PAPILLES-biberons

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
lila29
:: girafa
Entrades: 2806
Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
Ubicació: sant fruitós de bages
Contacta:

PAPILLES-biberons

EntradaAutor: lila29 » dg. abr. 27, 2008 8:34 am

Tinc un dubte: a la Keila li he començat a donar fruita i des de el primer dia molt bé :trona: , però amb els cereals no sé com els hi puc donar. Per la nena no hi ha problema, però és que li faig el bibi amb la llet i després li afegeixo les cullaradetes de cereals i no baixa, la nena :carro: xuma i xuma i no hi ha manera. Lo més bo de tot això és que tinc els bibis Suavinex que em van de conya i són els que tenen tres posicions, però no surt res quan li poso cereals i ahir vaig anar a comprar-ne dos més de la mateixa marca però que eren especials per papilla i nasti de plasti. Total, que no sé si hauré de donar-li en un platet o que! :cabra:
Com ho feu vosaltres? La veritat és que els Suavinex m'han anat molt bé, però potser és la marca de papilles que és espessa o són els bibis, ni idea, només sé que la nena plora :plora: com una desesperada quan veu que d'allà no hi baixa res.. :gat:
Imatge

Imatge

Imatge

Visita la meva botiga online! http://www.avoncatalogo.com
Gloriadsn
:: zebra
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dg. abr. 27, 2008 9:11 am

jo els faix el foradet una mica mes gran, amb unes estisores, pero cuidado no et passis, a la posicio on posa tres que es una linea vertical la pots fer mes llarga, aixi s'obrira mes quant xupi!
txellchen
:: dofí
Entrades: 3903
Membre des de: dt. nov. 06, 2007 7:02 pm
Ubicació: Sant Feliu de Llobregat

EntradaAutor: txellchen » dg. abr. 27, 2008 9:56 am

I posant el forat gran tampoc no baixa??? Jo també els tinc de la Suavinex i em pensava que la posició més gran era precisament pels cereals... De totes maneres, com t'han dit, fent el forat més gran suposo que ni haurà prou.
Nosaltres començarem amb les fruites i les farinetes la setmana vinent... ja us explicaré que tal!!!
Imatge

Imatge
angaleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 498
Membre des de: ds. gen. 26, 2008 6:07 pm

EntradaAutor: angaleta » dg. abr. 27, 2008 1:38 pm

Si compres els de la Nuk n'hi ha uns que la tetina és especial per llet espessida (la venen a part)... a mi els primers dies em va passar igual que a tu i amb aquestes tetines es va arreglar tot! Ara, el primer dia vigila que potser li surt massa i s'ennuega...
pitina
Entrades: 3261
Membre des de: dc. gen. 03, 2007 10:19 am
Contacta:

EntradaAutor: pitina » dg. abr. 27, 2008 7:27 pm

Perquè no li dones amb cullera??? Jo vaig començar ara fa una setmana i des del primer dia li he donat amb cullera i ha anat molt bé!!!
ImatgeImatge
Imatge
lila29
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dg. abr. 27, 2008 8:22 pm

TXELLCHEN ,ja li he fet el forat més gran però no hi ha manera.. :lleo:
ANGALETA, ja provaré els del nuk també,per provar :globus:
TOTXO, jo em pensava que de la marca avent només n'hi havia per llet, qué tonta, és que no m'ho ha dit ningú però no sé perquè creia que per cereals no n'hi havia :-:)
PITINA, em passa una cosa molt curiosa, la fruita se la menja amb cullera, de fet veu el platet i la cullera i es posa contentíssima!! :trona: Però la papilla diu que te la mengis tu, no hi ha manera i això que és el mateix gairebé! En canvi algún dia he aconseguit encertar amb el bibi que "rajava" i ha menjat la papilla amb bibi,no sé ?-)

PREGUNTA GENERAL: em podeu recomanar la papilla de cereals que li doneu? És que potser no li agrada la que li dono...Jo faig servir de la marca MILUPA, perquè la llet també és la mateixa i bé li agrada, tot i que trobo que la papilla no és del tot fina, hi ha grumolls..no sé, és per anar provant o-o:) Merci :ok:
Imatge

Imatge

Imatge

lila29
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dg. abr. 27, 2008 8:23 pm

GLORIADSN, també fas servir els avent? Et van sempre bé??
Imatge

Imatge

Imatge

Gloriadsn
Entrades: 1437
Membre des de: dc. març 26, 2008 10:08 am

EntradaAutor: Gloriadsn » dg. abr. 27, 2008 8:28 pm

si he fet servir els d'avent al principi, ara de mes grans els n'hi he comprat d'altres! pero tambe amb aquest sistema de posicions, bueno ara de fet els faig un forat gros com de mig centimetre de diametre, pero son grans ja com pots veure als tikers tenen 4 i 2 anys!
angaju
:: papallona
:: papallona
Entrades: 124
Membre des de: dv. nov. 17, 2006 9:44 pm
Ubicació: Mataró

EntradaAutor: angaju » dt. abr. 29, 2008 7:29 pm

Hola lila, jo crec que el problema que tens es la marca de cereals, a mi em passava el mateix amb els de la marca Hero i Nestle i vaig canviar a Nutriben i oli en un llum es disolen perfectament amb la llet i no queda taponada la tetina :pandi: :pandi: . També es disolen molt bé els de la marca Blevit.
De totes formes jo també el que faig es poso els cacitos de llet a l'aigua ho remoc sense sacsejar el bibe perque no es quedi la pols de la llet enganxada a la tetina i quan ja esta ben mesclada i tiro els cereals i faig exactament el mateix així no em queda ni un grumull. :trona: :trona:

ImatgeImatge
lila29
Contacta:

EntradaAutor: lila29 » dt. abr. 29, 2008 7:52 pm

MERCI ANGAJU, DONCS PROVARÉ AQUESTS! ÉS QUE TELA, COMPRO BIBIS PER PAPILLA I RESULTA QUE NO VAN BÉ! SI, SEGURAMENT ERA AIXÒ! neu:-D
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 10 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::