Arriba el Nadal a la Pedrera

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Avatar de l’usuari
Toni
:: dinosaure
Entrades: 6551
Membre des de: dc. abr. 23, 2003 12:23 pm
Ubicació: Bcn
Contacta:

Arriba el Nadal a la Pedrera

EntradaAutor: Toni » dj. nov. 24, 2022 11:23 am

Horari especial de Nadal:
Del 26 de desembre al 3 de gener
De dilluns a diumenge i festius de 9 h a 20.30 h
Horari especial: 1 de gener de 11 h a 20.30 h

Caçadors de Tions
Del 3 de desembre al 5 de gener, 10 h
Duració: 1h 30min
Preu: 9,50€ (nens i adults)
Edat recomanada: de 5 a 10 anys

Des de fa unes setmanes, el tió de La Pedrera es deixa veure per diferents llocs de l'edifici. No para quiet! Cada dia el trobem a un lloc diferent: de vegades al terrat, altres vegades a les golfes, de tant en tant el veiem pel pis... S'està preparant per les festes de Nadal! Et proposem que vinguis a conèixer La Pedrera d'Antoni Gaudí i que, tot superant uns quants reptes que et permetran conèixer aquest emblemàtic edifici, ens ajudis a caçar-lo. T'hi esperem!

Més informació a www.lapedrera.com »
https://www.lapedrera.com/ca/agenda-act ... s-de-tions

Christmas Corners

Durant la visita a La Pedrera trobareu diferents espais decorats de Nadal, els Christmas Corners. Allà podreu fer fotografies i compartir-les; i on podreu descobrir totes les tradicions nadalenques com els Reis Mags, els àpats de Nadal, l'Arbre, o el Tió. A més, amb la visita habitual, els més petits podran fer cagar el Tió al pati de Passeig de Gràcia!

Més informació a www.lapedrera.com »
https://www.lapedrera.com/ca/christmas-corners

Exposició temporal:
Els camins de l'abstracció, 1957-1978

De dimarts a diumenge, de 10 a 19.30 h (últim accés: 19 h). Dilluns tancat.
Obert excepcionalment: Dilluns 5 de desembre i 2 de gener. Tancat el 25 de desembre.
Entrada general: 9€ (menors de 12 anys, entrada gratuïta)

Una gran mostra d’artistes abstractes nacionals i internacionals, amb noms com Rothko, Dubuffet, De Kooning i Pollock. L’exposició presenta més de 60 obres que reflecteixen les diverses formes que va adoptar l’abstracció durant la segona meitat del segle XX, com ara l’informalisme i l’expressionisme abstracte, l’abstracció lírica i gestual, l’abstracció geomètrica, l’art cinètic o la pintura de camps de color

Activitat familiar sobre l’exposició temporal:
Color, formes i textura tot a l’una!
Dimarts 27 de desembre, a les 10 h
Preu: 9,50€

Visitant la mostra ens introduirem en l’art abstracte a través d’unes obres escollides per després experimentar amb la forma, el color, la textura i els materials, tal com els artistes els utilitzaven en les seves composicions.
En acabar la seva pròpia creació, els infants podran conèixer l’icònic terrat de La Pedrera. No us ho perdeu!
Activitat adreçada preferentment a famílies amb infants de 5 a 10 anys

Més informació a www.lapedrera.com »
https://www.lapedrera.com/ca/agenda-act ... r-familiar

Imatge

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 24 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::