Escoles Terrassa Curs 2023-24
Escoles Terrassa Curs 2023-24
Hola!! Aviat comencen les preinscripcions pel curs 2023-24.
Algú ens pot recomanar escoles de la zona 2?
Només ens han parlat (molt bé) de la Roda però també ens han dit que és molt sol•licitada i és complicat entrar.
A veure si podem compartir opinions i neguits en aquest fil.
Algú ens pot recomanar escoles de la zona 2?
Només ens han parlat (molt bé) de la Roda però també ens han dit que és molt sol•licitada i és complicat entrar.
A veure si podem compartir opinions i neguits en aquest fil.
Re: Escoles Terrassa Curs 2023-24
De la zona 2, jo he sentit parlar molt bé de La Roda, el Vapor, Enxaneta, karme.
De la zona 1 quines et semblen les millors?
Hola!!
Nosaltres també hem de matricular el nostre fill a p3 el proper curs i anem força perduts. Som de la zona 2. Anirem a veure La Roda (hi vivim molt a prop) i el Vapor. No coneixem cap més escola de la zona. Si algú ens pogués aconsellar ho agraïriem
Molts ànims a tots!
Nosaltres també hem de matricular el nostre fill a p3 el proper curs i anem força perduts. Som de la zona 2. Anirem a veure La Roda (hi vivim molt a prop) i el Vapor. No coneixem cap més escola de la zona. Si algú ens pogués aconsellar ho agraïriem
Molts ànims a tots!
_Nadia_ ha escrit:De la zona 2, jo he sentit parlar molt bé de La Roda, el Vapor, Enxaneta, karme.
De la zona 1 tinc molt bones referències del Bisbat d'Egara i després de concertades la Pia, Creixen, l'Avet... hi ha més oferta de concertada al centre pel que conec.
Del petit estel i del Bisbat egara teniu referencies?
Escola Els Pins És coneguda per tenir un bon ambient educatiu i activitats extraescolars variades. Geometry Dash Lite
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |