Els nens tornen als carrers de Girona després de més de 40 dies de confinament

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6550
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Els nens tornen als carrers de Girona després de més de 40 dies de confinament

EntradaAutor: Toni » dg. abr. 26, 2020 1:00 pm

Les criatures han pogut tornar a sortir pels carrers de Girona després d'estar més de 40 dies confinades a casa. Els més matiners han acompanyat als seus pares a comprar el pa i l'esmorzar, molts amb mascareta i agafats de la mà. Tot i que no s'han registrat aglomeracions, el degoteig de pares i fills ha estat constant perquè el temps ha acompanyat. "Els nens esperaven amb molta il·lusió poder sortir", ha explicat en declaracions a l'ACN Laia Martorià, que ha aprofitat per passejar amb el seu fill Miquel. Alguns han optat per caminar pel barri vell, altres han optat per anar en patinet o bicicleta per la vora de l'Onyar i els més moguts han preferit córrer. Cap d'ells, però, ha pogut entrar als parcs, que continuen tancats.

Font: ACN Girona

Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::