GUARDERIES MANRESA

Més qüestions.
minerva2
:: conillet
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

GUARDERIES MANRESA

EntradaAutor: minerva2 » dt. set. 02, 2008 4:06 pm

Hola,

Mi niña nació en verano, en julio, y evidentemente no tiene guarderia. He encontrado plaza en la llar d'infants Sol Solet, pero me he informado en el ajuntamiento de manresa y no está homologada por la Generalitat.
Alguien me puede dar opinión sobre esta guarderia. O bien conoce alguna guarderia con plazas a estas alturas del año?

Gracias,
carpe diem
:: dinosaure
Entrades: 14540
Membre des de: dc. abr. 30, 2008 9:01 pm
Contacta:

EntradaAutor: carpe diem » dt. set. 02, 2008 6:54 pm

hOLA!

Doncs em sembla que a aquestes alçades no trobaras plaça!
Jo vaig mirar al Juny pel Pau i em van dir que la inscripcio acabava al Maig!

Que vol dir que no esta homologada? si esta oberta ha de tenir els permisos,no?

Has mirat a "Els Angelets" a les Bases? es privada i potser tenen places!
Imatge

Imatge

Imatge
microma
:: rateta
:: rateta
Entrades: 171
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 4:27 pm
Ubicació: Manresa

EntradaAutor: microma » dc. set. 03, 2008 9:08 am

Hola!! Les referències que tinc de la sol solet no són precisament gaire bones... Podries mirar si trobes plaça a una nova dels angelets que han obert al polígon on hi havia el supeco, està a costat de la sirena. També pots mirar a les púlbiques dels pobles de les rodalies. No són mala opció.
minerva2
Entrades: 366
Membre des de: dt. set. 02, 2008 11:58 am

EntradaAutor: minerva2 » dc. set. 03, 2008 9:49 am

Moltes gracies per les respostes, els angelets de les bases comencen amb un any. I la opció de buscar als pobles del costat ja l'he tingut en compte, però en posem un petit obstacle, no es del poble, i tenen preferencia la gent nascuda al poble, ni me la deixen inscriure en una llista d'espera.

Que no esta homologada per la generalitat vol dir que la Generalitat troba deficiencies, ja sigui en l'espai, en les educadores, .... aquesta va ser la resposta de l'ajuntament. La veritat es que jo vaig anar personalment i ho vaig trobar un pel petit per tants nens, desde 0 fins als 3 anys.

seguiré intentan buscant a veure si puc trobar alguna llar d'infants.

Salut!
Anna26
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1553
Membre des de: dc. jul. 23, 2008 3:37 pm
Ubicació: Calders

EntradaAutor: Anna26 » dc. set. 03, 2008 3:43 pm

Ara mateix la única solució que tens és buscar-la en pobles propers. A Calders l'an passat hi havia nens d´Artès ja que no teníen les places cobertes però aquest anys els d´Artès ja no han pogut incriure's ja que nomès del poble ja són 33 nens (tot un rècord). Tinc una amiga que viu a Manresa i que va trobar plaça a la guarderia de Cabrianes, encara que no fos del poble com que teníen places buides la van agafar. Pots mirar-ho. Santpedor, Artès, St. Joan està tot saturat i ple. Del Sol Solet les referències que m´han donat tampoc són gaire satisfactòries. Molta sort! :ok:
ImatgeImatge
ImatgeImatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::