Test ERA EMMA ALICE

Tractaments, clíniques, medicaments..
Tina84
:: puça
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

Test ERA EMMA ALICE

EntradaAutor: Tina84 » dt. març 22, 2022 7:16 am

Bon dia

Al 2019 varem tenir una pèrdua a la setmana 16 per una infecció a la placenta (corioamnionitis).
Des de aleshores no he tornat a quedar embarassada.
Ara estic en procés de FIV a la SS. Al febrer vaig fer la primera transfer i ha estat negativa. Només ens queda 1 embrió vitrificat.
M'agradaria estudiar el meu úter i endometri abans de la propera transfer. Sospito de poder tenir la finestra d'implantació desplaçada, i després de haver tingut una infecció , encara que fa anys, potser tinc alguna bacteria o patogen que em pugui estar afectant.
Que us sembla?
Algú sap on poder fer aquestes proves per privat? A la SS ni crec que s'ho plantegin...
Si em recomaneu alguna clínica de reproducció assistida, creieu que es factible només fer aquestes proves? Es a dir, jo de moment vull continuar a la pública fent tractaments...
Moltes gràcies
Aicha
:: rateta
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

Re: Test ERA EMMA ALICE

EntradaAutor: Aicha » dt. març 22, 2022 9:21 am

Tina84 ha escrit:Bon dia

Al 2019 varem tenir una pèrdua a la setmana 16 per una infecció a la placenta (corioamnionitis).
Des de aleshores no he tornat a quedar embarassada.
Ara estic en procés de FIV a la SS. Al febrer vaig fer la primera transfer i ha estat negativa. Només ens queda 1 embrió vitrificat.
M'agradaria estudiar el meu úter i endometri abans de la propera transfer. Sospito de poder tenir la finestra d'implantació desplaçada, i després de haver tingut una infecció , encara que fa anys, potser tinc alguna bacteria o patogen que em pugui estar afectant.
Que us sembla?
Algú sap on poder fer aquestes proves per privat? A la SS ni crec que s'ho plantegin...
Si em recomaneu alguna clínica de reproducció assistida, creieu que es factible només fer aquestes proves? Es a dir, jo de moment vull continuar a la pública fent tractaments...
Moltes gràcies

Hola! Et recomano molt al Doctor Cayuela, jo em vaig fer Emma i Alice l'any passat desprès de 3 transfers fallides i em va anar genial, tenia disparat un bacteri i casi nuls els lactobacilus, vam fer antibiotics i probiótics, repetir proba i ja estava tot a lloc, la següent transfer va ser positiva tot i que desprès el vam perdre per altres qüestions. El Doctor Cayuela visita a Aptima Sant Cugat i és un dels més reconeguts per a aquest tema.

Molts ànims i molta sort!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562
Tina84
Entrades: 44
Membre des de: dt. maig 16, 2017 8:59 am

EntradaAutor: Tina84 » dt. març 22, 2022 10:04 am

Gràcies Aicha

Es privat aquest centre? Saps preus? Entenc que per mútua res de res aquestes proves veritat?
Molta i molta sort en el teu procés.
Aicha
Entrades: 157
Membre des de: dl. feb. 18, 2019 5:59 pm

EntradaAutor: Aicha » dt. març 22, 2022 10:14 am

Tina84 ha escrit:Gràcies Aicha

Es privat aquest centre? Saps preus? Entenc que per mútua res de res aquestes proves veritat?
Molta i molta sort en el teu procés.

És la consulta privada dins d'Aptima però la visita i histeroscopia es poden passar per mútua, la histeroscopia si demanes volant al teu gine entraria, consulta amb el centre del doctor Cayuela a veure si la teva mútua et diguin, et deixo enllaç per a que vegis preus orientatius: http://www.cayuela.net/honorarios/

Qualsevol cosa em dius!
Gen 18 inici Abr 18 + Mai 18 avort diferit
Gen 19 inici RA Feb19 Trans 1emb +3 - x*x*x 3 emb
09 Març 19 Beta :ok: 182
02 Mar 21 betaespera :ufs:
02 Abr betaespera :ufs:
26 Maig inici betaespera :ufs:
Nov 21Trans 1 emb +3 - x*x*x 1 emb beta :ok: 257 Des 21 avort retingut 8s
Mar 22 betaespera :ufs:
Jun 22 trans 1 emb +5 - 3 x*x*x Beta :ok:562

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat