GUARDERIES MANRESA
GUARDERIES MANRESA
Hola,
Mi niña nació en verano, en julio, y evidentemente no tiene guarderia. He encontrado plaza en la llar d'infants Sol Solet, pero me he informado en el ajuntamiento de manresa y no está homologada por la Generalitat.
Alguien me puede dar opinión sobre esta guarderia. O bien conoce alguna guarderia con plazas a estas alturas del año?
Gracias,
Mi niña nació en verano, en julio, y evidentemente no tiene guarderia. He encontrado plaza en la llar d'infants Sol Solet, pero me he informado en el ajuntamiento de manresa y no está homologada por la Generalitat.
Alguien me puede dar opinión sobre esta guarderia. O bien conoce alguna guarderia con plazas a estas alturas del año?
Gracias,
- carpe diem
- :: dinosaure
- Entrades: 14540
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
- Contacta:
Moltes gracies per les respostes, els angelets de les bases comencen amb un any. I la opció de buscar als pobles del costat ja l'he tingut en compte, però en posem un petit obstacle, no es del poble, i tenen preferencia la gent nascuda al poble, ni me la deixen inscriure en una llista d'espera.
Que no esta homologada per la generalitat vol dir que la Generalitat troba deficiencies, ja sigui en l'espai, en les educadores, .... aquesta va ser la resposta de l'ajuntament. La veritat es que jo vaig anar personalment i ho vaig trobar un pel petit per tants nens, desde 0 fins als 3 anys.
seguiré intentan buscant a veure si puc trobar alguna llar d'infants.
Salut!
Que no esta homologada per la generalitat vol dir que la Generalitat troba deficiencies, ja sigui en l'espai, en les educadores, .... aquesta va ser la resposta de l'ajuntament. La veritat es que jo vaig anar personalment i ho vaig trobar un pel petit per tants nens, desde 0 fins als 3 anys.
seguiré intentan buscant a veure si puc trobar alguna llar d'infants.
Salut!
Ara mateix la única solució que tens és buscar-la en pobles propers. A Calders l'an passat hi havia nens d´Artès ja que no teníen les places cobertes però aquest anys els d´Artès ja no han pogut incriure's ja que nomès del poble ja són 33 nens (tot un rècord). Tinc una amiga que viu a Manresa i que va trobar plaça a la guarderia de Cabrianes, encara que no fos del poble com que teníen places buides la van agafar. Pots mirar-ho. Santpedor, Artès, St. Joan està tot saturat i ple. Del Sol Solet les referències que m´han donat tampoc són gaire satisfactòries. Molta sort! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |