Trobades mares/pares divorciats, separats, vidus a Manresa i rodalies
Trobades mares/pares divorciats, separats, vidus a Manresa i rodalies
Hola!
Sóc una mare separada de 43 anys amb un nen de 7 anys . M'agradaria saber si existeix algun grup de Manresa o rodalies per fer activitats, sortides, excursions, amb nens i sense nens per pares i mares, separa@ts, solter@s, viud@s i d'entre uns 30 a 50 anys aproximadament.
Gràcies
Sóc una mare separada de 43 anys amb un nen de 7 anys . M'agradaria saber si existeix algun grup de Manresa o rodalies per fer activitats, sortides, excursions, amb nens i sense nens per pares i mares, separa@ts, solter@s, viud@s i d'entre uns 30 a 50 anys aproximadament.
Gràcies
Re: Trobades mares/pares divorciats, separats, vidus a Manresa i rodalies
Jo soc de rodalies de Manresa
Bona tarda!!! Jo sóc de Manresa. Tinc un nen de 8 anys
Desconec si ja hi ha algun grup format. Fa temps que també ho buscava i no en vaig trobar cap...
Desconec si ja hi ha algun grup format. Fa temps que també ho buscava i no en vaig trobar cap...
- loyedneuer
- Entrades: 1
- Membre des de: dj. ago. 10, 2023 7:46 am
For your wishes, I think there is a more reasonable choice. That's playing geometry dash lite at home with friends. That game is quite a good game and it has been loved by countless people on game publishing platforms recently.
Emoji Kitchen Grups de Facebook: Busca grups locals com "Pares i mares separats a Manresa", "Activitats familiars a Manresa" o similars.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |