Noms poc comuns
Noms poc comuns
Tinc un "problema" i és que sóc profe d'ed. física, per tant, passen per les meves mans molts i molts nens/es al llarg de la setmana.
Des de fa temps que amb el meu marit pensem noms que ens agradaria posar als nostres fills/es el dia que sigui l'hora. Però tots els noms que diem em recorden a algun dels "meus" nens del cole. Per això m'agradaria posar als meus fills noms que són poc comuns. Per exemple de nen m'encanta Roc, però al meu marit no li acaba de fer el pes.
Sabeu noms, tant de nen com de nena que siguin poc comuns???
Des de fa temps que amb el meu marit pensem noms que ens agradaria posar als nostres fills/es el dia que sigui l'hora. Però tots els noms que diem em recorden a algun dels "meus" nens del cole. Per això m'agradaria posar als meus fills noms que són poc comuns. Per exemple de nen m'encanta Roc, però al meu marit no li acaba de fer el pes.
Sabeu noms, tant de nen com de nena que siguin poc comuns???
Hola Enyam em passa el mateix k tu, jo tb soc mestra is egons kin nom em recorda algun nen k dius aaaaaaaaaaaaaaahhh dios mio!!! O per exemple tots els adrians k hi ha el cole son uns pillos els tipics k sempre tenim castigats...cap mestra li ha posat akest nom al seu fill ajaja perk sera... ara fora conyes em passa el mateix. Si es nen ho tenim clarissim pk a mmi sempre m'agradat Joan i Miquel, el meu marit es diu Joan i li fa molta ilusio posar-li el mateix nom es per tradicio, el seu pare, el seu avi... i com a mi m'agrada... de fet els joans del cole son bastan pinxos... creuem els dits... Ara bé de nena ja ho tinc mes complicat... no se kin li posaria tinc pensat Iraida, que es biblic i egipci... despres tb m'agrada Irune és el nom de la meva mare pero en Basc , en realitat es Trinitat... Olaya tb m'agrada pero al meu marit no... aix... haurem d'esperar a saber k tinc adins...
Gràcies pels enllaços!!! Ja tenim feina, i això que encara no estem ebarassats, jejeje!!!
Mymy, tens tota la raó! A mi em passa amb els nens que es diuen Nil. Tots els Nils del cole on treballo són uns "trastos". Abans m'agradava molt aquest nom però veient el panorama, l'he descartat per complert.
De nenes ens agrada Martina (però no sé què passa que s'ha posat de moda i a les classes de P3 hi ha 4 Martines) i Xènia, que aquest no és tan comú.
Mymy, tens tota la raó! A mi em passa amb els nens que es diuen Nil. Tots els Nils del cole on treballo són uns "trastos". Abans m'agradava molt aquest nom però veient el panorama, l'he descartat per complert.
De nenes ens agrada Martina (però no sé què passa que s'ha posat de moda i a les classes de P3 hi ha 4 Martines) i Xènia, que aquest no és tan comú.
...
A mi tb em passa això amb els noms! però no només amb els dels nens, fins i tot amb les persones adultes...!
Noms poc comuns que coneixem: Selva, Duna, Iocasta, Axel, Fiona, Aran, Gibert, Lambert, Heura, Sira, Alma, Ponç, Dimas...
Noms poc comuns que coneixem: Selva, Duna, Iocasta, Axel, Fiona, Aran, Gibert, Lambert, Heura, Sira, Alma, Ponç, Dimas...

Aquest és el post d'en Marc:
viewtopic.php?f=36&t=4521

Aquest és el post de la Bet:
viewtopic.php?t=4492

tainuu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. nov. 20, 2008 5:15 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
.
picarol l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 04, 2012 9:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- tolinso
- :: dinosaure
- Entrades: 5961
- Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
- Ubicació: Philadelphia, EEUU
picarol ha escrit:Nosaltres a la nostra nena li posarem Farners... de fet, jo també sóc mestra i estava obsessionada amb el tema de noms repetits.
També ens agradava molt Vinyet...
Ja veus que no són gaire coneguts, de fet, quan la gent pregunta per com es dirà la nena... posen una cara...
M'agraden molt tant Vinyet com Farners..... jo els únics cops que els he sentit ha estat en sèries de TV3

Hola!!! jo també sóc mestra i amb el tema del nom n'hi va haver que els vaig descartar pel mateix motiu.. que si aquest nom...no sé qué.. total que al final Arnau!! i això que he tingut Arnaus de tota mena... tranquilets i belluguets.. o sigui que el meu serà un kinder sorpresa!!!
De nena a ningú li agrada el meu????????? Rosanna, a mi m'encanta... no pq el tingui jo.. però n'hi ha molt poquetes... i que carai.. m'agrada que soni diferent!!
De nena a ningú li agrada el meu????????? Rosanna, a mi m'encanta... no pq el tingui jo.. però n'hi ha molt poquetes... i que carai.. m'agrada que soni diferent!!
ARNAU I ARAN[album][/album]
Amb el nom de nena no tenim cap problema pq tenim decidit que es dirà com l´avia del meu marit: ASTA (es un nom Escandinau que ve de ASTRID)
De nen la idea es que el nom fos català... i ens agrada molt Pau...pero ara n´hihan taaaaaaaaaaants, que ja hem dit que en buscarem un altre..a mi noms que em fan el pes son: Marçal, Mateu, Ferran, Aleix, Lluc i Lluis pero el meu maromo diu que no...
Ara noms de noi que jo no he sentit gaire:
Teymur (no recordo quin origen te), Tinus, Nicolau, Jonàs, Lars (aquest tb es escandinau) Oliver (pronunciat en català Olivé), Emili, Tomeu...
De noies:
Africa, Olimpia, Llucia, Mille (scandinau, es pronuncia Mile), Ulla (escandinau, Ula), Trine (Escandinau), Margot, Sofia, Laila, Leila, Aura, Saula...
Així de bon matí...aquest son els que em venen al cap...
De nen la idea es que el nom fos català... i ens agrada molt Pau...pero ara n´hihan taaaaaaaaaaants, que ja hem dit que en buscarem un altre..a mi noms que em fan el pes son: Marçal, Mateu, Ferran, Aleix, Lluc i Lluis pero el meu maromo diu que no...

Ara noms de noi que jo no he sentit gaire:
Teymur (no recordo quin origen te), Tinus, Nicolau, Jonàs, Lars (aquest tb es escandinau) Oliver (pronunciat en català Olivé), Emili, Tomeu...
De noies:
Africa, Olimpia, Llucia, Mille (scandinau, es pronuncia Mile), Ulla (escandinau, Ula), Trine (Escandinau), Margot, Sofia, Laila, Leila, Aura, Saula...
Així de bon matí...aquest son els que em venen al cap...

Layona l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 19, 2010 1:32 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Vinyet al meu poble n'esta ple!!! pk hiha l'ermita de la verge del vinyet i em penso k casi totes les noies ( jo inclosa) si no ens diem vinyet de nom ens el diem de segon nom!! els meus pares van fer-se una ceramica per la paret del jardi amb aquest verge, i el nom k van posar a sota en comptes de vinyet va ser una fusio del meu nom i el de la meva germana... tb es un k te punts al meu marit li agrada molt, jo no ho se, jo em dic Myriam i la meva germana Elisabeth, la fusio és taxannnn:::
MYRIELI, podriem dir k es com maria isabel a lo modern jajajajajaja
MYRIELI, podriem dir k es com maria isabel a lo modern jajajajajaja
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants
Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |