Necessito un consell......
Necessito un consell......
Hola,
Tinc un nen de 5 mesos i per les nits es mou molt. El tapo amb la colcha i quan m'en donc conte ja esta totalment destapat. M'ha comentat que compri un sac perque aixis no es podra destepar. Voldria saber si vosaltres en teniu i quin tipus de sac ha de ser? Quina marca i quan costen mes o menys?
Moltes gracies
Tinc un nen de 5 mesos i per les nits es mou molt. El tapo amb la colcha i quan m'en donc conte ja esta totalment destapat. M'ha comentat que compri un sac perque aixis no es podra destepar. Voldria saber si vosaltres en teniu i quin tipus de sac ha de ser? Quina marca i quan costen mes o menys?
Moltes gracies
Hola, mira't aquest post aqui s'explica el que vols, per cert al meu nen l'hivern passat no habia manera de posar-lo dintre un sac, ens el van regalar i no li agradaba gens, a veure si aquest hivern li agrada més.
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=8202
http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?t=8202
La meva nena també es destapa sempre, i el que farem serà posar-li el pijama-manta de tota la vida. Es que els saquets no m'agraden. Penso que quan vulgui posar-se dreta, si portés saquet li seria incòmode, en canvi, amb el pijama-manta té la mobilitat normal. AL menys, a la meva nena gran li van anar perfecte!
- lila29
- :: girafa

- Entrades: 2806
- Membre des de: dl. feb. 11, 2008 11:19 pm
- Ubicació: sant fruitós de bages
- Contacta:
Rosita, jo n'he comprat un tot just avui a kiabi.es i m'ha costat 12.99, sé que està bé i és bo perquè li he vist amb una veïna i m'he comprat el mateix, és aquest
http://www.kiabi.es/bebe-nina/saquitos/ ... 58/P170502
http://www.kiabi.es/bebe-nina/saquitos/ ... 58/P170502
Sac
Hola,
Tinc dues nenes i jo, com la Carme74, mai no els he posat saquet (deu ser angoixant estar allà dins sense poder alçar-se o moure's). Com que cap de les dues s'està quieta per dormir, he optat pel pijamet gruixut (no gaire tampoc, no el pijama manta, que tenen la pell atòpica, les dues) i per mantenir la seva habitació a una temperatura agradable, uns 20 graus. A més, les dues es van posar dretes al bressol molt ràpid, i a saltar agafades dels barrots, i, no sé, amb el sac, em semblava que les tenia com lligades...
Tinc dues nenes i jo, com la Carme74, mai no els he posat saquet (deu ser angoixant estar allà dins sense poder alçar-se o moure's). Com que cap de les dues s'està quieta per dormir, he optat pel pijamet gruixut (no gaire tampoc, no el pijama manta, que tenen la pell atòpica, les dues) i per mantenir la seva habitació a una temperatura agradable, uns 20 graus. A més, les dues es van posar dretes al bressol molt ràpid, i a saltar agafades dels barrots, i, no sé, amb el sac, em semblava que les tenia com lligades...
-
VisitantVi
A casa fa molts anys que els meus germans i cunyats m'expliquen el mateix, i com que son uns quants he arribat a la conclusió que per regla general tots els nens es desbriguen a partir de certa edat.
També han coincidit tots ells en posar-los pijama-manta damunt d'un altre pijama primet de cotó, i s'ha convertit en el regal estrella de les avies el dia de fer cagar el tió.
Això no treu que els constipats entrin a casa, però almenys saps que no son per dormir desbrigats amb les cames a l'aire.
Ara ens afegirem a la tradició, ja en tenim 2 escalfant motors a l'armari....

També han coincidit tots ells en posar-los pijama-manta damunt d'un altre pijama primet de cotó, i s'ha convertit en el regal estrella de les avies el dia de fer cagar el tió.
Això no treu que els constipats entrin a casa, però almenys saps que no son per dormir desbrigats amb les cames a l'aire.
Ara ens afegirem a la tradició, ja en tenim 2 escalfant motors a l'armari....

- estrella75
- :: papallona

- Entrades: 147
- Membre des de: ds. març 22, 2008 7:22 pm
A mi em passava igual. Aquest hivern no sé com ho faré perquè no sé si hi ha "mantas que andan" per 2 anys i mig! A més, si té pipí a la nit ha de ser més engorrós treure-li!
L'any passat li vaig acabar comprant dos "mantas que andan". Amb el saquet no anava bé pq
a) S'embolicava i entrebancava quan es volia posar dreta
b) Els braços quedaven igualment al descobert
Així que tenia la calefacció a 20º, li posava el pijama normalet de cotó i a sobre la "manta que anda".
Una la vaig comprar al Prenatal, molt suauet, i crec que em va costar uns 20 euros. L'altra al Caprabo i em va costar uns 13 euros.
Va anar de meravella. Al matí quan es despertava la treia tal qual i au, a jugar!
L'any passat li vaig acabar comprant dos "mantas que andan". Amb el saquet no anava bé pq
a) S'embolicava i entrebancava quan es volia posar dreta
b) Els braços quedaven igualment al descobert
Així que tenia la calefacció a 20º, li posava el pijama normalet de cotó i a sobre la "manta que anda".
Una la vaig comprar al Prenatal, molt suauet, i crec que em va costar uns 20 euros. L'altra al Caprabo i em va costar uns 13 euros.
Va anar de meravella. Al matí quan es despertava la treia tal qual i au, a jugar!
- mareandreu
- :: pantera

- Entrades: 879
- Membre des de: dt. maig 27, 2008 9:49 am
- Ubicació: PENEDES
Doncs nosaltres portem 15 dies provant mil maneres, pijama finet i dins el sac, dins el sac i pijama mes gruixudet, pijama i llençol amb nordica... i res, cada dia dormia pitjor i ara fa 4 nits que el poso amb pijama felpat i dins un sac nordic d'aquestos que es com un sac de dormir d'adults amb cremallera i escolta tu, mano de santo, tota la nit d'una tirada i ben tapadet (us adjunto un link dels sacs http://outletbebe.es/saco-nordico-cuna- ... p-692.html ).
Dins aquest sac no queda ni estret ni oprimit i es pot moure amb total llibertat. L'unic que no m'acaben de fer el pes perque la gira de dalt es molt alta i li doblego per sota els braços pero em fa por que se li posi sobre la cara i s'ofegui (fffff soc molt paranoïca) i em paso la nit guaitant mil cops per si està ben colocat, te gracia que ara que ell dorm bé jo em desperti igual
Carme74 o marquitus o algu altre que faci servir els pijama manta aquestos, em podeu dir on els heu comprat??? També els provaria i potser així aconseguim dormir tots jejeje
Dins aquest sac no queda ni estret ni oprimit i es pot moure amb total llibertat. L'unic que no m'acaben de fer el pes perque la gira de dalt es molt alta i li doblego per sota els braços pero em fa por que se li posi sobre la cara i s'ofegui (fffff soc molt paranoïca) i em paso la nit guaitant mil cops per si està ben colocat, te gracia que ara que ell dorm bé jo em desperti igual
Carme74 o marquitus o algu altre que faci servir els pijama manta aquestos, em podeu dir on els heu comprat??? També els provaria i potser així aconseguim dormir tots jejeje
Els pijames-manta es poden trobar a tot arreu, a les botigues de roba de nens de sempre, tipus Dolce Cuore, o similar, d'aquelles de roba no gaire cara.
Us poso una foto de la meva nena dormint. Podeu veure que porta un pijama de cotó a sota i el gruixut a sobre.
Us poso una foto de la meva nena dormint. Podeu veure que porta un pijama de cotó a sota i el gruixut a sobre.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- estrella75

Us poso un parell de fotos que he trobat per internet.
El PIJAMA-MANTA o MANTA QUE ANDA, el trobareu a qualsevol botiga de bebès, merceria, mercat.
És com un pelele, és un tot, mànigues i cames i peus (alguns, els peus els porten reforçats i així els pots utilitzar de bata per correr per casa), i abotonat per davant de dalt a baix.
N'hi ha de franela, ara molts de forro polar.
El PIJAMA-MANTA o MANTA QUE ANDA, el trobareu a qualsevol botiga de bebès, merceria, mercat.
És com un pelele, és un tot, mànigues i cames i peus (alguns, els peus els porten reforçats i així els pots utilitzar de bata per correr per casa), i abotonat per davant de dalt a baix.
N'hi ha de franela, ara molts de forro polar.
No teniu els permisos necessaris per veure els fitxers adjunts d’aquesta entrada.
- estrella75

A LA REDOUTE tenen uns pijames-mata, de folro polar, que els pots fer servir com a sac o com a pijama.
És a dir, la part de baix tot una peça com els sacs o amb cames com els pijames. També es poden treure les mànigues.
Hi ha de varis colors:
És a dir, la part de baix tot una peça com els sacs o amb cames com els pijames. També es poden treure les mànigues.
Hi ha de varis colors:
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |