Medicació Fiv privada SS
Medicació Fiv privada SS
Hola!
Volia fer una pregunta a veure si algu s’hi ha trobat. Jo ja he esgotat les oportunitats a la SS i he fet una estimulació a la privada. Ara he d tornar a fer una altra estimulació i voldria demanar la medicacióal CAP.
Se gent que aqui Catalunya fent-ho a la privada els hi han posat la recepta.
Algú si ha trobat?
Volia fer una pregunta a veure si algu s’hi ha trobat. Jo ja he esgotat les oportunitats a la SS i he fet una estimulació a la privada. Ara he d tornar a fer una altra estimulació i voldria demanar la medicacióal CAP.
Se gent que aqui Catalunya fent-ho a la privada els hi han posat la recepta.
Algú si ha trobat?
Re: Medicació Fiv privada SS
Hola,
no s'hauria de poder fer receptes als CAP. Encara que el teu metge t'ho volgués prescriure, la medicació necessita un "visat d'inspecció" per part d'un altre professional superior, i la condició per validar aquesta medicació és que la prescripció provingui d'una unitat especialitzada de certs centres acreditats...
no s'hauria de poder fer receptes als CAP. Encara que el teu metge t'ho volgués prescriure, la medicació necessita un "visat d'inspecció" per part d'un altre professional superior, i la condició per validar aquesta medicació és que la prescripció provingui d'una unitat especialitzada de certs centres acreditats...
Gràcies pallaressa. Se de casos que els hi han fet. En el meu cas ja he passat per la pública i desprès de 2 anys d’espera per Vall Hebron despres d fer un tractament m’han fet fora si no treus els resultats. Si mes no vull que em diguin quin criteri tenen perquè alguns si i d’altres no.
La meva parella és dona i ho vam intentar tant l’una com l’altra, anant a ginecòlegs i als metges del CAP, i res, ens van dir que era impossible passar aquestes receptes per la SS si el tractament es feia per privat.
A mi si que m’ho van fer però va a metges… casi suplicant però ho vaig aconseguir.
Ara he canviat tractament i no ho necessito, si vols alguna cosa t’ho podria donar, no m’agradaria haver-ho de llançar
Ara he canviat tractament i no ho necessito, si vols alguna cosa t’ho podria donar, no m’agradaria haver-ho de llançar
Torna a “Reproducció assistida”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |