El somni de la Mireia
- bertaserra10
- :: puça

- Entrades: 25
- Membre des de: dv. abr. 25, 2008 7:01 pm
El somni de la Mireia
hola chicas, no se donde poner lo que os contaré a continuación
Hoy mireia de 12 años me ha contado lo que ha soñado por la noche.
Me contaba que soñaba que se iba a dormir con 12 años y que se despertaba a la mañana siguiente siendo un bebe de 2 añitos, y que la cogia de la cama para ponerla en el cambiador y cambiarle los pañales.
Cuando me lo ha contado mi reacción ha sido decirle que solo era un sueño, y que es debido a que me a visto 1000 veces cambiarle los pañales a su hermana, y de que ella tambien cambia a la pequeña.
Se que es un sueño surrealista... pero ahi está. Debo preocuparme?
Hoy mireia de 12 años me ha contado lo que ha soñado por la noche.
Me contaba que soñaba que se iba a dormir con 12 años y que se despertaba a la mañana siguiente siendo un bebe de 2 añitos, y que la cogia de la cama para ponerla en el cambiador y cambiarle los pañales.
Cuando me lo ha contado mi reacción ha sido decirle que solo era un sueño, y que es debido a que me a visto 1000 veces cambiarle los pañales a su hermana, y de que ella tambien cambia a la pequeña.
Se que es un sueño surrealista... pero ahi está. Debo preocuparme?
La teva filla diu que ho ha somiat o potser s´ho ha inventat, la canalla són molt espavilats però em sembla que la teva filla et reclama més atenció, que li dediquis més temps. Si fins fa poc era la reina de la casa, ara amb la germana potser sense adonar-vos no hi esteu tant. No sé, no t´ofenguis però el que em sembla és que vol que li dediqueu més temps. Potser estic equivocada....
Ànims i molta sort!
Ànims i molta sort!
tema somni de la mireia
Hola Berta
Jo crec que una mare normalment es creu a sa filla, sobre tot si h ha bon rollo entre les dues.
Vas fe be en dirli que ja era grandeta per aquestes coses
la contesta que vas oferirli de que nomes havia estat un somni i que es degut a que a casa veu moltes vegades com rentes a la seva germana, jo de tu no em preocuparia. Nomes ho faria si el somni es tornes a repetir molt sovint.
Jo crec que una mare normalment es creu a sa filla, sobre tot si h ha bon rollo entre les dues.
Vas fe be en dirli que ja era grandeta per aquestes coses
la contesta que vas oferirli de que nomes havia estat un somni i que es degut a que a casa veu moltes vegades com rentes a la seva germana, jo de tu no em preocuparia. Nomes ho faria si el somni es tornes a repetir molt sovint.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |