Pre-inscripcio Escola Mestre Gibert i camins (SAnt andreu Barcelona)
Pre-inscripcio Escola Mestre Gibert i camins (SAnt andreu Barcelona)
Hola!!!
he pogut veure les dades a internet, i he vist que hi han 72 sol·licituds en primera opció i desde un grup de facebook em diuen que tots els de 30 no entren cap....flipo. crec q havien 15/16 places.
Nosaltres hem triat aquesta escola. tenim 40p
Algun mes que hagui triat aquesta escola??? o tingui mes informació????
he pogut veure les dades a internet, i he vist que hi han 72 sol·licituds en primera opció i desde un grup de facebook em diuen que tots els de 30 no entren cap....flipo. crec q havien 15/16 places.
Nosaltres hem triat aquesta escola. tenim 40p
Algun mes que hagui triat aquesta escola??? o tingui mes informació????
Re: Pre-inscripcio Escola Mestre Gibert i camins (SAnt andreu Barcelona)
És possible perquè hi havia molts germans crec, em sona que 29. Més si omple les reservades, son 17 places lliures. Si ha tingut 72 no m'estranyaria que 17 fossin amb més de 30 punts. Ves a l'escola a mirar la llista per sortir de dubtes.
he anat pero només m'han dit els nostres punts, no tenien la llista penjada...
Vaja. I no la penjaran?
dons penso que no...m'han preguntat els dos cognoms i em diu "mai se sap qui ve a preguntar, ens volem asegurar que sugui la mare o pare" m'he quedat una mica pillada, i per això entenc q no la penjaran....
A les portes obertes van dir que hi havia 32 germans. Si sumes les 4 de NEE, només queden 14 places ofertades. Els de 30 punts ho tenien molt complicat.
De fet, jo conec gent que d'entrada l'ha descartat perque amb 30 punts pelats ho veia impossible.
De fet, jo conec gent que d'entrada l'ha descartat perque amb 30 punts pelats ho veia impossible.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 17 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |