Venen llet de continuació (2) en pots petits?
Venen llet de continuació (2) en pots petits?
Una pregunta,
sabeu si venen o on venen llet de continuació en dosis més petites que els pots aquests de 900g?
Per fer-li les farinetes fem servir llet en pols, fins ara hem tirat de les mostres que ens han arribat de propaganda i amb llet meva que tenia congelada, però si has de comprar un pot d'aquests grans només per les farinetes es fa malbé de seguida.
Gràcies
sabeu si venen o on venen llet de continuació en dosis més petites que els pots aquests de 900g?
Per fer-li les farinetes fem servir llet en pols, fins ara hem tirat de les mostres que ens han arribat de propaganda i amb llet meva que tenia congelada, però si has de comprar un pot d'aquests grans només per les farinetes es fa malbé de seguida.
Gràcies

Hem alletat 19 mesos!
- carbassona
- :: girafa

- Entrades: 2809
- Membre des de: ds. des. 15, 2007 7:12 pm
Hola Liula jo faig servir la Nidina2 amb brick, és de 500 ml i la veritat és que va molt bé, i no l'has de preparar, només escalfar, posar-hi els cereals i apa llest. Van amb pack de 4 bricks, pèro hi ha supers que els vene per separat
Jo l'he trobat al Caprabo i també al Mercadona.
T'adjunto una foto pq vegis com és.
Espero que et vagi molt bé.
Jo l'he trobat al Caprabo i també al Mercadona.
T'adjunto una foto pq vegis com és.
Espero que et vagi molt bé.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
Sí, els bricks aquests ja preparats ja els vaig veure però no em convencen gaire... per anar fora de casa potser sí, però per utilitzar-los a diari els trobo força cars, surt bastant més a compte comprar el pot i tirar la resta si es fa malbé.....
Gràcies de totes maneres, carbassona! petonets
Gràcies de totes maneres, carbassona! petonets
Hem alletat 19 mesos!
- mamarnau_tgn
- :: girafa

- Entrades: 2220
- Membre des de: dc. des. 26, 2007 10:13 pm
- Ubicació: baix camp
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |