Seminograma

Tractaments, clíniques, medicaments..
Piruleta15
:: peixet
Entrades: 296
Membre des de: dl. ago. 23, 2021 3:18 pm

Seminograma

EntradaAutor: Piruleta15 » dv. feb. 11, 2022 4:10 pm

Noies,

Alguna amb seminogramas malament de mobilitat i forma sense valorar al ser FIV, amb una FIV +???

Diuen que no influeix però... Em preocupa

Merci
Sara36
:: puça
Entrades: 19
Membre des de: dt. juny 08, 2021 3:12 pm

Seminograma

EntradaAutor: Sara36 » ds. feb. 12, 2022 10:16 am

Hola Piruleta,

Hi ha moltissima gent amb fiv's positives i seminogrames malament. Per fer FIV o ICSI no cal que hi hagi un percentatge de mòbils progressius gaire alt (amb embaràs natural ja és diferent). Quan fan la ICSI, ja escullen espermatozoides amb bona mobilitat progressiva i formes normals. ¿La morfologia no us surt?
A nosaltres sempre ens han dit que és més important la fragmentació que el seminograma de cara a la FIV. Sembla que hi ha homes amb bona movilitat i molta fragmentació i d'altres amb seminogrames alterats i poca fragmentació.
Piruleta15

Re: Seminograma

EntradaAutor: Piruleta15 » ds. feb. 12, 2022 1:31 pm

En el semen de la FIV no perquè es veu que s'ha de tenyir espermatozoides i no es pot fer per la FIV. Igualment la forma en altres semis ens ha sortit sempre diferent. Tenim Semis tant diferents...hem fet 5 O 6 i canvien molt.

La fragmentació que deies la vam fer (per veure el tema de doble i simple) i això ho tenim bé.

Em relaxa el que en dius. Merci!
inesperat_rumb
Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 02, 2022 5:13 pm

EntradaAutor: inesperat_rumb » dl. març 14, 2022 7:49 am

Hola! Volia saber si algú s'ha trobat que el seminograma era perfecte i al final hi havia un problema de desfragmentació.

Es que no sé si es millor fer-se més proves abans de la fiv i asegurar una mica més el tir, no?

Que opineu?

A Cirh a la primera visita ens van dir que el problema era meu i que no calien fer més proves. Que ell està perfecte.

Quines experiències heu tingut respecte això?

Merci!
Piruleta15

EntradaAutor: Piruleta15 » dl. març 14, 2022 7:47 pm

Jo crec que la fragmentació és a part no? No es veu en un seminograma normal. El que no sabria dir-te és en cas de fragmentació si el seminograma típic surt alterat. Nosaltres tenim seminograma amb espermatozoides lents però vam fer fragmentació i no hi havia. Mira jo et recomano que ho facis tot! Jo al final en la 1a tenia fragmentació feta, histerosalpinografia (trompes) i el típic seminogrames, ahm...en aquesta segona vaig dir vaig un pas més i hem fet test endometrio, trombofilies i Q-Carrier. Demà sabré el que arriba a blasto i tinc clar que abans de res em faré histeroscòpia i dubtes tinc en el tema del natural Killers. Jo vaig a tot el que es pot!
inesperat_rumb
Entrades: 29
Membre des de: dc. feb. 02, 2022 5:13 pm

EntradaAutor: inesperat_rumb » dc. març 16, 2022 8:12 am

Piruleta15 ha escrit:Jo crec que la fragmentació és a part no? No es veu en un seminograma normal. El que no sabria dir-te és en cas de fragmentació si el seminograma típic surt alterat. Nosaltres tenim seminograma amb espermatozoides lents però vam fer fragmentació i no hi havia. Mira jo et recomano que ho facis tot! Jo al final en la 1a tenia fragmentació feta, histerosalpinografia (trompes) i el típic seminogrames, ahm...en aquesta segona vaig dir vaig un pas més i hem fet test endometrio, trombofilies i Q-Carrier. Demà sabré el que arriba a blasto i tinc clar que abans de res em faré histeroscòpia i dubtes tinc en el tema del natural Killers. Jo vaig a tot el que es pot!

Ja t'entenc ja! Gràcies i a topeeee que ho aconseguirem!
Tremadufi
Entrades: 43
Membre des de: ds. gen. 27, 2018 11:24 am

EntradaAutor: Tremadufi » dv. abr. 01, 2022 3:56 pm

En el cas del meu home, el seminograma fatal!! La mobilitat era mooolt baixa (encara i així, abans dels seminigramas vam tindre 2 embarassos naturals). Ens vam quedar a la primera a la FIV i no sol això... Amb la primera regla que vaig tindre després de 10 mesos, em vaig tornar a quedar embarassada i tot va anar be. Així q si! Es pot... Et dono molts ànims, perque sobretot sha d'estar positius.
Jo 30,hipotir.subclínic,mutació MTHFR c677t en estat homocigoto, déficit vit. D; ell 32, astenoterazoospermia severa
2 embarassos naturals, avortaments setmana 6.
Abril '18 1°FIV/ICSI transferencia a dos dies després de la punció de dos embrions qualitat A -- POSITIU!! 238..és un Nen!!! :love:
Final 2019: embaràs natural sense fer res! +++
hennysmath
Entrades: 2
Membre des de: ds. març 11, 2023 8:17 am

EntradaAutor: hennysmath » ds. març 11, 2023 8:22 am

Hola, entenc que estàs preocupat/a sobre com pot afectar un seminograma amb mala mobilitat i forma en el procés de FIV. És important tenir en compte que cada cas és diferent i que els professionals mèdics que realitzen el procés de FIV tindran en compte tota la informació disponible per aconseguir els millors resultats possibles. heardle
Dit això, en general, la FIV pot ser una opció viable per a parelles amb problemes de fertilitat, incloent aquells amb espermatozoides anormals o amb baixa mobilitat. El procés de FIV implica la fecundació de l'òvul fora del cos de la dona i la implantació posterior de l'embrió en l'úter.

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::