Hola Cositina, la vas trobar?
Jo tinc una coneguda que em va fer el banner del meu bloc. Ara n'he començat un de nou però és "anònim" i no vull que s'enteri ella (més que res perquè va de la cerca).
Jo tinc una coneguda que em va fer el banner del meu bloc. Ara n'he començat un de nou però és "anònim" i no vull que s'enteri ella (més que res perquè va de la cerca).
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 23 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |